Citat:
Ursprungligen postat av
RobbanUC
Kvinnan i sig är inte kriminell eller har några av dessa drag. Det är hennes inbyggda hårdprogrammerade instinkt och gener som gör att hon dras till män med egenskaper som till stor del är totalt irrelevanta i den moderna världen, drag som hon i ord fördömer (feminism) men i verkligheten omedvetet går igång på och faller för.
På detta sätt är kvinnor medvetet och även omedvetet bärare/ett värddjur för dessa dåliga gener och överför sjukdomen, och är endast ett mellanled till nästa generation av parasiter våldsverkare och fängelsekunder.[/b]
Jag ska inte motsäga dig helt, men se det från en annan vinkel:
Ifrågasätt aldrig moder natur, det hon vill ha är det absolut inget fel på (vad det nu än må vara). Tänker citera min mer livspositiva filosof denna gång:
Citat:
Ursprungligen postat av Nietzsche
Be careful, lest in casting out your inner devil you exorcise the best thing in you.
Djävulen är Jordens prins, så mannen hittade på en Gud som är besatt av rättvisa för att döma denna Djävul ifrån sin tron på himmelen.
En gammal vikingadiktat var: "Tacka Odin för att han gav mig ett hjärta av sten."
JAg kan själv inte tacka Odin för något sådant, jag har tyvärr ett hjärta som blöder, men det är värd att ta i beakande ändå att det kanske inte är något fel på kvinnors sexualitet. Kanske det är vi, svenska män, som förlorade något ovärderligt i takt att vi blev besatta i moralfrågor?
Kanske det rentav inte finns någon högre objektiv mått på vad som är bra och vad som är dåligt än just de män som kvinnor väljer ut som spelets vinnare?