2019-03-15, 14:30
Medlem
IIIDraculs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flashblakk
jag har inte sett just den, så jag vet inte.

Finns nån länk till denna du beskriver?

I 16 min videon som e postad överallt går han ut ur moskén å skjuter nån kärring på gatan å skjuter sen under bilfärden genom sina rutor
Citera
2019-03-15, 14:31
Avslutad
Varför skjuter dessa galningar aldrig typ politiker eller de facto kriminella invandrare? Det hade varit mer logiskt.

Men att klampa in i en moské/kyrka och skjuta skallen av folk, inklusive kvinnor och barn är ju så jävla fegt och fel.
Citera
2019-03-15, 14:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kalle-P
Ja, det är mycket obehagligt och allra bäst hade varit om inte detta våld fanns från båda sidor.

Politikerna har skapat detta otrygga våldssamhälle och bäst hade varit om inte "vi" hade blandat dessa religioner med varandra. Nu är det för sent. Nu har vi detta samhälle och mer våld och terrorism kommer att komma runt om i världen tyvärr.

Citat:
Ursprungligen postat av flashblakk
jag har inte sett just den, så jag vet inte.

Finns nån länk till denna du beskriver?
Sök på kiwi i tråden så hittar du länk.
Citera
2019-03-15, 14:32
Medlem
Aviarts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Itwillhold
Tappad själ - nordiska motståndsrörelsen (NMR) symbol på vapnet, tyder på vilken efterbliven världsbild personen satt på..

Eller, som vi normala människor med en hyfsad skolgång förstår och vet, Tyr runan ingår i Futharken och är fri att använda för vem som helst...
Citera
2019-03-15, 14:33
Medlem
kakelpannas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IIIDracul
Islamister vill hamna i paradiset med 72 oskulder? Inte rasist, jättehemskt brott men enligt deras religion så är väl det en bra sak med såna här händelser? Dem älskar döden och efterlivet mest juu

Alla muslimer är inte fundamentalistiska extremister. Föga troligt att de tror att de ska få 72 oskulder om de blir massekrerade.
Citera
Medlem
okok1s avatar
Citat:
He describes himself as "a private and mostly introverted person" and admits he is racist, adding that he is an "Eco-fascist by nature".
Vad jag misstänkte...

Citat:
Answering whether he supports Brexit, he wrote: "Yes, though not for an official policy made. The truth is that eventually people must face the fact that it wasn't a damn thing to do with the economy.

"That it was the British people firing back at mass immigration, cultural displacement and globalism, and that's a great and wonderful thing."
Citat:
He said he was inspired by Norwegian shooter Anders Breivik.
https://www.independent.ie/world-news/i-decided-to-take-a-stand-suspected-mosque-shooter-brenton-tarrant-says-attack-inspired-by-anders-br eivik-37916365.html
Citera
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IIIDracul
I 16 min videon som e postad överallt går han ut ur moskén å skjuter nån kärring på gatan å skjuter sen under bilfärden genom sina rutor
Under den sekvensen tycker jag det framgår att han är helt snurrig av allt: skjuter genom framrutan, fumlar med vapnet, skjuter genom sidorutan (ist för att veva ner först) och kör sedan som om det inte fanns en morgondag...
Citera
Medlem
Helge.Palmcrantzs avatar
Någon som minns Sadiq Khans eminenta citat efter attacken i UK?

Citat:
being prepared for terror attacks 'part and parcel' of living in a major city
Citera
Medlem
Bluebeast72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KaktusFlaktus
Varför skapa "känsliga mål" i första taget? Detta hade inte hänt om moskén varit placerad någonstans i arabvärlden där den hör hemma.

Konflikterna kommer sluta först när islam besegrats eller segrar i väst.
Nu är ju i sanningen varken moske eller kyrka enbart mål, gator, torg, köpcentra. Ta bort det religösa nämde jag aldrig, värna o försvara. Inte stå som byfånar var som terror verkar.
Citera
2019-03-15, 14:34
Medlem
WordWarriors avatar
Någon nämnde de återvändande IS-terroristerna. Obehaglig timing, minst sagt.
Citera
2019-03-15, 14:35
Medlem
infiltrants avatar
Någon som vet vilka vapen det rör sig om? Inga gissningar, utan bekräftade endast.
Citera
2019-03-15, 14:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jorban
Hej, att vara antivit, särskilt som vit själv är inget man har någon kännedom om på medveten nivå.
Snarare är det så att man undermedvetet vill utplåna sig själv och ödelägga sin civilisation. Antagligen något i människans natur, civlisationer dör alltid och återföds ur aska på något sätt , massinvandringen är bara verktyget

Jo, och var framställer jag att jag vill detta? Patetiskt att påstå något sådant...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in