Citat:
Ursprungligen postat av
IR5
Att det finns människor som förnekar månlandningar och sk plattjordare på FB är irrelevant eftersom det är ingenting som säger något om en sionistisk agenda eller vad FB har eller inte har kopplingar till.
Det är snarare beviset på din agenda eftersom du medvetet vill föra bort läsarens uppmärksamhet till paralleller som saknar betydelse.
Bevis? Min agenda? Berätta mera!
Citat:
Ursprungligen postat av
IR5
Att det finns plattjordare innebär inte att det inte finns en agenda på FB. Är det så ni dämpar användarna på FB? Hindrar ni människor från att föra fram sina åsikter genom att göra slla som inte tycker som er till åtlöje?
Vem har påstått att plattjordarnas vara eller icke-vara bevisar något? Plattjordarna, precis som de som tror att finns en "sionistisk agenda" är typexempel på personer som fått en viss idé och blundar för verkligheten och kommer med galna teorier för att försöka få dom att passa in i sin egen världsbild. Kognitiv dissonans.
Men vi tillåter givetvis diskussionerna ändå, eftersom det är en del av yttrandefriheten att även sådana åsikter bör få komma till tals. Hur tokiga de än må vara. Jag tänker dock aldrig sluta låta såna åsikter stå oemotsagda.
Citat:
Ursprungligen postat av
IR5
Ja det finns plattjordare. Ingen plattjordare har tagit någons land eller pga sina åsikter dödat någons barn! Men jag vet irakiska barn som massmördats pga ett par höghus i NewYork. Människor har den rätten att diskutera
Politik utan att behöva skämmas över något. Kan ni inte sköta sajten utan bråk och negativa attityder får ni lägga ner den här verksamheten. Alla bör vara välkomna till yttrandefriheten och inte bara en del. Vill du ha yttrandefrihet!?Acceptera då att vi har trädkramare, plattjordare, muslim och SD etc. Rensa inte sajten efter stereotyper.
Vi har massvis med trådar av trädkramare, plattjordare, muslimer o.s.v. o.s.v. Alla är mer än välkomna.
Vi har helt enkelt de trådar som alla medlemmar kollektivt skapar och så länge de inte bryter mot reglerna, så kommer de att stå kvar.
Ju fler åsikter och synvinklar, desto bättre. En av FB:s starkaste kort har alltid varit spektrumet med åsikter som representeras på forumet. Det har aldrig, och kommer aldrig, att finnas någon "rensning av sajten efter stereotyper".