Citat:
Ursprungligen postat av
Sanningskorn
8 veckor till valet: AfS har, utmattade efter 3 torgmöten med 2 kandidater och 1 kameraman, tagit semester. Rösterna är säkrade; ett lördagsmöte i Sveriges andra stad gav 40 åhörare på plats, 20 på öppet ”va är inte aktivister i arbete?” hus och 7700 visningar på youtube. ”Testar att leva på pantburkar”, av någon som fattat att det inte är år 1987 då Gustav föddes och tryckta valfoldrar var det senaste i opinionsbildning, har under samma tid fått 305.000 visningar, dubbelt mot antalet röster som AfS skulle inträde skulle kräva.
Ingen SD-väljare vet att AfS ställer upp utan tänker i brist på bättre vetande rösta in den smällfeta lastbilschaffisen som vill stanna i EU, hans pensionsförsäkring eftersom han är för fet för att någonsin kunna arbeta igen, samt den nyligen påpassligt omvända bostadsrättsordföranden Weimers som alltid köper Jaffa-apelsiner, till parlamentet.
Inga avtryck i opinionsundersökningar - samma osäkra nollprocentsiffror som inför riksdagsvalet.
Lösningen i tråden tycks vara att lappa bilar i Malmös köpcentrum på lördagar. Hela familjen kan sedan sätta sig ned i soffan och studera ordförande Kasselstrands verk?
Gapskratta eller begråta en nations öde?
AfS återvandringsturné var den i särklass mest intensiva på många år i svensk valkampanjshistoria. SD vägrar ju helt och hållet bilda opinion, skyltade med Lindex-reklam som hån mot deras lurade väljare. SD:are säger ingenting och gör ingenting. Kan du ens namnet på deras EU-parlamentariker? Vad har de uträttat?
Nu har ju förrädargenerationen röstat på Tage Erlander och därmed sovjetförstatligat all nyhetsmedia i Sverige. Hatkommunister förbjuder oppositionella tillträde till och affischering på offentliga platser. Google stänger ned AfS youtube-kanal, Facebook och Twitter är lika censurerade. Hur föreslår du att man når ut till folket?
Jag har inga illusioner om något mirakel. Jag VET att inom tio år har miljoner svenskar dödats och dött (främst pensionärer som svälter ihjäl och dör utan medicinm, yes!) och att Sverige nu blir ett permanent islamistiskt stenåldershelvete. 99.7% av befolkningen ftersträvar ju aktivt det. Men det hindrar inte mig från att göra det rätta. Jag är inte som vförrädarpensionärerna som ärvde världens rikaste, världens fredligaste och världens mest jämställda samhälle och lämnar efter sig världens våldsammaste, världens mest förtryckta, världens mest efterblivna och snart även världens fattigaste när världens allra största skulder förfaller till betalning. Gänget kring Gustav Kasselstrand är en ljuspunkt, en tapper fana på nederlagets slagfält. Man kommer inte att kunna säga om mig att jag inte ansträngde mig för den goda saken. Det slutliga utfallet i det stora hela rår jag inte på.