2019-03-16, 01:18
Medlem
Halloween2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karlinge
Wow. Böcker och film! Häftigt du.

Han kör bra mycket skakigare därfrån och om du inte ser när han står och flyttar runt dunkarna i bilen och mumlar för sig själv är du både blind och döv. För att sen ränna runt ett varv till?!?!

Förstår inte varför du ska dra till en attityd när vi diskuterar här? Släpp den eller sluta citera mig.

''För att sen ränna runt ett varv till'' emm ja han vet väl att det fortfarande ligger kvar folk skadade som inte dött ännu?
Citera
2019-03-16, 01:19
Medlem
karlinges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cryotecher
I övrigt kan man ju alltid hoppas att blir ett wake up call för invadrare att de inte kan komma till Europa och bete sig hur fan som helst utan konsekvenser.

Nya Zeeland ligger inte i Europa
Citera
2019-03-16, 01:20
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Confusedsoul
Varför är det oväntat att muslimer skrev så?

Jag börjar verkligen undra om majoritet utav användarna här ens har pratat med en muslim. Känns som en slags cirkle jerk här angående muslimer, där någon har hittat på något om någon, som sen sedan upprepas konstant fast ingen vet om det finns någon sanning i det alls.

Jag skrev det dock halvt ur ett ”Flashback-perspektiv” ;-) Där det är extremt oväntat. Det var ju isåfall snarare mer av ett ”försvar” (av fredliga muslimer) så det är väl ändå inget att haka upp sig på.

Jag tvivlar inte personligen ett dugg på att det finns massa muslimer som inte kopplar detta till honom. Men det var faktiskt ändå fler som valde att kommentera och visa var de står nu än vad jag vanligtvis brukar se på just nätet, som inte handlar om vilka jag känner och inte känner eller har pratat med.
Senast redigerad av sjelvefan 2019-03-16 kl. 01:24.
Citera
Medlem
Pestoleras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av perelk
Filmen såg mest ut som ett spel, Men de som är mest skrämmande är att läsa en del kommentarer här i tråden. Vågar ju knappt gå ut längre, blir ju rädd av att kanske bli dödad av en nazist eller muslim. Förstår inte detta hat i denna värld.
Nog fan att de finns cpn som begår terror men varför sjunka lika lågt som de föregående terrorister?
Gör man så här så är man en mycket sjuk person.
Om du såg filmen som ett spel, gå inte ut i morgon
Citera
Medlem
Cryotechers avatar
Citat:
Nya Zeeland ligger inte i Europa

No shit. Det har jag heller aldrig hävdat.
Citera
Bannlyst
Citat:
Du menar skända Ebba och riva upp såren för hennes föräldrar som ni låtsas värna om? Nej tack och lov är det svårare för er tangentbordskrigare i lilla Sverige att få tillgång till vapen. Det krävs främst ett socialt umgänge.

Uppenbarligen så kunde ju inte öppna gränser, och det mångkulturella helvetet försvara Ebba, då tror jag nog det finns män av heder och ära som mer än gärna tar på sig uppdraget att kräva rättvisa, allra helst försvara gränsen så att Ebba inte hade behövt dö.

Visst lika mycket tangentbordskrigare som Brenton Tarrant var, se hur det gick

Du är fel person att prata om socialt umgänge som skitit ur dig nonsens sedan trådstarten, en person vid sina fulla sinnens bruk producerar inte sådan osammanhängande smörja, bara tips från coachen så att du vet
Citera
2019-03-16, 01:23
Medlem
panzertaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zelig
Är filmen från första eller andra mosken?

Vad är meningen med den blinkade lampan längst fram på pipen (som han senare tappar på golvet)? distraktion?

han tar ju med sig dunken, för att senare glömma bort den då han jagar folk på utsidan. Man antar att han även ville hinna med och bränna ner stället...
läs och kolla stickyn. Du får alla svar där.
Citera
2019-03-16, 01:23
Medlem
karlinges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GeorgeS.Patton
Uppenbarligen så kunde ju inte öppna gränser, och det mångkulturella helvetet försvara Ebba, då tror jag nog det finns män av heder och ära som mer än gärna tar på sig uppdraget att kräva rättvisa, allra helst försvara gränsen så att Ebba inte hade behövt dö.

Visst lika mycket tangentbordskrigare som Brenton Tarrant var, se hur det gick

Förhoppningsvis är du inte sjuk som Brenton Tarrant och åter kan du inte få tag i vapen i detta land.

Vem är du att kliva över Ebba och hennes föräldrars viljan om att inte bli inblandade i din politik och skeva världsbild?
Citera
2019-03-16, 01:25
Medlem
karlinges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Diamondgrit
Har sett filmen nu, visserligen var den improviserad men rätt dåligt gjord. Vad var vitsen med att visa innertaket på bilen under typ 60% av filmen? Bra musik förutom första låten men ljudkvaliteten var kanske inte den bästa. Själva insatsen var väl helt ok, han kanske kunde planerat det bättre, typ undvika att springa ut och sen in igen. Den tiden kunde han ju spenderat på att ta sig till en annan moské så man fått se lite mer innan Facebook klippte streamen.

8/10, bättre än filmerna från amerikanska drönare som skjuter araber, men inte riktigt samma kvalitet som IS filmer. De var ju iofs inte gjorda på en GoPro.

Har inte GoPros bättre kvalite eller hade han en redigt gammal modell bara?
Citera
2019-03-16, 01:27
Medlem
Citat:
Jag tycker att han verkar helt vimsig som han ränner omkring. Sen är det ju den store narcissistiske ådran som pumpar mest, när han drar oneliners till sin facebook publik. Patetiska helvete. Det här var hans 15 min av fame. Hans far i himlen måste vara stolt :P
Eller hur. Oavsett om han var påverkad av narkotika och/eller i en psykos.
En "normal" människa har spärrar. Tragiskt alltihop.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ufc123
Villen video? Länka pm hittar fan ingenstans
Vill egentligen inte länka till Nordfront, men videon finns där i detta inlägget.
https://www.nordfront.se/flera-doda-efter-skjutningar-vid-moskeer-garningsmannen-livesande-daden.smr

Jävligt kall kille måste jag medge.
Citera
Medlem
22juni41s avatar
Citat:
Har inte GoPros bättre kvalite eller hade han en redigt gammal modell bara?

Kan inte svara det men jag misstänker han valde låg kvalite pga dålig wifi/mobil internet. Hellre låg upplösning men mjukare än lagg video som man knappt se någonting. Vad vet jag?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in