2019-03-25, 17:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av scaloppina
Jag tycker inte om personer som Carl, som verkar gilla att skapa konflikter, att få folk att må dåligt. Tycker inte att dom är underhållande, bara skitstövlar. Jag tror att alla med normal EQ tycker att han obehaglig. Men smaken är som baken, alla har sina beundrare, även psykopater och narsister.

Håller helt med dig 😕 tittar eller har aldrig följt detta program . Men sett små sekvenser av detta och fick direkt en känsla av en otroligt nedvärderande besserwisser med dålig kvinnosyn 👎 kanske en arbetsskada att ” känna av sånt 🤔 jobbar på psyk .
Citera
2019-03-25, 17:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CSHamilton
Min amortering, ränta och levnadskostnader ligger på långt över 30k SEK per månad.

Arvodet för deltagande räcker knappt till en pepsi max och en kabanoss på närmaste pressbyrå.

/C

Fast det antar jag att du visste innan du sökte (och kom med)?

Nu blev ju inte din Robinsontid vad du kanske hade räknat med, och nu försöker du göra en grej av det hela... Slår vad om att du kommer att ”tala ut” i Aftonbladet, de brukar ju gilla sånt!
Citera
2019-03-25, 17:31
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bensprattel
Fast det antar jag att du visste innan du sökte (och kom med)?

Nu blev ju inte din Robinsontid vad du kanske hade räknat med, och nu försöker du göra en grej av det hela... Slår vad om att du kommer att ”tala ut” i Aftonbladet, de brukar ju gilla sånt!

Jag skulle tror att han gärna "talar ut" för en liten nätt hacka på t.ex 4.500 pund, så han slipper SMS-lån.
Citera
2019-03-25, 17:46
Medlem
enlevandemans avatar
Går inte att se på Robinson, man blir bara förbannad och så åker de bästa ut. Carl gjorde TV. Finns ingen anledning att fortsätta se nu tyvärr.
Citera
2019-03-25, 17:51
Medlem
DyslexiKungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enlevandeman
Går inte att se på Robinson, man blir bara förbannad och så åker de bästa ut. Carl gjorde TV. Finns ingen anledning att fortsätta se nu tyvärr.

Skickade de ut snubben? va bra Håller man på så där för att bli en snabbkändis C-Kändis så då får man skylla sig själv haha....
Citera
2019-03-25, 18:00
Medlem
Är inte Carl bara nya Erik Niva när han var med i farmen ? Med tanke på Carls YouTube så undrar man ju.
Citera
2019-03-25, 18:02
Medlem
ostlanis avatar
Carl-Stefan klarade alltså inte av att vara kvar nu när Anna åkte ut. Tråkigt, trodde nästan på hans snack - allt om hur hårdhudad han var osv. Militären, bossen. Dock tråkigt att man aldrig fick se alla hans kunskaper. Hans medverkan får honom att se ut som en pajas, om man jämför med hur högt han har skrikit.

Sedan så är Carl-Stefan inget dumhuvud, därför fick nog många ta sig en funderare på hur han någonsin trodde att Mastiff skulle gå med på hans krav: ”var han ett dumhuvud ändå?”

Men det blev ett fint avslut med att fortsätta som en hårding. Han visste att han inte bara kunde vika sig, ge upp, och lämna tävlingen som en mes. Men han ville ju lämna, så hur skulle han göra? Han kunde ju inte bara lämna, alla hade skrattat åt honom. Han är ju en hårding, sådant beteende passar inte en hårding: ”Vad kan få mig utkastad men som samtidigt får mig att framstå som en hårding, och att det kommer se ut som att jag ej själv valde att lämna som en mes?” Att koka ihop en idé om att ställa krav på produktionsbolaget skulle återigen visa hur hårdhudad han är för svenska folket, för nu var det ju så att det var produktionen som kastade ut honom och inte han själv som valde att gå? Eller?

Det perfekta avslutet. Han visste SJÄLVKLART att produktionen aldrig skulle gå med på något sådant.

Så lite dumhuvud är han ändå, som trodde att folket inte skulle se igenom detta självklara.
Senast redigerad av ostlani 2019-03-25 kl. 18:17.
Citera
2019-03-25, 18:10
Medlem
CF fick dra pga att han ”skämtade” om att hugga folk.
Citera
2019-03-25, 18:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av schtekis
CF fick dra pga att han ”skämtade” om att hugga folk.

Jag kan erkänna att jag snabbtittade på kvällens avsnitt. Sa han så i tv?
Citera
2019-03-25, 18:34
Medlem
greta75s avatar
Då var det slut på jokerns insats. Så jävla synd om lag röd men nu är det slut på terrorn.

Well played TV4.
Senast redigerad av greta75 2019-03-25 kl. 18:42.
Citera
2019-03-25, 18:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mr.demon
Fast han är väl ändå inte från Afrika, utan från latinamerika?
Kap Verde tillhör Afrika
Citera
2019-03-25, 18:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DyslexiKungen
Skriv ned i spoiler om ni tittar i förväg om vad avsnitten handlar om.Nu vet ju alla i förväg att Calle fick lämna programmet för att han misskötte sig...

Det kunde man lista ut 5 minuter efter gårdagens avsnitt, trots febrigt användande av [spoiler]. Att citera ett inlägg och enbart lägga sitt svar under en spoiler (och inte texten man har citerat) är under all kritik, inte svårt att lägga ihop 1+1. Men det är skitsamma nu.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in