2019-04-12, 18:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Vasila
Måste säga att jag inte håller med dig överhuvudtaget! Hon har ju svarat på alla de frågor som ”trollet” ställt. Om man läser allt ordentligt så ser man ju att hon svarat på precis allt!!
Att hon sen reagerade när ”trollet” började skriva om att hon hade varit så lycklig efter våldtäkten och dejtat massa som hon öppet lagt upp på FB och hittat på en massa saker som inte stämmer utan bara är för att svartmåla henne mer än kollegorna på Västerås polisen redan gjort, genom att lämna falska uppgifter till SU under förundersökningen om våldtäkt för att få henne att verka inte trovärdig. Det förstår jag att hon reagerade på, hon har blivit svartmålad tillräckligt av poliser som ljugit och som nu skälva är anmälda.

Så spännande uppgifter har hon inte lagt ut. Polisen har gjort någon miss och det greppar hon tag i.
Citera
2019-04-12, 18:58
Bannlyst
Citat:
Nej, det ligger fortfarande kvar! Vittnena är hittade så hon har bara stängt tråden för fler inlägg.

Personalen har en helt annan historia. Så otroligt korkat. Om Polisen bestämmer sig för att ta med Jenny Örn i lokalen så kan inte vakterna neka henne. Som vanligt så tror jag Jenny Örn var påverkad och inte hade koll på läget. Flera i Västerås så JÖ den kvöllen. Hon var allt annat än nykter, ev påverkad.
Citera
2019-04-12, 21:53
Bannlyst
Jenny Örn har lyckats få sina personuppgifter hemliga från skatteverket, det har även hennes sambo Liam. Liam har ett kriminellt förflutet. Han är nyligen släppt från kåken, pga misshandel på Jenny. Har läst hela förundersökningen. Jenny hittar på en historia om att det var någon/några andra. I förhör är hon väldigt osamanhängande och polisen noterar även det. Blodprov visar att Jenny har tramadol och kokain i blodet. Notera att hon är väldigt klar över vad som saknades i lägenheten. Dyra handväskor mm andra märkessaker som hon hade full koll på vart allt låg. Luktar försäkringsbedrägeri. Hon blir ordentligt misshandlad men endå så girig att hon inser att hon ksn tjäna på detta.
Citera
2019-04-12, 23:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Astrid1971
Läste vi på samma Instagram? Vilka av mina påståenden var falska?

Att hon efter våldtäkten dejtat olika män. Det andra ser jag inte att hon nekat till. Hon verkar vara ärlig och inte gömma ngt. Sen det där med hennes bil undrar vi över... Hur kan du veta att den står på hennes kille ifall han har skyddad id?
Citera
2019-04-12, 23:56
Medlem
Citat:
Personalen har en helt annan historia. Så otroligt korkat. Om Polisen bestämmer sig för att ta med Jenny Örn i lokalen så kan inte vakterna neka henne. Som vanligt så tror jag Jenny Örn var påverkad och inte hade koll på läget. Flera i Västerås så JÖ den kvöllen. Hon var allt annat än nykter, ev påverkad.

Fast det stämmer ju inte alls med anmälan ifrån den kvällen. Polisen beskrev ju henne som nykter... Vart har du fått det andra ifrån? Det stämmer ju inte alls🤔
Citera
2019-04-13, 03:46
Medlem
Citat:
Så spännande uppgifter har hon inte lagt ut. Polisen har gjort någon miss och det greppar hon tag i.

Har du inte ens läst??? Allt ligger ju på FB och vissa saker på IG!
Citera
2019-04-13, 04:52
Medlem
Hon har ju inte alls svarat på alls. Hon har inte svarat på varför hon fejkat en misshandel och skador ca 4 månader innan ”våldtäkten”. Hon har inte svarat på varför drogerna ”han drogat henne med” är samma droger som hon brukar ta
Citera
2019-04-13, 04:55
Medlem
Citat:
Nej, det ligger fortfarande kvar! Vittnena är hittade så hon har bara stängt tråden för fler inlägg.

Jo det är ”borttaget” vilket antagligen betyder att inlägget ligger kvar men bara vänner kan se, antar du är en vän
Citera
2019-04-13, 08:52
Bannlyst
Citat:
Att hon efter våldtäkten dejtat olika män. Det andra ser jag inte att hon nekat till. Hon verkar vara ärlig och inte gömma ngt. Sen det där med hennes bil undrar vi över... Hur kan du veta att den står på hennes kille ifall han har skyddad id?

Fast det är inga fslska påståenden. Gick att läsa på hennes FB tidigare. Hon dejtade en polis nästan direkt efter den sk våldtäkten. Peter K. När hon var i Spanien som hon var 2 ggr efter den sk våldtäkten så skulle hon ut på dejt. Fast detta skrev jag inte på hennes sida, så DU måste vara bra insatt i JÖ liv 😂.
Eftersom NI undrar ang bilen ( 🤣 ) så berättade närboende att bilen var kvar. Eftersom JÖ sålde bilen till någon med skyddad id så var det lätt att räkna ut. Vi är ganska många som har tröttnat på divan JÖ, hennes ständiga lögner och utnyttjande av andra. Penningagalen och drar sig inte för att lura varken människor eller myndigheter.
OM hon är så ärlig, varför erkände hon inget på varken FB eller instagram. Hon lurade sig till pengar av andra som samlade in till henne. Försökte gömma bilen.
Citera
2019-04-13, 08:57
Bannlyst
Citat:
Har du inte ens läst??? Allt ligger ju på FB och vissa saker på IG!

Inget av intresse som skulle förstärka JÖ trovärdighet. Bevisar bara att hon har gjort en polisanmälan och det var en förundersökning.
Testet det sk rapekitet var JÖs, bara att det hade blivit miss med datumen. Hon hade försökt att bevisat med receptlista att alla de andra mediciner hade hon recept på. Dessa läkare borde anmälas, så mycket ska inte en människa äta!
Citera
2019-04-13, 08:59
Bannlyst
Citat:
Fast det stämmer ju inte alls med anmälan ifrån den kvällen. Polisen beskrev ju henne som nykter... Vart har du fått det andra ifrån? Det stämmer ju inte alls🤔

Den polisrapporten vill jag gärna se. 😂
Nykter var hon knappast. Många som har koll på fröken Örn.
Citera
2019-04-13, 09:09
Bannlyst
Måste tillägga att alla som följer JÖ är inte hennes vänner. Över 30 st som hsr kännt JÖ kontaktade mig på Instagram. Även Journalister. Har lömnat ut hennes historia från Tingsrätten sen 5 år tillbaka ca 30 ggr. Flera sk vänner tar kontakt med mig och förser mig med information. Jag är också en sk vän. Vi är många som tröttnade på ständiga historier som utgick a på att JÖ var offer. Hon är inte alls så rar och gullig som hon vill framst, det är vi många som kan skriva under på.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in