Citat:
Ursprungligen postat av
Justicia
Får jag fråga vad du själv har gjort? Jag är inget vänstertroll, jag har varit en aktivist i olika nationella organisationer i över 10 år med allt det innebär. Periodvis i det livet betalade jag inte en krona i medlemsavgifter. Istället betalade jag med engagemang i form av tid, svett och blod. Som många andra. Därför VET jag att huruvida någon kan avsätta 100kr eller ej avgör inte en mans karaktär.
Jag är en av första 100 medlemmar i DFS - men gick ur såfort Svegot uppdagades.
Undebart att du gick ur, så vi slipper dit låg iq tänk. Nu är du fri och kan grunda din gratisrörelse där vem som helst kan bli medlem. Där ni har som mål att dra ihop 30 000 medlemmar, alla betalar en krona. Och där de offentliga "ledarna" som sätter sina liv på spel medan andra sitter och gnäller bakom dataskärmen. De ska arbeta helt gratis utan kompensation eller tillåtelse att starta ett mediebolag vid sidan av föreningen för att kunna försörja sina barn.
Att Magnus Dan och conrad skulle lägga ner sina project för att starta svegot stod klart från dag ett. Svegot är en sammanslagning av Fd Motgift och Ingrid och Conrad.
Det enda negativa med att nättidningen Svegot är Det fria sveriges mediesatsning är att de konkurerar andra alternativa medier. Som då inte vill göra reklam för Det fria sverige
Ut och kör på ditt gamla vis, det fungerade ju jättebra.
Om någon känner att de har så stort värde att de borde få dispens förr ett gratis medlemskap. Så kan de kontakta DFS. Sitta och gnälla här om att de är för dyrt, leder ju ingenstans.
Om medlemskapen var gratis så skule vänstern beställa 1000 medlemskap. Det hade kostat DFS
50 000 kronor i utskickade medlemspaket.
Dan Eriksson var den man som drog svärdet ur stenen. Sätt dig på knä inför honom och kyss hans fötter. Och be honom om förlåtelse.
Eller så vänder du oss ryggen och fortsätter ditt liv av avund i evigt mörker.
https://www.nyatider.nu/svenskarnas-hus-invigs-en-milstolpe-for-den-sverigevanliga-rorelsen/?fbclid=IwAR1GOJn3t_1pvbVktfr6n15U9WyYESW9qwtqIct2 RKy2ybYBzdpf3_3iW_c