2019-03-15, 23:57
Medlem
22juni41s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karlinge
Ska man ens kalla skiten för manifest? Propaganda och ”fälla för journalister”.

Norska barnamördaren skrev över 1000 sidor. Fick den här nollan ihop 70?

Jag tror han kortade ner den så fler människor orkar läsa manifestet samt man ger inte massmedia chanser att spekulerar. Jag har läst hela 87 sidor, men jag orkade inte läsa hela Anders Breiviks 100sidor.

Barnamördare? Visst, om du kallar 16-22år ungdomar för barn, de var tillräcklig gamla att uttrycker politiska åsikter. Som aftonbladet skrev så utöya var ett läger för "framtida ledare" som de uttryckte.
Citera
Medlem
Edit.
Läste fel
Senast redigerad av Person.Persson 2019-03-16 kl. 00:03.
Citera
Medlem
Prodelins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BizarreReverend
Tror inte ett Nazistiskt rike,gör någon återkomst. Men massa olika grupperingar kommer att starta krig och terror.
Allt medans Herrarna,Globalisterna ler med bankkonton som eskalerar av krigets efterbörd.
Och Israels dominans framstår i Mellanöstern,medans alla andra länder blir sönderskjutna,fattigare m.m

Inte ren nazism men sannolikheten det uppstår en annan form är ganska stor, själva hatet mot muslimer växer starkt, inte konstigt då de orsakat stor skada och förödelse så lång tillbaks vi kan komma ihåg.

Nostradamus pratade redan för över 100 år sedan att dom skulle ta över västvärlden på det sättet man infiltrerar länderna idag, obehaglig utveckling som måste sättas stopp för om vi ska rädda oss själva.

Hör på denna saga om ormen och den snälla tanten från Trump, speglar hur ondskan brer ut sig.

https://www.youtube.com/watch?v=moRciRIrRnk
Citera
Medlem
Månsans avatar
Citat:
Ska man ens kalla skiten för manifest? Propaganda och ”fälla för journalister”.

Norska barnamördaren skrev över 1000 sidor. Fick den här nollan ihop 70?

De utdrag jag läst är ganska välskrivna. Välformulerade. Knappast skrivna av en intellektuell nolla.

Breiviks stolliga klipp och klistra-yrande och upprepningar tycks däremot vara författad av en svagbegåvad 10-åring.
Citera
2019-03-15, 23:58
Medlem
handels12kurres avatar
Har nån en bra länk till livestreamen?
Citera
Medlem
F.Hansens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mzzo
Vad säger ni om muslimen som försökte övermanna honom då? Dåre eller hjälte? Blev ju big fail men var nära att han lyckades kanske?

Ja det blir nog fail of the year. Fastän det fortfarande är mars.
Citera
Medlem
22juni41s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Utlovad
Jag sitter knappast hemma och konsumerar mord. Vad du tittar på som gör dig så avtrubbad, står inte för alla andra. Jag tittar knappt på videovåld och får pausa nu när jag ska kolla American horror story.

Bara för att du kanske tittar på alla möjliga vidrigheter så ska du inte utgå från att alla andra är lika förtappade. Ett stort problem med Flashback. Att jag såg filmen är något av ett undantag då jag en kortare period kollat mer våldsamma klipp men jag följer inte IS, Latinamerika eller Mexiko osv. Inte för att jag inte vågar utan för att jag är rädd om mina gränser, jag inte bryr mig om IS och Mellanöstern mer än i vissa debatter. Jag är inte ett fantastiskt eller räddhågsen följare.

Och ja, att ligga i sängen för att försöka sova och istället se någon skjuta ihjäl mängder av människor, gjorde mig något illamående. Sedan kan du skryta med hur tuff du är hur mycket som helst, jag är inte ens för ett fritt internet eftersom jag anser att det skadar människor som dig som inte kan hantera frihet utan att förstöra er själva med det som finns. Man behöver inte söka på allt. Inte se allt och inte bli så omänsklig att man inte bryr sig alls över att se människor dö inför ens ögon. Precis som de önskar att ni ska för att ta in våldet mer i samhället.

Testa titta några av ISIS videos och återkom!
Citera
2019-03-15, 23:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sjelvefan
Ni som supportar själva morden, vräker ni bara ur er det eller tror ni på allvar att något blir bättre av liknande attacker? Alltså verkligen på allvar, och inte som tomtarna som blir livrädda så fort Aschberg ringer hem till dom.

Jag är genuint nyfiken, även om jag ser det som helt vrickat att supporta någon form av terrordåd, och själva mördandet. Vad blir bättre? IS blir skraja och ger upp av det eller?

För alla snackar ju om att man supportar dåden för att skydda befolkningen från andra hot, men exakt hur skyddas folket av mera terror och ett krig mellan diverse terrorister? Varav alla terrorister tycks rättfärdiga precis allt de gör. Varken IS eller dåren idag får då något tackbrev från mig.

Du anser att vita skyddas bäst av att låta muslimska terrorister slakta dem gång på gång, låta bruna män väldta och mörda vita flickor och kvinnor? Skyddas vita av att bli slaktade, allt medan deras länder fylls av ännu mer orcher och apor från olika rövhålsländer?

Hur går ditt resonemang egentligen?
Citera
Medlem
Jesusandmes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sainsburys
Haha, du måste vara den dummaste av de alla. De flesta muslimer har dock anpassat sig, det är minoriteten som inte har det!
Bor du i Stockkholms å ser du hur många muslimer som faktiskt köpte en grillad korv med bröd på kvällen jämfört med hur många som ber om halal.

Aja, lev du i din bubbla om att alla är radikala extremister!

Är det herr Levin som uttalar sig? Vad har Jesper Levin för bakgrund och vems ärenden springer han ?
Citera
Medlem
Browndawgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Månsan
De utdrag jag läst är ganska välskrivna. Välformulerade. Knappast skrivna av en intellektuell nolla.

Breiviks stolliga klipp och klistra-yrande och upprepningar tycks däremot vara författad av en svagbegåvad 10-åring.

Beskriver han någonstans vilken typ av psykofarmaka han äter?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mzzo
Vad säger ni om muslimen som försökte övermanna honom då? Dåre eller hjälte? Blev ju big fail men var nära att han lyckades kanske?
Tvivlar starkt på att han försökte stoppa honom, tror mer på att han råkade springa in i honom vid flykttillfället. Dom är ju inte kända för att vara modiga dom där Mohamedanerna, minns kuwait och travarna med skor på sanddynerna för bättre grepp i sanden när dom sprang!
Citera
Medlem
Citat:
Svaret ligger givetvis i hans bakgrund, uppväxt och diagnoser. Personlighetsstörningen med grav empatibrist kan vi ju fastställa på rak arm. Och det här bevisar väl bara hur svårt det faktiskt är att ta steget från Flashback-kommentarer till verklig handling, annars skulle vi ju ha en sån här attack varje dag. Har jag fel?

Det borde väl inte vara så svårt när man ser alla dessa hycklare runka till dagens dåd. Men typisk flashback användare, riktiga fjollor i verkligheten som inte ens vågar titta på en invandrare i ögonen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in