Citat:
Ursprungligen postat av
Adde1234
Haha adenilsson kan inte stava...
Ironin.
Vidare Kan inte Carl-Stefan skilja på de och dem.
(Och jag skiter fullständigt i vad det heter på Engelska. Du är från Malmö för i helvete påg!)
Citat:
Ursprungligen postat av
greta75
En spaning, det är flera i tråden som gillar CH. Det förvånar mig INTE bland alla dessa rasister, klimatförnekare och övriga foliehattar i forumet
Det är inte vi som är Klimatförnekare. Det är ni som är Miljö-Talibaner. Alternativt Eco-Nazister. Det är bara att välja vilket epitet du trivs med.
Vidare så är det vanligen de som tror på konspirationsteorierna som benämns "foliehattar".
För att återgå till Topic.
Den här säsongen av Robinson måste vara sämst hittills ? (sa inte jag det förra året också ?)
Renskötaren är ett dåligt substitut till Ida men kanske gör det värt att se. Om han inte skadar sig mer tror jag vi kunde ha en
värdig vinnare där.
Det inte därmed sagt att han vinner, misstänker att det kommer skära sig socialt mellan honom och en "kvinnogrupp" vad det lider. Helt enkelt han kommer tröttna på "tjafs om feminism" och då blir han hemskickad.
Han kommer dock kommer att kommentera det hela med att "de´ int e´ nå´ mer å diskuter om den sakn´" Jag vet ju vem jag hade valt omedelbart vid lagvalet iallafall, oavsett simkunnighet.
Han hade för övrigt kunnat vara en av Bröderna Marklund vilken dag som helst, Ren-E´ ?