Citat:
Ursprungligen postat av
HerrGickhan
Nej där blev det självmål. It takes one to know one betyder att det krävs att man själv är det man anklagar andra för utan bevis.
Vi anklagar inte Bosse för att vara varken bög eller pedofil. Du gör det däremot: som man känner sig själv känner man andra.
Rör mig inte i ryggen om Bosse skulle vara bög. Vem bryr sig? Skiter i hans sexuella läggning!
Allvarligt till er homofober och andra förståndshandikappade; om Bosse eller någon annan gubbe 80 + skulle tafsa eller bete sig mot min tonårige son så skulle jag fan inte gå taket och anmäla och härja! Jag skulle be gubbfan dra åt helvete annars skulle han få en smäll. Bra med det! Sedan skulle jag bara förklara för sonen, som vet att skilja på farligt och farligt, att det är bara att be såna dra åt helvete och gå därifrån så är det bra med det!
Engagera er i något som verkligen är farligt och hemskt! Droger, misshandel, övergrepp i nära relationer är allvarligare saker att bry sig om! Svält, sjukdomar och krig är annat hemskt att bry sig om!
Typiskt jävla SD, homofoba och rasistiska idioter som ventilerar sina misslyckade liv genom andra här.
Men det är väl gött att sitta hemma i villan med singelmalten, BMW-suven på garageuppfarten och kärringen i köket och tycka att man är så jävla bra!