2019-03-30, 21:35
Medlem
undercoverninjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lillmyran
Hur kan man prata med nån så mycket som man hatar mera än pesten?

Det är ju inte första gången.
Förra rättegången skyllde T typ allt på Malin/Kimpa, men sedan blev de vänner och hade dessutom ett kort förhållande, så inget förvånar mig när det kommer till dessa människor.

Citat:
Ursprungligen postat av GalenSkåning
Hmmm alltså va? Jag kanske är trög men varför börjar T helt plötsligt be om ursäkt ? Jävla alkohol!

Jag tror inte att det är T som ber om ursäkt, utan Pernilla..?
"Förlåt Malin jag vill inte bråka med dig jag vill vara sams med dig förlåt Malin så jättemycket Jag menade inget det jag skrev till dig i kväll om dig och Fanny förlåt förlåt förlåt förlåt förlåt från Pernilla"
2019-03-30, 21:40
Medlem
GalenSkånings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av undercoverninja
Det är ju inte första gången.
Förra rättegången skyllde T typ allt på Malin/Kimpa, men sedan blev de vänner och hade dessutom ett kort förhållande, så inget förvånar mig när det kommer till dessa människor.

Jag tror inte att det är T som ber om ursäkt, utan Pernilla..?
"Förlåt Malin jag vill inte bråka med dig jag vill vara sams med dig förlåt Malin så jättemycket Jag menade inget det jag skrev till dig i kväll om dig och Fanny förlåt förlåt förlåt förlåt förlåt från Pernilla"

Ahh ok! Tack nu trillade giljotinen ner!
2019-03-30, 21:43
Medlem
undercoverninjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GalenSkåning
Ahh ok! Tack nu trillade giljotinen ner!

Haha, jag fick själv läsa igenom inlägget typ 5 gånger för att fatta vad som stod!
2019-03-31, 10:17
Medlem
Det verkar ju mer regel än undantag att det delas med sig av lösenord, skrivs från samma enheter av olika personer osv i den här kretsen. Som om det avkrävs som bevis för vänskap... Och i nästa sekund används det mot personen i fråga. Skulle inte förvåna mig om om dessa lösenord dessutom sprids till nästa person i ledet, som bevis för vänskap åt det hållet. Det här med att hålla lösenord hemliga är mognaden för låg för.
2019-03-31, 16:10
Medlem
SmygarBerits avatar
Stackars Therese ändå som har Kimpa efter sig. Hon verkar inte riktigt klok och bara gottar sig i Therese olycka. Oavsett om Therese är skyldig så hjälps inte hennes situation av en idiot som K som skriver elaka saker, spär på med rykten och faktiskt lögner. Vi såg henne göra en egen dödsannons på sig själv och hävda att det var T som gjort den.

Om jag vore T så skulle jag blockera Kimpa och fokusera att på att hantera kommande dom på ett bra sätt istället för att gå med i KS tjafs.
2019-03-31, 16:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SmygarBerit
Stackars Therese ändå som har Kimpa efter sig. Hon verkar inte riktigt klok och bara gottar sig i Therese olycka. Oavsett om Therese är skyldig så hjälps inte hennes situation av en idiot som K som skriver elaka saker, spär på med rykten och faktiskt lögner. Vi såg henne göra en egen dödsannons på sig själv och hävda att det var T som gjort den.

Om jag vore T så skulle jag blockera Kimpa och fokusera att på att hantera kommande dom på ett bra sätt istället för att gå med i KS tjafs.
Oavsett om mycket annat stämmer så det fetstilta vet vi ju inte. Det är bara en gissning som folk här i tråden gjorde.

Upprepas det många gånger så blir det till en trådsanning.
2019-03-31, 19:48
Medlem
SmygarBerits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av byggare bob
Oavsett om mycket annat stämmer så det fetstilta vet vi ju inte. Det är bara en gissning som folk här i tråden gjorde.

Upprepas det många gånger så blir det till en trådsanning.

Okej. Jag har inte svart på vitt utan utgick från statistiken på de som vi sett närmast Therese. Kimpa är den enda som brukar vilja fabricera sin egen död och får andra att skicka sms runt till folk om att hon avlidigt.
2019-03-31, 20:57
Medlem
Serialfreaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SmygarBerit

Hon kan ju inte fokusera på kommande dom då T anser sig vara oskyldig till allt som sker. Och om man skall tro vad som nu sker på hennes facebook så är det bara en tidsfråga innan det är igång igen. T verkar ju inte lära sig direkt. Jag tror inte det kommer dröja innan nästa rättegång drar igång. Denna gång kommer väl K och T stå i centrum men jag gissar på att det de flesta lirarna som har varit med innan kommer att figurera här med.
2019-04-01, 22:31
Avslutad
Hoppsan, här går det undan 🙄

http://forumbilder.se/I51RQ/c711cf8d-bef5-4275-8715-524396481891
2019-04-01, 22:38
Medlem
hum.by.666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inexsa

Är det han med 6 barn? Vet han verkligen vad han har för flickvän? Hoppas han håller sina lösenord undangömda för Terese, det blir fort ett ny person för Terese att skylla på annars. Livets hårda skola har han gått också...
2019-04-01, 22:42
Medlem
undercoverninjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hum.by.666
Är det han med 6 barn? Vet han verkligen vad han har för flickvän? Hoppas han håller sina lösenord undangömda för Terese, det blir fort ett ny person för Terese att skylla på annars. Livets hårda skola har han gått också...

Hoppas att han förstår vad han ger sig in på. T kommer att snart att börja hota och trakassera i hans namn också, och han riskerar att tappa barnen, om det nu är han med 6 barn..
Nästan så att jag känner mig manad att varna honom..
2019-04-01, 22:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inexsa

Jaha, då får vi nog snart se Patrik börja skicka hotelser till folk...

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in