Citat:
Ursprungligen postat av
Moment22x22
Har ingen åsikt kring porrtittande bland vuxna. Vet du vad? Dessutom tittar jag på det själv ibland och gjort sedan övre tonåren. Hör och häpna!
Aye myfirstsexteacher.Moment22x22.2160p.mpeg
Det ska mycket till innan jag häpnar. Och jag har heller inga problem med vuxna som tittar.
Men det blir uppenbart ett "problem" i parrelationer mellan man/kvinna när män kollar på porr då porrtittande kan ge en signal till kvinnan att denna inte duger. Oavsett hur sexlivet är. (Porrtittandet blir ett problem om respektive försakas i sexlivet. T ex. man väljer att titta på en avsugning istället för att få en verklig avsugning av respektive).
Citat:
Ursprungligen postat av
Moment22x22
Hur sex mellan människor och porrtittande kan vara jämförbart i något sammanhang har jag svårt att förstå eftersom det är vitt skilda upplevelser.
Då kan man smått fråga sig, varför har kvinnor så stora problem med män som kollar på porr?
Om nu inte sexlivet blir försakat? Varför mår kvinnor så dåligt när män kollar på porr fast dom får sin del i bingen?
Citat:
Ursprungligen postat av
Moment22x22
Men jag kan se ett bekymmer i att 10-13åriga pojkar har tillgång till porr som är allt annat än smaklig. Kan inte du det?
Jo det kan jag. Men detta problemet finns inte riktigt. Man måste verkligen söka djupt för att få porr som är osmaklig. Och när det blir osmakligt så brukar dessa 10-13 åriga pojkar rygga tillbaka av äckelkänslor.
Citat:
Ursprungligen postat av
Moment22x22
Sedan är porrbranschen egentligen en rätt sjuk värld, iallafall den delen som spelar in mer extrem porr. Jag undrar verkligen hur det står till i dessa människors skallar. Men det kanske är fel, möjligen är de som kreti och pleti, helt vanliga kännande människor som spelar teater.
Vad som är extremt och vad som inte är extremt är upp till betraktaren. Pratade med en kvinna för inte så länge sen, samtalet kom in på sex.
Vad jag tyckte var extremt tyckte hon var normalt.