2019-03-16, 01:10
Medlem
Cryotechers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av perelk
Filmen såg mest ut som ett spel, Men de som är mest skrämmande är att läsa en del kommentarer här i tråden. Vågar ju knappt gå ut längre, blir ju rädd av att kanske bli dödad av en nazist eller muslim. Förstår inte detta hat i denna värld.
Nog fan att folk har gjort mycket dumt, men varför sjunka lika lågt som de föregående terrorister?
Gör man så här så är man en mycket sjuk person. Tycker själv inte om muslimer så mkt men skulle aldrig gå in på en moské och leka battlefield in real life.

Tja alltså, att döda oskyldiga är fel. Men denna moské hade kopplingar till att predika hat mot européer och att rekrytera terrorister, så varför ska man känna sympati för dem? Som man bäddar får man ligga som ordspråket lyder eller?

Sedan framgår det ju av hans manifest, att det han vill åt i huvudsak är att stoppa massinvasionen, vilket är en faktiskt realitet. Massinvandringen håller på att utrota oss européer långsamt och vi kan inte slå tillbaka emot det med vapen i denna tid, detta kombinerat med allt våld invandrare utsatt oss för, alla våldtäkter alla islamistiska terrordåd och allt skit som kommit med invandringen får väl vissa att helt enkelt bli desperata och utföra dåd likt dessa. Vithat spär nog med känslan ytterligare.

Jag skulle heller inte utföra något liknande, men jag förstår hans desperation och tankegångar. Oskyldiga är dock alltid fel att ge sig på oavsett tycker jag.

Jag är förvånad över att det inte hände tidigare och att det inte händer mer frekvent dock.. kanske blir ändring på det nu.
Citera
2019-03-16, 01:10
Medlem
karlinges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GeorgeS.Patton
Den stora frågan borde vara istället för allt grinande bland manstanterna här, när kommer nästa vita attack mot kolonisatörerna? Kommer vi få se svenskar göra samma sak för att hämnas Ebba åkerlund?

Du menar skända Ebba och riva upp såren för hennes föräldrar som ni låtsas värna om? Nej tack och lov är det svårare för er tangentbordskrigare i lilla Sverige att få tillgång till vapen. Det krävs främst ett socialt umgänge.
Citera
2019-03-16, 01:11
Medlem
SnilleFixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av perelk
Filmen såg mest ut som ett spel, Men de som är mest skrämmande är att läsa en del kommentarer här i tråden. Vågar ju knappt gå ut längre, blir ju rädd av att kanske bli dödad av en nazist eller muslim. Förstår inte detta hat i denna värld.
Nog fan att de finns cpn som begår terror men varför sjunka lika lågt som de föregående terrorister?
Gör man så här så är man en mycket sjuk person.
Så här blir det när man lever i mångkulturell värld. Det går liksom emot den naturliga ordningen... =)
Citera
2019-03-16, 01:12
Medlem
KirkHammetts avatar
14:49 - There was time for the fuel.... Really like to burn that mosque to the ground.... uhh shit happens...
Citera
2019-03-16, 01:13
Medlem
22juni41s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Browndawg
Med all respekt, Nelson Mandela känns grovt off-topic i denna tråd om ett terrordåd mot muslimer.

Brenton Tarrant skrev lite om Nelson Mandela i hans maniest:

Citat:
Why do you believe you will be released from prison?
I do not just expected to be released, but I also expect an eventual Nobel Peace prize. As was awarded to the Terrorist Nelson Mandela once his own people achieved victory and took power. I expect to be freed in 27years from my incarceration, the same number of years as Mandela, for the same crime.
Citera
2019-03-16, 01:14
Medlem
Halloween2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karlinge
Jag tycker att han verkar helt vimsig som han ränner omkring. Sen är det ju den store narcissistiske ådran som pumpar mest, när han drar oneliners till sin facebook publik. Patetiska helvete. Det här var hans 15 min av fame. Hans far i himlen måste vara stolt :P

Då ser vi nog olika på vimisg ^^ lugn och ''sansad'' då han inte verkar skaka eller mummla/pratar i skägget , (jag själv har inte körkort) men han verkar köra ganska bra, blinkers, väntar på att folk ska gå över gatan.

Han kommer förmodligen få en film / serie om några år och böcker kommer skrivas om honom, så han kommer ju knappast försvinna även fast han han kommer ruttna i fängelset.
Citera
2019-03-16, 01:14
Medlem
karlinges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cryotecher
Tja alltså, att döda oskyldiga är fel. Men denna moské hade kopplingar till att predika hat mot européer och att rekrytera terrorister, så varför ska man känna sympati för dem? Som man bäddar får man ligga som ordspråket lyder eller?

Sedan framgår det ju av hans manifest, att det han vill åt i huvudsak är att stoppa massinvasionen, vilket är en faktiskt realitet. Massinvandringen håller på att utrota oss européer långsamt och vi kan inte slå tillbaka emot det med vapen i denna tid, detta kombinerat med allt våld invandrare utsatt oss för, alla våldtäkter alla islamistiska terrordåd och allt skit som kommit med invandringen får väl vissa att helt enkelt bli desperata och utföra dåd likt dessa. Vithat spär nog med känslan ytterligare.

Jag skulle heller inte utföra något liknande, men jag förstår hans desperation och tankegångar. Oskyldiga är dock alltid fel att ge sig på oavsett tycker jag.

Jag är förvånad över att det inte hände tidigare och att det inte händer mer frekvent dock.. kanske blir ändring på det nu.

Hjärnspöken deluxe!

Och vad skulle detta ge för förändringar mer än vakter till stället? Kom in i matchen
Citera
2019-03-16, 01:16
Medlem
karlinges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Halloween2
Då ser vi nog olika på vimisg ^^ lugn och ''sansad'' då han inte verkar skaka eller mummla/pratar i skägget , (jag själv har inte körkort) men han verkar köra ganska bra, blinkers, väntar på att folk ska gå över gatan.

Han kommer förmodligen få en film / serie om några år och böcker kommer skrivas om honom, så han kommer ju knappast försvinna även fast han han kommer ruttna i fängelset.

Wow. Böcker och film! Häftigt du.

Han kör bra mycket skakigare därfrån och om du inte ser när han står och flyttar runt dunkarna i bilen och mumlar för sig själv är du både blind och döv. För att sen ränna runt ett varv till?!?!
Citera
2019-03-16, 01:16
Medlem
Ebetyls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GeorgeS.Patton
Den stora frågan borde vara istället för allt grinande bland manstanterna här, när kommer nästa vita attack mot kolonisatörerna? Kommer vi få se svenskar göra samma sak för att hämnas Ebba Åkerlund?

Jag tar aldrig avstånd eller ber om ursäkt för vita som organiserar sig och försvarar sig mot främlingstsunamin. Nog är nog, och det borde inte du heller sojapojke!
Jaha man ska döda barn som i klippet för att de "invaderat", ja det kan jag väl gå med på, sålänge de är mördarsniglar som inte kan prata. klippet var rätt underhållande och dämpade min nyfikenhet men kändes obehagligt att se den 10 årige pojken i övrigt var det bra action.
Citera
2019-03-16, 01:18
Medlem
Cryotechers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karlinge
Hjärnspöken deluxe!

Och vad skulle detta ge för förändringar mer än vakter till stället? Kom in i matchen

Hjärnspöken, på riktigt? Var i helvete har du varit de senaste 15 åren?
Har du läst någon statistik? har du sett hur många babbar det är på stan idag och hur vårt samhälle har uvecklats?

Eller vad är hjärnspöken?

Tja, alltså, om du läser manifestet så framgår det att han vill skapa maximal splittring och uppmärksamhet. I övrigt kan man ju alltid hoppas att blir ett wake up call för invadrare att de inte kan komma till Europa och bete sig hur fan som helst utan konsekvenser.
Citera
Medlem
Hursomhelstings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hyrr
Så du menar att övertygade nazister och fascister inte är beredda att dö för sin sak ?
IS-nissarna kapitulerade som små råttor i Syrien och flydde i heltäckande niqab.

Dem nynazister som jag har träffat djävlas enbart med svenskar och ytterst svaga invandrare det ska då vara någon ynklig liten "noplease" som dem står och heilar framför.

Det finns ingen faktor här som har respekt för dem och att dom fjäskar så i helvete inför blatte gangstrarna.

Men det är klart att det skiljer sig säkert men att här i Sverige? Tror inte det, jag tror inte att dem är tillräckligt enhetliga, en och annan möjligen med att den typen finns ju överallt.
Citera
Medlem
sneakydudes avatar
Kollade igenom klippet förut idag, spolade igenom det och kollade korta sekvenser så jag såg inte allt. Kollade 30 sek i början, lite i mitten resp. slutet. Slutade kolla när han sköt inifrån kupén i bilen under flykten. Fan vad stört det är när han går fram till entrén, mantlar hagelbössan och går loss, helt surrealistisk känsla bara att titta på. Så in i helvete kallblodig och hundraprocentigt fokuserad. Jag undrar om man kan se om några barn skjuts? Jag var livrädd för att råka se just det, därav spolandet. Om inte så kan jag kanske sova lite bättre, hur sjukt det än låter...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in