2019-03-15, 23:51
Medlem
Hursomhelstings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xpander-
Så är det, man har skapat en häxbrygd man inte kan ta sig ur utan konflikt.

Så är det, det är bara att lyssna på MENA folken dem tänker ingenting utan att det är vi som ska lyssna, frågan är bara hur och när som det kommer att ske.

Så djävla onödigt när vi hade den bästa av världar.

Det är så otroligt mycket i vardagen som pinar och hämmar svensken och att det är medvetet riggat i att knäcka oss, skulle en gnista tända fyr så kan jag lova att även gamla Agda 85 kommer att kötta, det kommer att explodera i våld och det djävliga är att många oskyldiga kommer att få lida, man kommer inte att kunna lita på någon då det här landet är ideologiskt sönder runkat, den ene ska ihjäl dem och den andre dem andra, den ene tycker si och den andre så.
Citera
Medlem
BizarreReverends avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prodelin
Det finns riktiga nazister fortfarande idag men dom rör sig i undre världen, finns stora grupper i Tyskland idag som säkerligen planerar "the rise of the third reich" då det som händer nu är så likt det som skedde innan Hitler blev ledare fast det är muslimer som är i fokus som den stora ondskan och inte judarna, men mönstret är detsamma som då, krävs bara att en stark ledare träder fram med just denna agenda och vi har en repris på WW2

Vi lever i extremt farliga tider just nu, vad som helst kan hända och personligen tror jag nåt drastiskt kommer hända då det behövs en rensning av all skit som ligger och jäser överallt i samhället av alla dess olika slag, samhället är extremt sjukt på alla fronter idag.

Tror inte ett Nazistiskt rike,gör någon återkomst. Men massa olika grupperingar kommer att starta krig och terror.
Allt medans Herrarna,Globalisterna ler med bankkonton som eskalerar av krigets efterbörd.
Och Israels dominans framstår i Mellanöstern,medans alla andra länder blir sönderskjutna,fattigare m.m
Citera
Medlem
karlinges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av islamcultofdeath
Till synes imponerad hyllar du Breiviks 1000 sidors manifest. Din lilla smygrasist.

Måste jag vara rasist för att jag erkänner karln driftig? Jag applåderade att Breivik alena klarade av att genomföra attacken och bomben i oslo även om det visade sig att han misslyckades även där och att hans motiv var grisiga. Allt är inte svart eller vitt i denna värld gosse lilla.
Citera
Medlem
gabrielle2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av panzertax
Det ger sig per automatik. Det precis denna herre gjorde nu var att ta över huvudrubrikerna i de flesta medier och allt prat om IS-terrorister och terrorceller i Sverige osv kommer gå HELT under radarn nu.

Det är det sådana här personer inte förstår. Deras agerande får precis motsatt effekt och personer som kanske var lite skeptiska till hur vi har det nu idag med invandring/migration osv, tar plötsligt ett kliv åt sidan. Åt vänstra sidan. Sådant här göder S/MP/V/C/L deluxe. Motsatt effekt får man om det sker ett muslimskt terrordåd och då på nära håll i landet.

Det muslimhatare hoppas på nu är vedergällning och även i denna tråd har det märkts att en del faktiskt vill att oskyldiga svenskar ska sprängas i luften genom en hämndattack på hämndattacken på hämndattacken (never ending story).
Då kan det ju även vara så att man arrangerar saker för sakens skull. Man vill att det skall leda till det och arrangerar det hela i det syftet. Inte alls omöjligt. Människor är predatorer av och till.
Citera
2019-03-15, 23:52
Medlem
Prodelins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sainsburys
Haha, jävla idiot.
Ja, det du säger stämmer med muslimer som precis kommit till Europa. Men muslimer som fötts i Europa har redan anpassats till våra traditioner och kultur.

Du har fel, koranen är deras manual oavsett om man är född i ett annat land eller inte.

Vad är fel på dig?
Citera
Medlem
22juni41s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gregersnegrer
Nej, Akilov var en invandrare som ville mörda svenskar. Tarrant är en man som vill skydda sitt folk mot sådana som Akilov.

Exakt, det är stor skillnad mellan Akilov mördar svenskar som de varit en stor minoritet i hans hemland Uzbekistan mot att mörda svenskar i deras huvudstad där Akilov har sökt asyl i.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ucallthisdeep
Vem fan bryr sig. Kan tänka mig hur många jävla hycklare på facebook nu som håller händer med hjärtan mot dådet. Begår man terrorbrott mot européer 10 gånger om så får man räkna med bakslag. Sånt som händer. Var det inte Stefan Löfvén som inte uttalade sig alls om ikeamorden eller försökte tysta ner skiten. Vad hände denna gång?

Det är inte OK att oskyldiga får betala priset men om man ska jämföra så lutar vågen långt åt det andra hållet.
Idag fredagen den 15 mars var Stefan Löfven väldigt snabb på att fördöma terrordådet i Nya Zeeland då två moskéer attackerades. Det var han tyvärr inte måndagen den 10 augusti 2015 då Sverige skakades av ett brutalt dubbelmord på Ikea i Västerås. En 55-årig kvinna, Carola och hennes 27-årige son Emil, huggs då ihjäl av en för dem okänd man, Abraham Ukbagabir, illegal flykting från Eritrea. Abraham Ukbagabir valde medvetet ut och mördade dem för att de såg svenska ut. Mordmotivet var att Abraham Ukbagabir ville hämnas på svenskarna för att han fått ett avvisningsbeslut från Migrationsverket tillbaka till Italien där han redan fått ett tillfälligt uppehållstillstånd.
Stefan Löfven som då befann sig i Västerås, lyste med sin frånvaro. Stefan Löfven tog inte ens 10 minuter av sitt troligen fullspäckade schema för att ens uttala sig om mordet, som hade skett i samma stad han befann sig i.
Källor: https://www.vlt.se/artikel/vasteras/mordarens-val-av-offer-de-sag-svenska-ut
https://samnytt.se/tre-ar-sedan-carola-och-emil-knivmordades-pa-ikea-i-vasteras/
https://nyheteridag.se/ikea-mordarens-mamma-jag-uppskattar-att-svenska-regeringen-tar-hand-om-min-son-som-om-det-vore-deras -eget-barn/

Nu är det verkligen annat ljud i skällan;
Källor: https://www.svt.se/nyheter/utrikes/stefan-lofven-haller-presstraff-efter-terrordadet-i-nya-zeeland
https://www.dn.se/nyheter/politik/lofven-det-ar-ett-avskyvart-dad/
https://www.aftonbladet.se/tv/a/281683/live-stefan-lofven-kommenterar-terrordadet-i-nya-zeeland
”Ebbas pappa till Löfven: Börja sopa framför din egen dörr först
Publicerad 15 mars 2019 kl 18.20
INRIKES. Statsminister Stefan Löfven (S) har erbjudit Nya Zeeland hjälp efter fredagens ekofascistiska terrorattack. Detta tror dock inte terroroffret Ebba Åkerlunds pappa Stefan att Nya Zeeland är intresserat av, skriver han Facebook idag.”
[---]
Källa. http://www.friatider.se/ebbas-pappa-till-l-fven-b-rja-sopa-framf-r-din-egen-d-rr-f-rst
Senast redigerad av tankar 2019-03-16 kl. 00:21.
Citera
Medlem
Vad säger ni om muslimen som försökte övermanna honom då? Dåre eller hjälte? Blev ju big fail men var nära att han lyckades kanske?
Citera
Avslutad
Ni som supportar själva morden, vräker ni bara ur er det eller tror ni på allvar att något blir bättre av liknande attacker? Alltså verkligen på allvar, och inte som tomtarna som blir livrädda så fort Aschberg ringer hem till dom.

Jag är genuint nyfiken, även om jag ser det som helt vrickat att supporta någon form av terrordåd, och själva mördandet. Vad blir bättre? IS blir skraja och ger upp av det eller?

För alla snackar ju om att man supportar dåden för att skydda befolkningen från andra hot, men exakt hur skyddas folket av mera terror och ett krig mellan diverse terrorister? Varav alla terrorister tycks rättfärdiga precis allt de gör. Varken IS eller dåren idag får då något tackbrev från mig.
Citera
Medlem
karlinges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tumidanda
Att det skulle vara "propaganda och fälla för journalister", är propaganda från journalister och desinformationsbloggen "Bellingcat" (tidigare "Brown Moses").

Så vad är din teori att han kör Pewdiepies mantra om det inte är i propagandasyfte? Och om namnen och texterna på vapnen blir din kommentar vadå? Allt är marknad och propaganda, exakt som isis eller IRA's egna pressorgan. Lär din historia.
Citera
2019-03-15, 23:53
Medlem
Har läst olika artiklar där några skriver 49 dödade medan andra skriver 49 dödade och 20 stycken sårade, jag har tittat igenom videon och såvitt jag kan se så var alla hans skott dödande.
Citera
2019-03-15, 23:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sainsburys
Haha, jävla idiot.
Ja, det du säger stämmer med muslimer som precis kommit till Europa. Men muslimer som fötts i Europa har redan anpassats till våra traditioner och kultur.
Grattis, veckan dummaste inlägg! Den lilla delen muslimer som anpassat sig är så liten att den inte räknas!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in