Citat:
Ursprungligen postat av
Tumidanda
Svartfolk gör aldrig vita länder bättre. Det finns inga exempel från hela världshistorien som tyder på det.
Även om det vore så, så är ju frågan "bättre för vem?". Det enda som räknas är vad som är bra för svenskar. Att det är bättre för blattar och negrer att bo i Sverige än i de soptippsländer de kommer ifrån är ju självklart. Det är ju därför de har kommit hit. Våra intressen, vår nytta pch vårt välmående är det enda som räknas. Allt annat och alla avvikelser från denna linje är judisk kulturmarxism som syftar till utrotandet av den vita rasen.
Ja och jag röstar AFS just för att det är viktigt att få ut detta budskap till folket innan det är för sent.
Men man kan ändå inte driva en politik som utgår från att man ska skicka hem folk pga deras hudfärg... Det kommer man aldrig får stöd för.
Man får skicka hem dem om de är dåliga för landet. Vilket många svarta och araber är. När man pratar om "missanpassade invandrare" så är det ju sådana man ser framför sig.
Alltså måste politiken undvika tala om etnicitet.
Framgångsrika invandrare bör man välkomna. T.ex. indier och kineser.
Jag tycker t.o.m. man bör vara ÄNNU mer välkomnande än de andra partierna, just för att kunna säga att VI vill göra Sverige bättre och har INGET emot invandrare alls, så länge de är bra för landet. Däremot vill vi inte ha in skräpmänniskor.
Jag ser helt enkelt ingen framtid alls för en politik som innehåller någon form av "bevara svenskar". Alla som har en vän från Iran, Kurdistan eller liknande kommer aldrig accepterar en sådan politik. Om man däremot angriper kaosfolket som säljer knark, är outbildade och vill införa sharia osv, så kan man få med sig iranierna och många andra invandrargrupper.
Man retar iaf inte upp ALLA invandrargrupper.
Sen bör AFS för all del ändå vara ett parti för att skydda svenskars intressen. Men man bör inte göra beslut som gör Sverige sämre bara för att man ogillar svartskallar.