Citat:
Ursprungligen postat av
znorlax
Herregud.. jag skriver det jag sett för jag tittar väldigt mycket fotboll. Om du tror att jag är super partisk bara för de är svenska har du inte läst hälften av mina inlägg. Jag "gnällde" på Berg, Durmaz, Martin Olsson, Nordfeldt t.e.x väldigt nyligen. Dessutom har jag även pratat om att Sema inte går att köra hur som helst för han är inte super defensivt etc.
Sen gillar jag att diskutera styrkor när man pratar om en spelare för det är oftast runt dem en spelare värderas, eller hur?
Så jävla meningslöst inlägg av dig så det finns inte.
Alla dina inlägg där du hyllat Simon Gustafsson och Ishak till skyarna är också ganska meningslösa då de på sin höjd kanske kommer att göra kanske tjugo landskamper.
Landslaget är landslaget. Urskiljningsförmåga. En kritisk blick. Att se vad som konstituerar en landslagsmässig spelare. Det är nyckelpunkter.
Ifall Janne blir av med Forsberg sörjer jag inte det speciellt mycket, en rätt inkomplett spelare som är nivån bättre än typ Zengin som i övrigt var av samma stil. Fräck med boll och offensivt men tillför egentligen ingenting i den större laginsatsen bollinnehavsmässigt eller defensivt.
Jmfr med Victor Claesson som är helgjuten rakt igenom.