2019-03-23, 17:53
Medlem
hardusettminapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Med detta i bakhuvudet så borde vi kanske börja abortera foster och helt enkelt låta mänskligheten dö ut. För allas skull.

Eller så kan vi ta bort kvinnors sexuella frihet. För allas skull.
Citera
2019-03-23, 18:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hardusettminapa

För allas skull? Nej. Förutom att kvinnor vill njuta av sex, finns det ganska många män som tycker om att kvinnor njuter av att ha sex med dem. Det kan vara svårt att tro på detta forum men det är faktiskt sant.
Citera
2019-03-23, 18:36
Medlem
hardusettminapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Varmare
För allas skull? Nej. Förutom att kvinnor vill njuta av sex, finns det ganska många män som tycker om att kvinnor njuter av att ha sex med dem. Det kan vara svårt att tro på detta forum men det är faktiskt sant.

Tror du missuppfattade. Att begränsa kvinnors sexuella frihet betyder inte att de inte får ha sex eller njuta av det.

För allas bästa, ja. Du kanske har missat det men när kvinnor får frihet, speciellt sexuell sådan, leder det i slutändan till att civilisationer kollapsar. Vi är redan på god väg i Sverige och övriga västvärlden.
Citera
2019-03-23, 20:29
Medlem
RobbanUCs avatar
Citat:
Med detta i bakhuvudet så borde vi kanske börja abortera foster och helt enkelt låta mänskligheten dö ut. För allas skull.

De principer som Darwin presenterade gäller ännu idag och att nationen går under gör inte ett dugg.
Bärarna/värddjuren för sjukdomen dör även de ut i sinom tid och så även sjukdomen, och naturen återställer sin ordning. Allt är bara en fråga om tid.

Under tiden så har vi som tänker i lite längre perspektiv som flera år/årtionden redan säkrat boende och arbete i andra länder långt ifrån det kollektivt suicidala och sjunkande Sverige.
Citera
2019-03-23, 20:43
Medlem
Jenny9s avatar
Det är så komiskt att det finns män som pratar om kvinnors sexualitet och hur "vi" måste begränsa och kontrollera den.

Män som följer med vilket stolpskott som helst som lovar dem lite fitta.

"Hide the face fuck the base" gäller ju de flesta mäns inställning till sex OCH parbildning och anskaffning av barn verkar det som.

Men för allt i världen 'en kåt kvinna?!' Hell no!

Komiskt.
Citera
2019-03-23, 20:52
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av hardusettminapa
Njae, vi kvinnor vill ju gärna ha vår sexuella frihet så bättre att ta bort mäns sexuella frihet i så fall. För allas skull.
Citera
2019-03-23, 21:45
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RobbanUC
De principer som Darwin presenterade gäller ännu idag och att nationen går under gör inte ett dugg.
Bärarna/värddjuren för sjukdomen dör även de ut i sinom tid och så även sjukdomen, och naturen återställer sin ordning. Allt är bara en fråga om tid.

Under tiden så har vi som tänker i lite längre perspektiv som flera år/årtionden redan säkrat boende och arbete i andra länder långt ifrån det kollektivt suicidala och sjunkande Sverige.

Så skönt för "er". Hoppas ni blir lyckliga var ni än hamnar.
Citera
2019-03-23, 21:47
Medlem
FacultyofMinds avatar
Jag har dejtat tjejer från i princip hela världen och svenska tjejer har varit de mest stabila och odramatiska av alla.
Citera
2019-03-23, 21:47
Medlem
hardusettminapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Det är så komiskt att det finns män som pratar om kvinnors sexualitet och hur "vi" måste begränsa och kontrollera den.

Män som följer med vilket stolpskott som helst som lovar dem lite fitta.

"Hide the face fuck the base" gäller ju de flesta mäns inställning till sex OCH parbildning och anskaffning av barn verkar det som.

Men för allt i världen 'en kåt kvinna?!' Hell no!

Komiskt.

Kränktheten lyser igenom starkt.

Du förstår inte heller att dessa mäns agerande är ett resultat av dagens dekadenta samhälle där kvinnor åtnjuter full sexuell frihet.

Komiskt.

Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
Njae, vi kvinnor vill ju gärna ha vår sexuella frihet så bättre att ta bort mäns sexuella frihet i så fall. För allas skull.

Korkat inlägg, men gulligt.

Nu är det ju så att det är kvinnors sexualitet som är inkompatibel med ett civiliserat samhälle, om den släpps fri.

Du väljer din sexuella frihet framför en fungerande civilisation? Ditt val (än så länge) men kom inte och klaga sen när allt raserar.
Citera
2019-03-24, 00:18
Medlem
Pansarveckets avatar
Citat:
Jag säger som du. Jag visste inget. Jag kunde inte göra någonting. Jag är ett enda stort offer för omständigheter. Den ena efter den andra.
Ord jag sällan eller aldrig säger.
Det är min förbannade plikt att veta vad jag ger mig in på.
Det är en del av att bli vuxen.
Citera
2019-03-24, 05:49
Medlem
Naknekejsarens avatar
Citat:

Svårt att koordinera något sådant. Förr eller senare skapar naturen en ny högintelligent varelse med kapacitet till absurd ondska.

Som om den icke-självmedvetna delen av naturen inte vore ond nog.

Skulle allt förintas så blommar antagligen liv/natur i miljarder och åter miljarder planeter på Universum (vi får hoppas att det är den enda). Eller inte. Fermis paradox ger oss hopp att åtminstone högintelligent liv kan vara ganska sällsynt.
Citera
2019-03-24, 06:02
Medlem
Naknekejsarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RobbanUC

Kvinnan i sig är inte kriminell eller har några av dessa drag. Det är hennes inbyggda hårdprogrammerade instinkt och gener som gör att hon dras till män med egenskaper som till stor del är totalt irrelevanta i den moderna världen, drag som hon i ord fördömer (feminism) men i verkligheten omedvetet går igång på och faller för.

På detta sätt är kvinnor medvetet och även omedvetet bärare/ett värddjur för dessa dåliga gener och överför sjukdomen, och är endast ett mellanled till nästa generation av parasiter våldsverkare och fängelsekunder.[/b]

Jag ska inte motsäga dig helt, men se det från en annan vinkel:

Ifrågasätt aldrig moder natur, det hon vill ha är det absolut inget fel på (vad det nu än må vara). Tänker citera min mer livspositiva filosof denna gång:

Citat:
Ursprungligen postat av Nietzsche
Be careful, lest in casting out your inner devil you exorcise the best thing in you.

Djävulen är Jordens prins, så mannen hittade på en Gud som är besatt av rättvisa för att döma denna Djävul ifrån sin tron på himmelen.

En gammal vikingadiktat var: "Tacka Odin för att han gav mig ett hjärta av sten."

JAg kan själv inte tacka Odin för något sådant, jag har tyvärr ett hjärta som blöder, men det är värd att ta i beakande ändå att det kanske inte är något fel på kvinnors sexualitet. Kanske det är vi, svenska män, som förlorade något ovärderligt i takt att vi blev besatta i moralfrågor?

Kanske det rentav inte finns någon högre objektiv mått på vad som är bra och vad som är dåligt än just de män som kvinnor väljer ut som spelets vinnare?
Senast redigerad av Naknekejsaren 2019-03-24 kl. 06:04.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in