2019-04-26, 22:23
Medlem
Äppelkäcks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rouen
Ramberg en stor skådespelare? Hahaha!!! T o m Persbrandt har något som mer liknar en karriär och Stormare är ju liksom etablerad "over there". Ramberg är mer en teaterapa av det gamla snittet.

ÖR har en massa omoderna manér och kan bara spela slemma typer eftersom han spelar sig själv både på och utanför scenen. Var ligger det stora i det?
Citera
2019-04-27, 13:12
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Pigge2
Ingen som sett (s)Örjan lufta nävarna i vårsolen? Sitter han hemma och super med nerdragna persienner?

Vi får hoppas på det, han kanske har någon ny stackars kvinna han misshandlar redan, kvinnor brukar dras till såna drägg konstigt nog. För mig får han gärna ruttna i sin lägenhet.
Citera
2019-06-03, 16:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Äppelkäck
En tråkig skitbok med tråkigt dåligt tantsnusk som hon fick sitta och göra reklam för i TV efter Josefindokumentären. Värdelös läsning. Det enda bra var att Alfahanen himself råkade ut för en, i dubbel bemärkelse, mkt pinsam skada som gav honom ett permanent rätt-åt-dig-handikapp *) Samma öde unnar jag Örjan Sörjan också .

*) Jag hittar inte spoilerfunktionen så jag skriver skadan baklänges lite längre ner för er som vill veta utan att ödsla tid o pengar på boken.

Bkhgtdfggbhfxghbnxx
(esåpimots ednakcäl)
Jvfdsdgyhbknbvfdbnm
Om du läst MIchael Persbrandts biografi, så kan du se du att hennes roman "tantsnusk-boken"
bygger på M.P, s vilda leverne.
Ramberg var väl bara snäppet våldsammare, mot sina partners
Citera
2019-06-03, 16:55
Medlem
Cunnilinguists avatar
Stämmer det att Örjan Rahmberg är pappa till den nyligen igenomslagne (FB) Ny svensk rappare - (Nya Sebbe Staxx?) Einár) katten-i-trakten-rapparen från Dalen, Einár/Nils Grönberg?
Citera
2019-06-03, 22:03
Moderator
Schlesiens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cunnilinguist
Stämmer det att Örjan Rahmberg är pappa till den nyligen igenomslagne (FB) Ny svensk rappare - (Nya Sebbe Staxx?) Einár) katten-i-trakten-rapparen från Dalen, Einár/Nils Grönberg?
Einár har en fyra år äldre halvbror som är Örjan Rambergs yngsta barn.
Citera
2019-06-08, 12:48
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Pigge2
Ingen som sett (s)Örjan lufta nävarna i vårsolen? Sitter han hemma och super med nerdragna persienner?

Artikel från i dag.
https://stoppapressarna.se/svenskt/orjan-rambergs-gomstalle-efter-skandalen

"Dokumentären förändrade allt.
Örjan Rambergs hela tillvaro vändes upp och ner och Dramaten skakades.
Nu gömmer sig skådespelaren från offentligheten och smyger runt i solglasögon.
"
Citera
2019-06-08, 12:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av inuit11
Artikel från i dag.
https://stoppapressarna.se/svenskt/orjan-rambergs-gomstalle-efter-skandalen

"Dokumentären förändrade allt.
Örjan Rambergs hela tillvaro vändes upp och ner och Dramaten skakades.
Nu gömmer sig skådespelaren från offentligheten och smyger runt i solglasögon.
"
Rätt åt honom , många kvinnor han har trampat på under sitt liv
Citera
2019-06-08, 13:49
Avstängd
Han bor tydligen kvar invid Gröna Lund på Djurgården i alla fall. Trodde han skulle ha flyttat.

Ett vittne beskriver honom som lite smalare och att han såg lite mer härjad ut. Det var en bruten man jag såg, säger vittnet.
Citera
2019-06-08, 14:40
Medlem
Giant Squids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av inuit11
Han bor tydligen kvar invid Gröna Lund på Djurgården i alla fall. Trodde han skulle ha flyttat.

Ett vittne beskriver honom som lite smalare och att han såg lite mer härjad ut. Det var en bruten man jag såg, säger vittnet.
Man lämnar väl inte en sådan adress i första taget.
Har det framkommit hur han kommit över lyan, är det någon arbetsförmån som kanske bör ses över nu. Eller äger han kvarten?
Citera
2019-06-08, 14:57
Medlem
Oerhört pinsamt av Dramaten att sparka honom. Vi får hoppas att han får en officiell ursäkt när denna bisarra period av lynchjustis är över.
Citera
2019-06-08, 15:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BerraSWE
Vi får hoppas på det, han kanske har någon ny stackars kvinna han misshandlar redan, kvinnor brukar dras till såna drägg konstigt nog. För mig får han gärna ruttna i sin lägenhet.

För mig också. Hoppas kvinnorna tar avstånd från honom.
Citera
2019-06-08, 15:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Doiten
För mig också. Hoppas kvinnorna tar avstånd från honom.
Er önskan blir nog uppfylld, i och med att han nu börjar bli allt mer till åren kommen och därmed alltmer oattraktiv..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in