Citat:
Ursprungligen postat av
CSHamilton
1. Mastiff stämmer mig för kontraktsbrott och kommer då bli tvingade att släppa bandet där adnilson får psykbryt och ska döda och ha sig. (Disclosure)
2. I stort sätt ingen. De var på. Ön kanske 1 timme om dagen plus synkarna som varade 3-5minuter. Jag fick dock göra 100 synkar mer än övriga packet då det klagades något enormt att de var sämst i sina synkar.
3. Man får inte en spänn. Vilket jag var helt ok med. Sålänge kontraktet följdes. Men när mastiff börjar bryta mot kontraktet för att ha med sin älskade strandpojke så krävde jag mer deg. Finns ingen självbevarelsedrift i att säkra inkomster för mastiff ocj TV4 när de helt öppet väljer att skydda korvgubben när han står och skriker att jag inte kommer levande från stranden ocj att han slå slå ut mina tänder (information som produktionen definitivt gett till adnilson då jag har flertalet tandimplantat efter en bilolycka)
/C
Tummen upp för dig Carl 👍 Jag förstår dig precis, det går inte att umgås med Low-IQ’s. Precis som i vanliga livet håller de på med flockbeteende och ingen kan tänka självständigt. Synd att inte jag var där. Tror att vi hade funkat bra ihop 🥂
Sen att TV4 alltid har en agenda där ”vissa” deltagare favoriseras är inget nytt, tyvärr. Kolla bara Mahsa i senaste Farmen. Hon skrek och betedde sig, men blev aldrig tillsagd. Däremot blev två av hennes antagonister utkastade för skitsaker.