2019-03-31, 11:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av R.Bloodworth
Det är så individuellt. Men du verkar erfaren, käkat i höga doser i nästan ett år i streck. Vill du börja känna av på 50 mg så slänger jag en vild gissning på att du behöver vara ren i minst 1 månad.

Kunde inte hålla mig igår, slank ner 200mg likförbannat. svårt att ge fan i det speciellt när det ligger i lådan och bara väntar på en..
men sålänge jag kan hålla mig på 200mg idag så blir det 100mg hela nästa vecka, wish me luck

Citat:
Ursprungligen postat av jeppy666
Förstår inte hur folk kan sitta på samma dos hela tiden o fof känna samma, jag måste alltid höja med minst 100mg om jag tar det varje dag, annars känner jag inget. Nådde 1g tram inatt och är så jävla bakis nu så jag bara lider, fick kasta tramadolen och vara ren i flera veckor nu för ville få stopp på skiten.

Beror ju helt på vad du är ute efter. Vill du ha ett RUS så antar jag att man hela tiden måste höja. Jag själv som "bara" vill ha energin osv kan jag hålla mig på rätt normala nivåer så att säga..
Citera
2019-03-31, 12:48
Medlem
R.Bloodworths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av firmahasten
Kunde inte hålla mig igår, slank ner 200mg likförbannat. svårt att ge fan i det speciellt när det ligger i lådan och bara väntar på en..
men sålänge jag kan hålla mig på 200mg idag så blir det 100mg hela nästa vecka, wish me luck

Beror ju helt på vad du är ute efter. Vill du ha ett RUS så antar jag att man hela tiden måste höja. Jag själv som "bara" vill ha energin osv kan jag hålla mig på rätt normala nivåer så att säga..

Se det från den ljusa sidan, du gick från 600 till 200. Stort framsteg
Citera
2019-03-31, 15:55
Medlem
R.Bloodworths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jeppy666
Förstår inte hur folk kan sitta på samma dos hela tiden o fof känna samma, jag måste alltid höja med minst 100mg om jag tar det varje dag, annars känner jag inget. Nådde 1g tram inatt och är så jävla bakis nu så jag bara lider, fick kasta tramadolen och vara ren i flera veckor nu för ville få stopp på skiten.

Jag klarade mig galant på 200 mg ett bra tag, dagligen. Till slut behövde jag höja på dosen för att förstärka euforin o hela känslan i sig. Kör man dagligen så kommer man förr eller senare att höja sin dos. De jag känner som lyckats hålla sig kvar på samma dos hela tiden är de som även röker cannabis på det. 200 mg + en joint gör att många av mina vänner inte känner ett behov av att gå högre. Vi som inte röker i umgänget är oftast de som hamnar på högre doser.
Citera
2019-03-31, 22:41
Medlem
Twhds avatar
Hej, köpte lite Tramadol från DM men fick helgula kapslar och har inte vågat röra dem ännu,
Har alltid varit gröngula innan när jag köpt (ena halvan grön, andra gul) men dessa är 100% gula, båda delar.

Känner någon igen detta?
Citera
2019-04-01, 01:30
Medlem
intesants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Twhd
Hej, köpte lite Tramadol från DM men fick helgula kapslar och har inte vågat röra dem ännu,
Har alltid varit gröngula innan när jag köpt (ena halvan grön, andra gul) men dessa är 100% gula, båda delar.

Känner någon igen detta?

Jag har träffat på några som var enfärgade, ljusgula om jag inte minns fel. Det var inget konstigt med dem i alla fall.
Citera
2019-04-01, 13:46
Medlem
Har fått helvita och runda tabletter som nog ska vara spanska samt 200 mg. Finns skåror så att det går att dela i fjärdedelar. Finns ett tryck på också, ''Sig'' någonting i finstilt, kan stå ''Signature''. Någon som vet exakt vad det är? Är det depot eller inte?
Citera
2019-04-01, 14:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av antilife
Har fått helvita och runda tabletter som nog ska vara spanska samt 200 mg. Finns skåror så att det går att dela i fjärdedelar. Finns ett tryck på också, ''Sig'' någonting i finstilt, kan stå ''Signature''. Någon som vet exakt vad det är? Är det depot eller inte?

Indiska från Signature. Inte depot. Funkar hur bra som helst
Citera
2019-04-01, 19:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gingan
Indiska från Signature. Inte depot. Funkar hur bra som helst

Eftersom det finns skåror, kan man dela den på mitten och således få i sig 100 mg?
Citera
2019-04-01, 20:31
Medlem
pojkhelvetes avatar
Någon mer som får problem med synen efter intag av Tramadol? spelar ingen roll vilken dos jag tar, ser fan inte sms på mobilen.
Senast redigerad av pojkhelvete 2019-04-01 kl. 20:32. Anledning: Fel skrivning
Citera
2019-04-01, 21:01
Medlem
låter farligt du borde nog inte ta mera fören du har nån förklaring på det..
För mig så blir färger lite starkare och jag får lättare att fokusera.
Citera
2019-04-01, 22:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av antilife
Eftersom det finns skåror, kan man dela den på mitten och således få i sig 100 mg?

Jadå.
Citera
2019-04-02, 11:25
Medlem
jeppy666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pojkhelvete
Någon mer som får problem med synen efter intag av Tramadol? spelar ingen roll vilken dos jag tar, ser fan inte sms på mobilen.

Du borde låta bli o ta tramadol isåfall, det låter inte bra. Min syn och inga av mina polare får det problemet, det är ganska tvärtom, vi får bättre syn.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in