Citat:
Men snälla Hannes, du har ju för mer än två dygn sedan fått fem frågor av mig att besvara - vadan detta inlägg? Inte har väl jag gjort "samma sak" som du? Svara nu på mina fem frågor istället för att krångla till det för dig! Och varför ljuger du medvetet nu igen? Du har ju fått en utförlig beskrivning av hur alla skrivelser till politikerna och tjänstemännen i kommunen överlämnades personligen av en medarbetare till min son till registraturen. Jag har aldrig skickat något mejl till Region Gotland, så naiv är jag faktiskt inte. Jag är - och kommer alltid att förbli - anonym!
Det är väl klart att du gjort precis samma sak som jag!
Jag anmälde "olovliga byggåtgärder" på de två fastigheterna inne i samhället till Region Gotlands byggnadsnämnd förra sommaren. Du gjorde sedan detta i november.
Du måste faktiskt vara både imponerad och inspirerad av mig. En slags manlig förebild. :-) När jag i morse skrev om att det verkligt usla är att myndigheterna inte undersökt Nujjens övriga ekonomi och utbetalningar till ev svart arbetskraft börjar du sedan skriva på samma tema under dagen ...
Det finns faktiskt en hel del människor som beundrar mig för mitt mod att framföra mina åsikter och ärlighet. Just det är egentligen inte så viktigt för mig personligen men att verka som förebild och inspirationskälla för dig, en anonym och feg flashbackare, vill jag verkligen inte för du framstår som osympatisk och självgod.