2019-03-25, 18:52
Medlem
DyslexiKungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dianna-agron
Det kunde man lista ut 5 minuter efter gårdagens avsnitt, trots febrigt användande av [spoiler]. Att citera ett inlägg och enbart lägga sitt svar under en spoiler (och inte texten man har citerat) är under all kritik, inte svårt att lägga ihop 1+1. Men det är skitsamma nu.

Visst, det kunde man ju ana att TV4 köpte inte detta trams, men det finns ju många som vill behålla spänningen tills kvällens sändning, sen efter detta börja diskutera om det var rätt eller fel, men nu vet ju de flesta som har råkat läsa här utgången om kvällens avsnitt.

mvh/
Citera
2019-03-25, 19:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adde1234
Haha adenilsson kan inte stava...

Ironin.

Vidare Kan inte Carl-Stefan skilja på de och dem.
(Och jag skiter fullständigt i vad det heter på Engelska. Du är från Malmö för i helvete påg!)

Citat:
Ursprungligen postat av greta75

En spaning, det är flera i tråden som gillar CH. Det förvånar mig INTE bland alla dessa rasister, klimatförnekare och övriga foliehattar i forumet

Det är inte vi som är Klimatförnekare. Det är ni som är Miljö-Talibaner. Alternativt Eco-Nazister. Det är bara att välja vilket epitet du trivs med.
Vidare så är det vanligen de som tror på konspirationsteorierna som benämns "foliehattar".

För att återgå till Topic.
Den här säsongen av Robinson måste vara sämst hittills ? (sa inte jag det förra året också ?)
Renskötaren är ett dåligt substitut till Ida men kanske gör det värt att se. Om han inte skadar sig mer tror jag vi kunde ha en värdig vinnare där.
Det inte därmed sagt att han vinner, misstänker att det kommer skära sig socialt mellan honom och en "kvinnogrupp" vad det lider. Helt enkelt han kommer tröttna på "tjafs om feminism" och då blir han hemskickad.

Han kommer dock kommer att kommentera det hela med att "de´ int e´ nå´ mer å diskuter om den sakn´" Jag vet ju vem jag hade valt omedelbart vid lagvalet iallafall, oavsett simkunnighet.

Han hade för övrigt kunnat vara en av Bröderna Marklund vilken dag som helst, Ren-E´ ?
Senast redigerad av Throwaway1912 2019-03-25 kl. 19:26.
Citera
2019-03-25, 19:16
Medlem
flytandelyckas avatar
Jag slutade titta när Carl-Stefan försvann.. hade älskat att se honom förnedra Herr Nilsson i tävling efter tävling. Jag gillar när underdogs vinner mot den grupp som går emot en.
Citera
2019-03-25, 19:22
Medlem
Hoppas att Nick får komma tillbaka till Robinson,så tråkiga personer som är kvar nu. Ingen som vågar vara rakt på sak som Carl Hamilton. Många som håller med andra bara för att de inte vågar ha egna åsikter o tankar.
Citera
2019-03-25, 19:29
Medlem
Om CS hade hamnat i gränslandet med Nick så är jag inte så säker på att de rykt ihop, de kanske hade blivit bästa vänner 😂
Citera
2019-03-25, 19:31
Medlem
tuffkatts avatar
Jag har gillat CH sedan dag ett men utspelet om att han ska ha pengar på sitt konto för underhållning var lite pajigt.
Citera
2019-03-25, 19:37
Medlem
Enmansdemos avatar
Varför måste en av tjejorna se ut som Emma Knyckare?
Citera
2019-03-25, 19:39
Medlem
Browndawgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tuffkatt
Jag har gillat CH sedan dag ett men utspelet om att han ska ha pengar på sitt konto för underhållning var lite pajigt.

Även viskandet i folks öron var rätt pajjigt. Eller väldigt töntigt.
Citera
2019-03-25, 19:40
Medlem
LugnarNerMigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CSHamilton
Min amortering, ränta och levnadskostnader ligger på långt över 30k SEK per månad.

Arvodet för deltagande räcker knappt till en pepsi max och en kabanoss på närmaste pressbyrå.

/C

Så tråkigt att du lämnade!!

Hur går det med YouTube? Du skulle komma med en video för 1 vecka sedan?
Citera
2019-03-25, 19:42
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
Varför måste en av tjejorna se ut som Emma Knyckare?
Tjejerna, inte tjejorna.
Citera
2019-03-25, 19:42
Medlem
Ronilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DyslexiKungen
Skriv ned i spoiler om ni tittar i förväg om vad avsnitten handlar om.Nu vet ju alla i förväg att Calle fick lämna programmet för att han misskötte sig...
Håller med, ska man spoila så förvarna. Tack.

Men alltså, såg precis CH utspel. Garvade högt. Betalningsbekräftelse...jo ja tackar ja.

Men man vet väl vad man får för en medverkan när man signar upp? Det är ju för konstens skull, inte för inkomstens skull.
Citera
2019-03-25, 19:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av meadowbrook
Är det någon som vet något om CH sedan tidigare? Gamla vänner och bekanta?

Hsr inte följt tråden från början.

Han känns som ett karaktärbygge skräddarsytt av TV4. Är han ens jurist? I London?

Såg någon gubbe som skrev i TV4s kommentarsfält något i stil med ”Carl Hamilton aka Stefan Rossander. Jurist? Jo tjenare”

När jag såg honom i rutan, var jag nästan säker på att jag hade jobbat med honom i Malmö. Som säljare. Det stämmer inte riktigt med åldern dock, så jag har förmodligen helt fel. Den perioden av mitt liv är rätt ... dimmig.

Däremot får jag massiva "jag kan sälja min morsa vibbar" av Carl-Stefan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in