2019-03-25, 16:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slitosleng
Du märker inte ett skit av en psykopat om han inte vill visa något.
Jag är uppväxt med psykopater och den som är värst är finast i kanten uttåt.

Nu skrev jag "han", "denne" passar bättre.

Finast i kanten har väl inget med det att göra. Det är hur de får andra att må och bli som märks.
Citera
2019-03-25, 16:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carinah78
Vem av hennes män menar du är "fulare än Frankenstein"? Hannes Holm? Örjan Ramberg?

JS är inte den första kvinnan som fann/finner ÖR vara attraktiv, alldeles oavsett om han är mer ful än Frankenstein.
Jag tycker att ÖR uppvisar stora likheter, då inte bara utseendemässigt, med Jack Nicholson, större och större ju mer tiden går.
F ö är jag övertygad om att ÖR formligen äälskar JN, åtminstone dennes rollgestaltningar. Tänker då inte minst på högaktuella 'Häxorna i Eastwick'.

I programmet 'Stjärnorna på slottet' fr 2014 nämner ÖR ön Mallorca som ett ev ställe att bo på. Jag är helt säker på att ÖR är mycket väl medveten om att JN har hus där. ÖR:s våta dröm är nog att få hänga med JN. Nu stormar det snart riktigt hårt kring ÖR här i Sverige. Kanske det blir så att ÖR väljer att inom kort flytta till just Mallorca?
Då vet vi i så fall kanske en av orsakerna..

Har du missat att Josefin Nilsson är avliden sedan 3år? Hon har således inget hus på Mallorca längre...
Eller vad menar du?
Citera
2019-03-25, 16:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gulsippen
Har du missat att Josefin Nilsson är avliden sedan 3år? Hon har således inget hus på Mallorca längre...
Eller vad menar du?

Han menar Jack Nicholson. Jag tolkade också fel först.
Citera
2019-03-25, 16:36
Medlem
Nu har jag tittat på SVT program om Josephine Nilsson. Jag förstår att Örjan R gjort sig skyldig till någon form av misshandel. Då han dömts till villkorlig dom. Själv säger han att det finns två sidor av ett mynt och att det är Josephines berättelse som framkommit i SVT. Genom systern. Men jag kan inte låta bli att fundera lite. Var Josephine sjuk på något annat sätt ? Enligt systern så skulle den här paranoida sidan bero på för mycket smärtstillande tabletter.

Jag ser att drevet går i hundra mot Örjan. Men om jag förstått allt rätt så har Josephine haft en del förhållanden efter honom. Problem med höft och rygg kan man få utan misshandel. Är det klarlagt att Örjan orsakat dessa skador genom dokumentation ?

Vill inte föringa hennes upplevelse men reflekterar bara över att det är ganska grova anklagelser att indirekt anklaga någon för hennes död.

När jag såg systern och hennes berättelse om Josephines sista tid så tyckte i alla fall jag att det verkade ligga något mycket mer bakom. Diagnos typ. Kan ju uppträda senare i livet.
Citera
2019-03-25, 16:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gulsippen
Eller vad menar du?

Citat:
Ursprungligen postat av justina
"Han menar Jack Nicholson"?

Jaså, det var såå svårläst?
Trodde inte nån här i tråden kunde ha fått för sig att Josefin Nilsson spelat med i 'Häxorna i Eastwick' mot Jack Nicholson..

Edit: Ser att jag skrev 'JS' i mitt ursprungliga inlägg. Det måste ha förvillat många.
Senast redigerad av Carinah78 2019-03-25 kl. 16:52.
Citera
2019-03-25, 16:51
Medlem
Citat:
Senaste nytt- Dramaten beslutat ställa in föreställningen. Otippat men Finemang.
Så- nu blir Ö.R pensionär.
Citera
2019-03-25, 16:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sajebis
Varför går drevet igång just nu?

Pga. den dokumentär om Josefines liv som nyligen publicerats.
Citera
2019-03-25, 16:58
Medlem
sajebiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blackplastic
Pga. den dokumentär om Josefines liv som nyligen publicerats.

Jag skulle ju vilja säga att det här är något som kändis-sverige har vetat om väldigt länge, men först nu ska alla jävla hycklande fittor tävla i vem som kan ta mest avstånd.
Senast redigerad av sajebis 2019-03-25 kl. 17:01.
Citera
2019-03-25, 17:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HerrGickhan
Nej det är inte fakta att det har lett till döden. Det är ett antagande.
Antag att misshandels skadorna har dokumenterats av läkare, antag att läkare har dragit en logisk slutsats, att hennes gamla skador gett sig till känna flera år efteråt, hon har uppenbarligen
haft många medicinska undersökningar och utlåtanden från expertis, så hennes dåliga fysiska status har inte uppstått ur ingenting,
dessutom verkar hennes nära släktingar vara fysiskt friska och krya så Josefin har inte varit fysiskt svag eller handikappad i sin tidiga ungdom. Istället var hon aktiv, och piggelin flicka.
Allt som kroppen utsätts för leder ju konsekvenser, ju äldre man blir, det vet alla.
Citera
2019-03-25, 17:03
Medlem
Citat:
Han menade att hon var inavlad gotländsk bonde.

Hur vet du det?
Citera
2019-03-25, 17:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slitosleng
Hur vet du det?
Det finns uppgifter om detta om du läser bakåt.
Senast redigerad av moshes 2019-03-25 kl. 17:10.
Citera
2019-03-25, 17:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sajebis
Jag skulle ju vilja säga att det här är något som kändis-sverige har vetat om väldigt länge, men först nu ska alla jävla hycklande fittor tävla i vem som kan ta mest avstånd.
Skådespelarsverige måste ju vara en riktig ankdamm så de flesta har nog vetat vad som pågick. Tycker också det är konstigt att alla uttalar sig först nu? Är skådespelareliten verkligen sådana syltryggar?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in