2018-12-04, 09:48
Medlem
RR12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Create08
Det är väl fel att säga lycko dig, men tur har du! Är det depå tabl eller 50 mg du har?
De med depå gör det lättare att trappa ner.

Och nej säger du till läkaren detta så stryper dom.
Vad har du dom utskrivna för?

Axel besvär ,
Det är 100mg depå

Men gick ner på 200 igår och tänkte ta 100 idag och imorgon sen bryta av dom och köra 50 i två dagar sen varannan dag i några dagar sen klippa helt I en v innan jag börjar om på 2 dagar och uppehåll i 5
Citera
2018-12-04, 16:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RR12
Axel besvär ,
Det är 100mg depå

Men gick ner på 200 igår och tänkte ta 100 idag och imorgon sen bryta av dom och köra 50 i två dagar sen varannan dag i några dagar sen klippa helt I en v innan jag börjar om på 2 dagar och uppehåll i 5

Ok jag förstår, fan vad duktigt! Minska långsamt annars kommer du lockas fylla på.
Jag fick ju slut tabl så fick ofrivilligt klippa dom.
Kan säga att första dagen utan är värst.
Jag är inne på dag 2 nu.

Fortsätt hämta ut dina trad, spara och ta dom bara då och då. Det hade jag gjort.
Citera
2018-12-04, 16:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VictoryOrValhalla
Jag tror inte att det var fejktram, tramadol är inte lönt att fejka eftersom det är lagligt typ överallt förutom i Sverige. Hade varit skillnad om det varit OxyContin. Tramadol är inte speciellt eftertraktat någon annanstans än just Sverige
Hur vet du då att det var just 200 mg i kapslarna, låg dom i blister eller hade märkning på sig? Annars brukar första "ruset" på valfri drog vara kasst, man vet liksom inte vad man ska känna eller leta efter. Det brukar därför ta ett par försök innan hjärnan fattar. Mitt tips är att vänta en vecka, införskaffa en annan sorts tram och direkt ta 300/400 mg.

Jag har råkat ut för fejktram, utan tvekan.
De var i blister men i kapslarna var det granuler och de smakade mjöl och lite kemiskt.
Alla vet ju hur äkta tram smakar, och det är inte gott.
Jag fick ett konstigt rus av dom..
Tror du ändå de var äkta??
Citera
2018-12-04, 17:22
Medlem
RR12s avatar
Citat:
Ok jag förstår, fan vad duktigt! Minska långsamt annars kommer du lockas fylla på.
Jag fick ju slut tabl så fick ofrivilligt klippa dom.
Kan säga att första dagen utan är värst.
Jag är inne på dag 2 nu.

Fortsätt hämta ut dina trad, spara och ta dom bara då och då. Det hade jag gjort.

Ja det blir nått sånt ,
Ätit i 8-10 år så har haft några svängar med at 😂 vet hur du känner , brukar va över på 5-6 dagar , men det är på slutet här som de har spårat ur för mig ,
Citera
2018-12-04, 18:07
Medlem
VictoryOrValhallas avatar
Citat:
Jag har råkat ut för fejktram, utan tvekan.
De var i blister men i kapslarna var det granuler och de smakade mjöl och lite kemiskt.
Alla vet ju hur äkta tram smakar, och det är inte gott.
Jag fick ett konstigt rus av dom..
Tror du ändå de var äkta??
Okej, ja jo jag betvivlar ju inte dina ord, jag tror bara att det inte är speciellt vanligt. Ja tramadolsmaken är inte svår att ta miste på, typ äckligaste substansen som finns att käka, riktigt hemsk. Speciellt när man biter sönder depottabletterna och tramflisor fastnar mellan tänderna
Citera
2018-12-04, 18:09
Medlem
minilogos avatar
Vad är en lagom dos alprasolam (ksalol) när man ska blanda med tram?
Äter 600mg tram om dagen.
Citera
2018-12-04, 19:58
Medlem
Jag har tagit 100g varje morgon och 200g på kvällen nu i en månad.
Dock vill jag sluta med tram nu.

Kommer jag ha den här AT:n ifrån helvetet ni pratar om eller krävs det en längre användning?
Citera
2018-12-04, 22:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VictoryOrValhalla
Okej, ja jo jag betvivlar ju inte dina ord, jag tror bara att det inte är speciellt vanligt. Ja tramadolsmaken är inte svår att ta miste på, typ äckligaste substansen som finns att käka, riktigt hemsk. Speciellt när man biter sönder depottabletterna och tramflisor fastnar mellan tänderna

Haha exakt, en viss hatkärlek till klegget som fastnar mellan tänderna.
Tramen jag köpte var som sagt i blister och de hette cinfa, nåt du råkat ut för? Vet vars de ”kommer från”? Har försökt spåra men inte lyckats.
Iom smaken inte stämde och ja blev skum på dom så blev min tanke oäkta.
Citera
2018-12-04, 22:28
Medlem
RR12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av davidladde

Kommer jag ha den här AT:n ifrån helvetet ni pratar om eller krävs det en längre användning?

Dåligt kommer du säkert att må och risig i kistan i typ 2-3 dagar lite svårt att sova i 4-5 dagar sen går det över , det är ju fruktansvärt individuellt , men så hade jag mått av de iaf
Vill du sluta så är det max en vecka av ”helvete” innan du är back on track , lycka till ✌️
Citera
2018-12-04, 22:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av davidladde

Du kommer tyvärr få en at, rekomenderar nåt för stunden som mildrar.
Se till du bryter eländet när du är ledig 4 dar el likn (om du har jobb)
Dag 1 är värst, sen blir det lite lättare.

Rekomenderar dig att skaffa några Lyrica och/eller zopiklon. Det har hjälpt mig en hel del.

Har du utskrivet tram för något eller bara själv börjat självmedicinera?
Citera
2018-12-04, 22:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RR12
Ja det blir nått sånt ,
Ätit i 8-10 år så har haft några svängar med at 😂 vet hur du känner , brukar va över på 5-6 dagar , men det är på slutet här som de har spårat ur för mig ,

Ok ja då förstår jag du gjort denna resan några vändor.
Hur har det gått idag? Hur menar du att du spårat nu på slutet? Högre dos om dagen eller?
Citera
2018-12-04, 22:43
Medlem
RR12s avatar
Citat:
Ok ja då förstår jag du gjort denna resan några vändor.
Hur har det gått idag? Hur menar du att du spårat nu på slutet? Högre dos om dagen eller?

Jo det går bra faktiskt , fick hjärnblixtar vid 5 tiden så det vart tv spel och 100 mg👌
Nä inte så mycket högre dos men kontinuerligt utan pauser ,
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in