Citat:
Filmen såg mest ut som ett spel, Men de som är mest skrämmande är att läsa en del kommentarer här i tråden. Vågar ju knappt gå ut längre, blir ju rädd av att kanske bli dödad av en nazist eller muslim. Förstår inte detta hat i denna värld.
Nog fan att folk har gjort mycket dumt, men varför sjunka lika lågt som de föregående terrorister?
Gör man så här så är man en mycket sjuk person. Tycker själv inte om muslimer så mkt men skulle aldrig gå in på en moské och leka battlefield in real life.
Nog fan att folk har gjort mycket dumt, men varför sjunka lika lågt som de föregående terrorister?
Gör man så här så är man en mycket sjuk person. Tycker själv inte om muslimer så mkt men skulle aldrig gå in på en moské och leka battlefield in real life.
Tja alltså, att döda oskyldiga är fel. Men denna moské hade kopplingar till att predika hat mot européer och att rekrytera terrorister, så varför ska man känna sympati för dem? Som man bäddar får man ligga som ordspråket lyder eller?
Sedan framgår det ju av hans manifest, att det han vill åt i huvudsak är att stoppa massinvasionen, vilket är en faktiskt realitet. Massinvandringen håller på att utrota oss européer långsamt och vi kan inte slå tillbaka emot det med vapen i denna tid, detta kombinerat med allt våld invandrare utsatt oss för, alla våldtäkter alla islamistiska terrordåd och allt skit som kommit med invandringen får väl vissa att helt enkelt bli desperata och utföra dåd likt dessa. Vithat spär nog med känslan ytterligare.
Jag skulle heller inte utföra något liknande, men jag förstår hans desperation och tankegångar. Oskyldiga är dock alltid fel att ge sig på oavsett tycker jag.
Jag är förvånad över att det inte hände tidigare och att det inte händer mer frekvent dock.. kanske blir ändring på det nu.