2019-03-17, 10:19
Medlem
Boopidoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Svärfadern sålde av den i fjol verkade det som i tråden. Anna åkte snabbt ner för att tömma den enligt tråden.
Det var väl bara spekulationer om jag minns rätt.
Citera
2019-03-17, 10:25
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moralhora
Man måste väl ändå säga att det är relativt ovanligt att i hennes ålder flytta från lägenhet till villa med tanke på att hennes yngsta barn är 16 år och borde inom några år flytta ut. Å andra sidan bor väl den äldsta som närmar sig 30 fortfarande hemma, så...

Nja, Anna är väl en sengångare,en late bloomer och
det verkar uppenbarligen finnas i generna..

Har Felicia bara haft en kille ?? Lite torftligt med tanke på att
hon närmar sig 30 med stormsteg.
Citera
2019-03-17, 10:33
Medlem
cece123s avatar
Jag har missat att Anna en gång sjungit en "duette" med Lasse Anrell
i tv4 programmet Rampfeber.
https://www.aftonbladet.se/nojesblad...jag-ar-livradd

Återigen visar Anna prov på sin obefintliga självkännedom...
Citat:
Men Lasse har genom åren inte alltid stått på Annas sida.
– Lasse har inte direkt skrivit snälla saker om mig, men kritik rinner av mig, säger Anna.

"Kritik rinner av mig"............vi har märkt det Anna.
Senast redigerad av cece123 2019-03-17 kl. 10:53.
Citera
2019-03-17, 11:23
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moralhora
Man måste väl ändå säga att det är relativt ovanligt att i hennes ålder flytta från lägenhet till villa med tanke på att hennes yngsta barn är 16 år och borde inom några år flytta ut. Å andra sidan bor väl den äldsta som närmar sig 30 fortfarande hemma, så...
Sannolikt så kommer väl Minitunnan bo hemma hela livet såvida hon inte flyttar in hos någon pojkvän, vilket nog är enda sättet för henne att flytta ut. Sannolikheten att hon kommer få sig ett riktigt jobb känns ju minimal, då hon vandrar i MammaTunnas spår och verkar inkapabel till allt hederligt lönearbete.

Vad det gäller snoppvistarungen så känns det väl synnerligen osannolikt att han med sitt straffregister plus att han vill vara gangsta kommer få ett riktigt jobb. Dock hoppas jag verkligen det går bättre för yngsta dottern, men det känns ju som Roberto bör se till så hon får lite normala livsvärderingar, och INTE går MammaTunnas skola.
Citera
2019-03-17, 13:21
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo
Det var väl bara spekulationer om jag minns rätt.

Visst men om vi betänker att svärfadern närmar sig runt 90 års åldern och A.B:s familj är/var skuldsatta så förvånar det mig inte framförallt inte om de behövde få fram kontanter till nya möbler mm till en ny bostad/hus.
Senast redigerad av Gabriel Knight 2019-03-17 kl. 13:32.
Citera
2019-03-17, 13:37
Medlem
Citat:
Visst men om vi betänker att svärfadern närmar sig runt 90 års åldern och A.B:s familj är/var skuldsatta så förvånar det mig inte framförallt inte om de behövde få fram kontanter till nya möbler mm till en ny bostad/hus.

Måste väl ändå kännas lite surt för svärfadern, efter att ha jobbat och slitit ihop sina slantar under ett helt liv, att se dem försvinna till svärdotterns lösnaglar och löshår...ett bortkastat liv, kan man tycka.
Citera
2019-03-17, 14:03
Medlem
cece123s avatar
Anna har tydligen varit tablettmissbrukare..enligt hennes supertjocka memoarer
Skrivet på 150 sidor med otroligt luftig text med stort teckensnitt....
Citat:
Anna berättar om ett pillerberoende av smärtlindrande tabletter

Kul recension...http://www.petersiljedahl.se/book.html
Citat:
Tyvärr ägnas det faktiskt ganska lite utrymme åt alla de här sakerna för vilka hon blivit känd för svenska folket. Istället handlar det mesta om familjen och hennes hälsotillstånd som ibland kanske inte varit det allra bästa....
Denna recension skrevs vid kring 2006,föga visste väl skribenten då att Anna skulle bli världskänd i Sverige
...för just familjen och hennes hälsotillstånd med magoperationer och bantning.

Älskar denna mening....
Citat:
Gång efter annan bjuds läsaren på hennes allra bästa mantra: Lär dig livets svåra gåta – älska, glömma och förlåta. Den meningen dyker upp både nu och då i olika sammanhang och det är nästan så det blir tjatigt...

Har vi inte alla sett detta mantra överallt i samband med Anna.Den som vill kan se detta fina ordspråk uttalas av Anna in person på youtube,när Anna äter middag med Linda Rosing..
Senast redigerad av cece123 2019-03-17 kl. 14:12.
Citera
2019-03-17, 14:20
Citat:
Ursprungligen postat av Readyfreddie
Tänk vad mycket pengar Anna lyckats generera åt Flashback genom dessa 7 966 338 trådvisningar.
Slår hon Linda Rosing?
Citera
2019-03-17, 14:51
Medlem
Kollar på sonens tatuering, och undrar om det inte blev lite fel nånstans... Om det ska symbolisera födelsedatum borde det stå MM VI XXIV och inte XX i början...

Men vad vet jag? Mamma Anna kanske har sagt att det ska vara så, och då betyder XX 2000.
Citera
2019-03-17, 15:04
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SagtVar
Måste väl ändå kännas lite surt för svärfadern, efter att ha jobbat och slitit ihop sina slantar under ett helt liv, att se dem försvinna till svärdotterns lösnaglar och löshår...ett bortkastat liv, kan man tycka.

Ja, karln måste ha slitit sitt hår i förtvivlan och ångrat alltihopa många gånger om
Senast redigerad av Gabriel Knight 2019-03-17 kl. 15:09.
Citera
2019-03-17, 15:14
Medlem
Boopidoos avatar
Citat:
Svärfar har just fyllt 80. Jag tror inte att han sålt ngt för att gynna Booken Däremot kan han ha givit Roberto lgh i Solna som ”förtida arv”.
Citera
2019-03-17, 15:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mellanmyra
Kollar på sonens tatuering, och undrar om det inte blev lite fel nånstans... Om det ska symbolisera födelsedatum borde det stå MM VI XXIV och inte XX i början...

Men vad vet jag? Mamma Anna kanske har sagt att det ska vara så, och då betyder XX 2000.

Åh herregud vad pinsamt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in