2019-04-01, 00:07
Medlem
Någon som vet varför hon idag stängt ner sitt IG? Igår la hon ut ett inlägg om att hon inte får några pengar från FK (vilket man lätt kan tolka som ett sätt för henne att få människor att skänka pengar igen).
Citera
2019-04-01, 10:15
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av PrincessMuffinTop
Hon går fucking bananas på Instagram, tror hon är arg för folk hittat saker hon trott kommer hållas hemligt

Är ihop med en (kriminell?) neger om man kollar hennes privata Fb.🙄
Citera
2019-04-01, 10:22
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av aFvRenOndskA
Hon går bananas hela tiden verkar det som tycker jag.

Ganska uppenbar rättshaverist skulle jag vilja säga.

Det är ju också en metod, att starta drev och dränka ev oegentligheter om sig själv i pöbelns hets

Ny post på hennes offentliga Fb. Påstår sig ha blivit misshandlad av ordningsvakt utan anledning. Polisanmälan på det med. Suck...
Citera
2019-04-01, 12:52
Medlem
Ja hennes pojkvän är kriminell. Dömd flertal gånger för misshandel och även snatteri samt narkotikabrott, hon har även testar positivt för droger 2 gånger men kommit undan båda gångerna.

Skadan på hennes armbåge ser ej ut att komma från en slag utan att hon ramlat och slagit i
Citera
2019-04-01, 13:04
Medlem
Vore underbart om folk börjar se igenom henne nu
Citera
2019-04-01, 20:52
Bannlyst
Citat:
Vore underbart om folk börjar se igenom henne nu

Det hände tydligen nu, men inlägget med drevet mot ordningsvakten försvann viss illa kvickt.
Citera
2019-04-02, 18:12
Avslutad
Citat:
Ja hennes pojkvän är kriminell. Dömd flertal gånger för misshandel och även snatteri samt narkotikabrott, hon har även testar positivt för droger 2 gånger men kommit undan båda gångerna.

Skadan på hennes armbåge ser ej ut att komma från en slag utan att hon ramlat och slagit i

Kan du lägga upp dokumenten i tråden? Nu tiggs det pengar för fullt på hennes instagram pga att försäkringskassan (förmodligen helt befogat) nekat🙄.
Citera
2019-04-02, 21:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Twilight zone
Kan du lägga upp dokumenten i tråden? Nu tiggs det pengar för fullt på hennes instagram pga att försäkringskassan (förmodligen helt befogat) nekat🙄.

Vet faktist inte hur man laddar upp dokument här 😅 var någon som la upp dokument på Instagram där det står om hennes drogprover
Citera
2019-04-03, 19:06
Bannlyst
Det var jag 😁
Citera
2019-04-03, 19:09
Bannlyst
Citat:
Det hände tydligen nu, men inlägget med drevet mot ordningsvakten försvann viss illa kvickt.

Så hon gör hela tiden. Minsta kritik eller ifrågasättande så försvinner det.
Citera
2019-04-03, 19:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Astrid1971
Det var jag 😁

Ursäkta?
Citera
2019-04-03, 19:23
Bannlyst
Citat: