2019-04-06, 15:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Astrid1971
Hamnade fel 😄

Det var jag som la upp hennes positiva drogresultat på Instagram. Kokain

Ok.

Något mera du vill berätta?
Citera
2019-04-07, 17:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av aFvRenOndskA
Ok.

Något mera du vill berätta?

Vad vill du veta?
Citera
2019-04-07, 17:17
Bannlyst
Citat:
Vad vill du veta?

Ja vad du känner till om inblandade personer och händelsen som sådan? Det är väl vad som diskuteras i denna tråd?
Citera
2019-04-07, 21:10
Bannlyst
Citat:
Ja vad du känner till om inblandade personer och händelsen som sådan? Det är väl vad som diskuteras i denna tråd?

Går det att lägga in dokument här? Hittar inte vart.
Citera
2019-04-12, 14:38
Medlem
Citat:
Det hände tydligen nu, men inlägget med drevet mot ordningsvakten försvann viss illa kvickt.

Nej, det ligger fortfarande kvar! Vittnena är hittade så hon har bara stängt tråden för fler inlägg.
Citera
2019-04-12, 14:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PrincessMuffinTop
Hon går fucking bananas på Instagram, tror hon är arg för folk hittat saker hon trott kommer hållas hemligt

Måste säga att jag inte håller med dig överhuvudtaget! Hon har ju svarat på alla de frågor som ”trollet” ställt. Om man läser allt ordentligt så ser man ju att hon svarat på precis allt!!
Att hon sen reagerade när ”trollet” började skriva om att hon hade varit så lycklig efter våldtäkten och dejtat massa som hon öppet lagt upp på FB och hittat på en massa saker som inte stämmer utan bara är för att svartmåla henne mer än kollegorna på Västerås polisen redan gjort, genom att lämna falska uppgifter till SU under förundersökningen om våldtäkt för att få henne att verka inte trovärdig. Det förstår jag att hon reagerade på, hon har blivit svartmålad tillräckligt av poliser som ljugit och som nu skälva är anmälda.
Citera
2019-04-12, 14:53
Medlem
Citat:
Hamnade fel 😄

Det var jag som la upp hennes positiva drogresultat på Instagram. Kokain

Jag följde hela tråden och det du skrev. Vissa saker var sanna men andra inte. Du fick ju svar på dina frågor, hon verkar ju inte dölja något utan svarade på allt du la upp. Men varför var du tvungen att gå över gränsen och hitta på saker om henne och vad hon gjort efter våldtäkten?
Hade du inte gjort det plus skrivit från ditt vanliga konto så hade förmodligen folk tagit dig på lite större allvar... Men hon svarade på varenda fråga du ställde. Vet inte om du läste svaren?? Du öste ju ur dig ca 100 frågor med samma sak på 10 olika ställen😅
Citera
2019-04-12, 15:08
Medlem
Citat:
Hon går bananas hela tiden verkar det som tycker jag.

Ganska uppenbar rättshaverist skulle jag vilja säga.

Det är ju också en metod, att starta drev och dränka ev oegentligheter om sig själv i pöbelns hets

Fast hon har ju inte förnekat något utav det som hon blivit ifrågasatt i. Tvärtom har hon ju varit helt ärlig om allt hon fått frågor om. Vart syftar du på att hon skulle vara en rättshaverist och går bananas hela tiden?? De inlägg där hon ifrågasätts har hon svarat på och hon har inte tagit bort dessa ”negativa” inlägg utan allt får ligga kvar!
Citera
2019-04-12, 15:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Vasila
Fast hon har ju inte förnekat något utav det som hon blivit ifrågasatt i. Tvärtom har hon ju varit helt ärlig om allt hon fått frågor om. Vart syftar du på att hon skulle vara en rättshaverist och går bananas hela tiden?? De inlägg där hon ifrågasätts har hon svarat på och hon har inte tagit bort dessa ”negativa” inlägg utan allt får ligga kvar!

Det är helt uppenbart hennes egen subjektiva version hon lägger ut, varpå hon sedan inte tål att någon ifrågasätter henne.

Rättshaverist alltså...
Citera
2019-04-12, 16:54
Medlem
Citat:
Det är helt uppenbart hennes egen subjektiva version hon lägger ut, varpå hon sedan inte tål att någon ifrågasätter henne.

Rättshaverist alltså...

Fast det stämmer ju inte!! Hon har ju postat dokument löpande ifrån utredningen där det bla kommit fram att en polis i Västerås, kollega till den våldtäktsmisstänkta polisen ljugit rakt upp och ner till SU enbart i syfte att svartmåla henne. Dessutom finns tex förhör med en av de första poliserna på plats. Hennes iakttagelser av kvinnan och hon beskriver också besöket på sjukhuset... Det är väl långt ifrån subjektiva åsikter. Håll dig till fakta och sväva inte bort i dina egna subjektiva åsikter😉
Citera
2019-04-12, 17:27
Bannlyst
Citat:
Fast det stämmer ju inte!! Hon har ju postat dokument löpande ifrån utredningen där det bla kommit fram att en polis i Västerås, kollega till den våldtäktsmisstänkta polisen ljugit rakt upp och ner till SU enbart i syfte att svartmåla henne. Dessutom finns tex förhör med en av de första poliserna på plats. Hennes iakttagelser av kvinnan och hon beskriver också besöket på sjukhuset... Det är väl långt ifrån subjektiva åsikter. Håll dig till fakta och sväva inte bort i dina egna subjektiva åsikter😉

En utredning där hon valt ut delar själv som hon tolkar utefter sin åsikt ja, i en utredning som vi inte ens har någon helhetsbild utav.

Hennes partsinsaga så det förslår.
Citera
2019-04-12, 18:52
Bannlyst
Citat:
Jag följde hela tråden och det du skrev. Vissa saker var sanna men andra inte. Du fick ju svar på dina frågor, hon verkar ju inte dölja något utan svarade på allt du la upp. Men varför var du tvungen att gå över gränsen och hitta på saker om henne och vad hon gjort efter våldtäkten?
Hade du inte gjort det plus skrivit från ditt vanliga konto så hade förmodligen folk tagit dig på lite större allvar... Men hon svarade på varenda fråga du ställde. Vet inte om du läste svaren?? Du öste ju ur dig ca 100 frågor med samma sak på 10 olika ställen😅

Läste vi på samma Instagram? Vilka av mina påståenden var falska?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in