2019-03-24, 21:51
Medlem
ColaKexs avatar
Kan inte låta bli och tänka tanken om Carl-Stefan kommer till gränslandet och inkräktar på Nicks revir
Citera
Medlem
JerryCottons avatar
Snacka om att agenten gör det onödigt svårt för sig själv. Mastermind?
Citera
Medlem
GIANLUIGI1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av K.Stroganoff
"Hamilton" är planterad av produktionsbolaget. Försök att förstå detta faktum.

Inte svårt att förstå. Heja CH.
Citera
2019-03-24, 21:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KlartSur
Det är ju inte bra TV. Robinson behöver seriösa personer, som Robinson-Kent. Ärliga personer, som klarar att överleva på en öde ö. Som hjälper sina lagmedlemmar, som inte vill fuska. Åker man ut, så skall man aldrig komma tillbaka. Detta är sista avsnittet jag ser av Big Brother Robinson. Liksom alla andra dokusåpor, så tror man numera att folk vill se oärliga personer, och att en äkta spänning byggs upp med en final där 15 personer är kvar, varav 11 inte var med från början. Möjligt att det roar någon, men för mig är det obegripligt.

Ha det bra, men utan mig, önskar en av landets mest trogna Robinson-fans! Jag har faktiskt sett alla avsnitt, alla år, men har bara konstaterat att det blivit allt sämre. Detta är inte Robinson. Detta är helt enkelt patetiskt uselt. Sjukt dåligt. Jag skäms att ens ha sett början.

Snälla! Sluta inte titta!!!
Vad ska vi ta oss till utan dig?
Citera
Medlem
Haha adenilsson kan inte stava...
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av K.Stroganoff
"Hamilton" är planterad av produktionsbolaget. Försök att förstå detta faktum.

Ja, någon annan förklaring finns inte... Helvete vilken arrogant nolla!
Citera
Medlem
tuffkatts avatar
Nu tror jag inte att så sker, men tänk vad kul det varit om Hamilton vinner immunitet vecka efter vecka och slår ut övriga en efter en. Samtidigt eskalerar tuppfäktningen för varje öråd som går. Kan bli historiskt!
Citera
2019-03-24, 21:56
Medlem
Mubutus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ColaKex
Kan inte låta bli och tänka tanken om Carl-Stefan kommer till gränslandet och inkräktar på Nicks revir
Haha ja klockrent!
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tuffkatt
Nu tror jag inte att så sker, men tänk vad kul det varit om Hamilton vinner immunitet vecka efter vecka och slår ut övriga en efter en. Samtidigt eskalerar tuppfäktningen för varje öråd som går. Kan bli historiskt!

Inte omöjligt att TV4 ser till att det blir så, tyvärr.
Citera
Medlem
Hoyoss avatar
Citat:

Haha, den var klurig! Fan, så måste det ju få bli!
Citera
2019-03-24, 21:58
Medlem
tuffkatts avatar
Citat:

Det hade nog blivit fysiskt ganska snabbt
Citera
2019-03-24, 21:58
Medlem
JerryCottons avatar
Varför två immuna? Var ADHDnilson på väg att vinna men man ville ha kvar agenten?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in