2019-03-24, 10:17
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av hardusettminapa
Kränktheten lyser igenom starkt.

Du förstår inte heller att dessa mäns agerande är ett resultat av dagens dekadenta samhälle där kvinnor åtnjuter full sexuell frihet.

Komiskt.

Korkat inlägg, men gulligt.

Nu är det ju så att det är kvinnors sexualitet som är inkompatibel med ett civiliserat samhälle, om den släpps fri.

Du väljer din sexuella frihet framför en fungerande civilisation? Ditt val (än så länge) men kom inte och klaga sen när allt raserar.
Ja det är väl klart jag väljer min frihet.
Däremot väljer jag utan problem bort din.
Citera
2019-03-24, 12:45
Medlem
Pansarveckets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
Där har vi det.
Svart på vitt.
Jag offrar din frihet för min egen. Fuck jämställdheten.
Du vill ha ett totalitärt samhälle med dig själv i topp och alla andra under dig.
Citera
2019-03-24, 17:41
Medlem
hardusettminapas avatar
Citat:

Okej, du sätter dig själv framför civilisationens bästa, då vet vi. Men som sagt, kom inte och klaga sen när det inte längre finns en civilisation kvar.

Om du anstränger din hjärncell lite nästa gång så kanske du kan komma på något argument för din ståndpunkt också

Hörs
Citera
2019-03-24, 18:06
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Pansarvecket
Där har vi det.
Svart på vitt.
Jag offrar din frihet för min egen. Fuck jämställdheten.
Du vill ha ett totalitärt samhälle med dig själv i topp och alla andra under dig.
Nejdå, det var hardusettminapa som ville ha ett totalitärt samhälle. Och det kan han ju få om han vill så länge det är sin egen frihet han offrar för det allmännas bästa.
Citera
2019-03-24, 18:07
Avslutad
Citat:
Okej, du sätter dig själv framför civilisationens bästa, då vet vi. Men som sagt, kom inte och klaga sen när det inte längre finns en civilisation kvar.

Om du anstränger din hjärncell lite nästa gång så kanske du kan komma på något argument för din ståndpunkt också

Hörs
Du kanske ska prova Afghanistan om du inte tål att kvinnor har sexuell frihet, det kanske skulle passa dig bättre.
Citera
2019-03-24, 18:26
Medlem
hardusettminapas avatar
Citat:
Du kanske ska prova Afghanistan om du inte tål att kvinnor har sexuell frihet, det kanske skulle passa dig bättre.

Jag försöker förhindra att Sverige blir som Afghanistan. Men om inte du och alla andra hjärntvättade hönshjärnor i detta land snart tänker om lär det bli verklighet inom en inte alltför avlägsen framtid. Då kan du definitivt säga adjö till din sexuella frihet, och betydligt mer därtill. Har du tur kanske du hinner bli gammal eller till och med dö innan det sker fullt ut, men då kommer dina barn och barnbarn få betala priset för din själviskhet. Fast det kanske inte gör dig nåt.
Citera
2019-03-24, 19:19
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Kränktheten lyser igenom starkt.

Du förstår inte heller att dessa mäns agerande är ett resultat av dagens dekadenta samhälle där kvinnor åtnjuter full sexuell frihet.

Komiskt.

Ööhhh ekar det härinne?
Citera
2019-03-24, 19:29
Medlem
Naknekejsarens avatar
Citat:
Korkat inlägg, men gulligt.

Nu är det ju så att det är kvinnors sexualitet som är inkompatibel med ett civiliserat samhälle, om den släpps fri.

Du väljer din sexuella frihet framför en fungerande civilisation? Ditt val (än så länge) men kom inte och klaga sen när allt raserar.

Återigen efterfrågar jag att du tar ett steg bak, är inte problemet att vi svenska män är för civiliserade?

Det är ett problem att alla antifeminister härinne tror att en moralisk dom mot kvinnor är svaret på att svenska män saknar vad kvinnor vill ha.

I för sig vill jag inte ha någon fru som knullat omkring med blattar (ser man bild på sådana expojkvänner i sociala medier så vet man att man inte ska ingå i relation med tjejen), men likväl så ser jag det som ett problem att svenska män vägrar se in i sig själva och ifrägasätta vad det är för fel på just dem själva!

Det går inte att ständigt bara peka på svenska kvinnan och inte ifrågasätta sin egna natur, vi har ju varit med och skapa varandra i alla dessa år. Vad som nu än är så livssvagt i svenska folket har lika mycket rot i svenska mannen som kvinnan (möjligen mer på mannen, då vi är den proaktiva könet som hade makt för att börja med).
Citera
2019-03-24, 19:29
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:

Jag försöker förhindra att Sverige blir som Afghanistan. Men om inte du och alla andra hjärntvättade hönshjärnor i detta land snart tänker om lär det bli verklighet inom en inte alltför avlägsen framtid. Då kan du definitivt säga adjö till din sexuella frihet, och betydligt mer därtill. Har du tur kanske du hinner bli gammal eller till och med dö innan det sker fullt ut, men då kommer dina barn och barnbarn få betala priset för din själviskhet. Fast det kanske inte gör dig nåt.

Alltså de här spekulationerna/profetiorna/domedagspredikningarna...... börjar bli så jävla tröttsamma och så jävla cringe.

Samma jävla självutsedda "präster" började mässa om Elvis och hans "djävulsdans" och hur hela ungdomen skulle förgöras och framtiden var körd.

Det speglar deras egna tvångsmässiga rädsla för att förlora kontrollen. Men helt ärligt, projicera inte din rädsla på andra. Det är lätt att smitta andra med tvång (tankar/handlingar), var uppmärksam på det, speciellt om du har barn.

Ett bra mantra: släpp kontrollen.

De flesta av oss vet redan vad allt handlar om och gör redan motstånd så gott de kan.
Senast redigerad av Jenny9 2019-03-24 kl. 19:33.
Citera
2019-03-24, 19:39
Avslutad
Citat:

Om du försöker förhindra att Sverige blir som Afghanistan så kanske inte att göra som de gör i Afghanistan är rätt väg att gå.

Du är verkligen urtypen för nån vars frihet behöver begränsas. För allas skull.
Citera
2019-03-24, 19:48
Medlem
Naknekejsarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Alltså de här spekulationerna/profetiorna/domedagspredikningarna...... börjar bli så jävla tröttsamma och så jävla cringe.

Samma jävla självutsedda "präster" började mässa om Elvis och hans "djävulsdans" och hur hela ungdomen skulle förgöras och framtiden var körd.

Det speglar deras egna tvångsmässiga rädsla för att förlora kontrollen. Men helt ärligt, projicera inte din rädsla på andra. Det är lätt att smitta andra med tvång (tankar/handlingar), var uppmärksam på det, speciellt om du har barn.

Ett bra mantra: släpp kontrollen.

De flesta av oss vet redan vad allt handlar om och gör redan motstånd så gott de kan.

Hur tror du att Sverige kommer överleva att svenskar bli minortitet?

https://fredricmorenius.files.wordpress.com/2018/09/nationell-bakgrund-riket-2002-2045.png?w=1024&h=606

Jag funderar seriöst ifall någon är på det klara med vad det innebär att ett land bara byter ut sin befolkning mot ett främmande folkslag. Tror inte att det kan jämföras med kristna evangelisters räddsla för Elvis och hans höftrörelser.
Citera
2019-03-24, 20:34
Medlem
Ett islamiskt Sverige låter inte helt fel. Den islamiska kulturen är mer livskraftig än den sekulära liberala kulturen. Så utvecklingen är helt naturlig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in