2019-03-29, 19:40
Medlem
Ovcharkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Tydligen för Laurén comeback mot någon från Canada, Alltså inne i ringen för pengar att finansiera sitt IVF snacka om att vara bortom vett och sans!

42 år gammal och undrar varför hon inte kan få barn, trots att hon och partnern försökt i nästan ett år.

Kanske för att du är ett decennium för gammal?

Går nu match för att casha in och bekosta provrörsbefruktning. Titeln sekundär...

Kvinnor och sport, alltså... Suck.
Citera
2019-03-30, 13:17
Medlem
Ryktena går att Klitchko ska göra comeback, tre fighter i US. Wilder är målet.
Citera
2019-03-30, 15:55
Medlem
Mx_1337s avatar
Såg en face off mellan Wilder och Breazeale. Wilder stod och blåste upp sig i vanlig ordning. Stå och spela Allan mot motståndare knappt någon känner till och som dessutom inte är intresserade av att svara på hans trash talk.. Allt är precis som vanligt dvs. Breazeale har åtminstone ett gäng KO's och har bara torskat mot AJ (visserligen den enda stora matchen). Man kan ju åtminstone hoppas att han smäller Wilder.
Citat:
Ursprungligen postat av AntiFlag
Vore kul. Men vågar Wilder ställa upp på ett sådant möte?
Citera
2019-03-31, 09:30
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AntiFlag
Seriöst...
Man lockar med vad som för att få Wilder upp mor skarpare motstånd seriöst alltså, Han kommer rå ducka för den fighten det lovar jag er alla för nobbar man Fury & vågar sig inte upp mot AJ hor ska man våga gå upp mot Klitchko……

Klitchko kommer hålla han bara med jabben och montera sönder och samman Wilder han har räckvidden & slagen så.....
Citera
2019-03-31, 10:57
Medlem
Ingen värdemätare för Beef Smith. Sam Eggington är slut på toppnivå. Har visat det de senaste matcherna att karriären är over the hill. Gått 31 fighter vis 25 års ålder vilket jag tycker är ganska ovanligt på våra europeiska breddgrader.
Liam har mer kvar i tanken men frågan är om han kommer upp på världsnivå igen.. Två matcher kvar på kontraktet med Matchroom.
Citera
2019-03-31, 23:37
Medlem
Reggie Hamonds avatar
Vilket bisarrt slut på matchen mellan David Price och Kash Ali. Han biter Price och blir diskad.
Citera
2019-04-01, 15:38
Medlem
Bettet blev en dyrköpt historia.. 20 000£ i böter till BBBC... Dåre
Citera
2019-04-01, 23:39
Medlem
paprikaflickans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Seriöst...
Man lockar med vad som för att få Wilder upp mor skarpare motstånd seriöst alltså, Han kommer rå ducka för den fighten det lovar jag er alla för nobbar man Fury & vågar sig inte upp mot AJ hor ska man våga gå upp mot Klitchko……

Klitchko kommer hålla han bara med jabben och montera sönder och samman Wilder han har räckvidden & slagen så.....

Skojar du? Det var ju Fury som blåste av returmatchen i sista minuten. Arenan var bokad och de skulle precis börja med promo när Fury fick kalla fötter och bröt avtalet för att signa med espn. Nu lär han väl gå tillbaka till att boxas med brittiska taxichaffisar.

Tror inte Wilder är så rädd för en pensionerad klitchko. När stora mästare gör comeback brukar det sällan sluta väl, dock är det ett tungt namn att ha på sitt cv. Perfekt för wilder.
Citera
2019-04-02, 09:20
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av paprikaflickan
Skojar du? Det var ju Fury som blåste av returmatchen i sista minuten. Arenan var bokad och de skulle precis börja med promo när Fury fick kalla fötter och bröt avtalet för att signa med espn. Nu lär han väl gå tillbaka till att boxas med brittiska taxichaffisar.

Tror inte Wilder är så rädd för en pensionerad klitchko. När stora mästare gör comeback brukar det sällan sluta väl, dock är det ett tungt namn att ha på sitt cv. Perfekt för wilder.
Wilder backade Fury var redo läs på nu lite grann innan du kliar fram prinskorvarna på tgb, Att han gick till ESPN / Top Rank var endast en fråga om pengar samt få tv tid i US för att få till dessa stora fighter tidigare var han lierad hos Frank Warren vilket han är till viss del än i dag men allt till syvendes och sist var att Wilder backade samt Fury ville sedan kan du yra på om annat!
Citera
2019-04-02, 13:05
Medlem
mr.demons avatar
Verkar som att Floyd ska boxas mot Errol i September. Kan bli kul om det är sant.

https://www.youtube.com/watch?v=c1konQqRsfQ
Citera
2019-04-03, 00:08
Medlem
Mx_1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mr.demon
Verkar som att Floyd ska boxas mot Errol i September. Kan bli kul om det är sant.

https://www.youtube.com/watch?v=c1konQqRsfQ
Videon släpptes 1 april, noterar jag.

Floyd behöver inte boxas mer. Och gör han det behöver det inte vara mot någon som erbjuder mer motstånd än Conor McGregor eller valfri icke-boxare borta i Japan. Pengarna finns där ändå, t.o.m. i större utsträckning än mot de flesta relevanta namnen på boxningsscenen. Möjligen undantaget en rematch med Pac.

Ser gärna att jag har fel, men i.o.m. datumet känns väl detta alltför uppenbart.
Eller? Spence vill såklart ha matchen, men Floyd? Tveksamt.
Citera
2019-04-03, 10:06
Medlem
mr.demons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mx_1337
Videon släpptes 1 april, noterar jag.

Floyd behöver inte boxas mer. Och gör han det behöver det inte vara mot någon som erbjuder mer motstånd än Conor McGregor eller valfri icke-boxare borta i Japan. Pengarna finns där ändå, t.o.m. i större utsträckning än mot de flesta relevanta namnen på boxningsscenen. Möjligen undantaget en rematch med Pac.

Ser gärna att jag har fel, men i.o.m. datumet känns väl detta alltför uppenbart.
Eller? Spence vill såklart ha matchen, men Floyd? Tveksamt.

Första April hade jag ju givetvis inte i åtanke Såklart det inte är sant. Borde fattat det när dom tagit bort kommentarer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in