Citat:
Ursprungligen postat av
Throwaway1912
Jacobshagen ? Om han hade varit trovärdig så hade han ju även han haft miljoner skäl att ljuga.
Han verkar ju ha tjänat pengar på att ljuga för pengar och utnyttja familjen Jacksons namn tidigare, så jag tror inte att han hade haft några betänkligheter att tjäna mer pengar på att stämma dödsboet så som Safechuck och Robson.
Okej, ja, fast det är just det att han än så länge INTE stämmer dödsboet. Så han vill inte roffa åt sig som de andra anklagarna. Och han är noga med att säga att inga sexuella akter nånsin hände men att MJ gick för långt. Och att det kändes för honom som att MJ testade hur långt han kunde gå.
P.S. En annan sak jag läste inatt, minns inte om det var i den länken jag postade eller någon annan artikel, hävdar att MJ kallade Jacobshagen för Rubba Rubba boy och att han fick en bok med nakna pojkar och att MJ skrivit en hälsning i den, nånting med "till min Rubba Rubba boy." Och man har tydligen konstaterat att det är MJs handstil som skrivit det. Misstänksamt varför en man skulle ge en tonårspojke en sådan bok i present. MJ hade också ringat in baken på en naken pojke i den boken.