2019-03-14, 16:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Furienna
Archambault samlade ihop en massa goda bevis på att de här typerna är bedragare, som har velat klämma ut pengar från Michaels dödsbo i årstal. Och att de har funnits vara icke trovärdiga av bland annat en domare. Mer kan du nog aldrig få, men det räcker för mig.
La Toya Jacksson har erkänt att MJ förgrep sig på pojkar, Janet Jacksson vägrar kommentera Leaving Neverland occh den här suspekta läkaren har också antytt att MJ var pedofil tillsammans med en rad småpojkar med sk stage moms. Dessutom förnekar ingen att MJ sov med pojkar i sin säng non stop, vilken vuxen man som inte är pedofil gör det?
Citera
2019-03-14, 16:56
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Läste du genom vad Archambault skrev överhuvudtaget? Där har du bevis för att de här typerna har fikat efter pengar i flera år, men de har inte befunnits trovärdiga av vare sig bokförlag eller domare.

Jag ser redan en sak som faller platt av de saker Archambault skriver om..
Tex att Wade och hans familj bara varit på Neverland ett handfull gånger
och det är ett ”bevis” på att Michael inte förgripit sig ett hundratals gånger
på Wade....
Det går alldeles utmärkt att förgripa sig sexuellt på andra överallt...
Bl.a. har ju Wade berättat att Michael försökte med analsex på ett hotelrum.
Citera
2019-03-14, 17:09
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Tack! Precis! Visa mig en riktig pedofil, som är helt öppen med att han umgås med barn! Nej, de vet hur man döljer sina brott i det längsta. Michael var inte sådan, för han begick inte några brott.

Makabert att någon år 2019 inte har en aning om hur pedofiler funkar
och här sitter du och försvarar en pedofil, dig kan man ju verkligen inte ta på allvar...
Citera
2019-03-14, 17:11
Medlem
Flashig78s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalixxx
Trott att Micke var pederast sedan 80-talet. Riktig kuf den där. Hela familjen jackson är störda människor.
Mycket störd familj. Läste idag nånstans i en amerikansk artikel att MJs pappa lät kemiskt kastrera MJ när han var barn. Jag kan tänka mig att det har sitt ursprung i att pappa Joe ville att MJ skulle behålla sin ljusa röst som var en riktig pengamaskin. Och jag är också övertygad om att MJ, samt nåt fler syskon, blivit utsatt för sexuella övergrepp av Joe. Men det finns ju inga bevis för sånt. Det är dock inte så vanligt att en pedofil blir just pedofil utan att själv varit utsatt.
Citera
2019-03-14, 17:48
Medlem
Flashig78s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Makabert att någon år 2019 inte har en aning om hur pedofiler funkar
och här sitter du och försvarar en pedofil, dig kan man ju verkligen inte ta på allvar...
Ja, det är riktigt obehagligt. Men vissa gillar att provocera. Det finns ett namn på sådana i såna här medier. MJ skaffade Neverland, en fantastiskt stor ranch, dit inte minsta lilla offentliga blick nådde. Ett paradis för en megakändis som är pedofil. Sen gjorde det inget att deras mammor förde in pojkarna rätt in i hans sovrum - bara för att de själva avgudade MJ. Riktigt riktigt ruggigt.
Citera
2019-03-14, 17:48
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flashig78
Mycket störd familj. Läste idag nånstans i en amerikansk artikel att MJs pappa lät kemiskt kastrera MJ när han var barn. Jag kan tänka mig att det har sitt ursprung i att pappa Joe ville att MJ skulle behålla sin ljusa röst som var en riktig pengamaskin. Och jag är också övertygad om att MJ, samt nåt fler syskon, blivit utsatt för sexuella övergrepp av Joe. Men det finns ju inga bevis för sånt. Det är dock inte så vanligt att en pedofil blir just pedofil utan att själv varit utsatt.

LaToya gick ju ut med det tidigare att hon blivit utsatt av Joe, jag kommer ihåg hennes
intervjuer.
Citat:
She said she was speaking out because she was sexually abused by her father, Joe Jackson, and knows the effect of that sort of abuse on a child as they become an adult.

https://www.news.com.au/entertainment/tv/leaving-neverland-latoya-jackson-said-michael-jackson-was-a-paedophile-in-a-1993-interview/news-story/0b29df19b5fb7fd7b5c80d018931f713
Citera
2019-03-14, 17:55
Medlem
Flashig78s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
LaToya gick ju ut med det tidigare att hon blivit utsatt av Joe, jag kommer ihåg hennes
intervjuer.

https://www.news.com.au/entertainment/tv/leaving-neverland-latoya-jackson-said-michael-jackson-was-a-paedophile-in-a-1993-interview/news-story/0b29df19b5fb7fd7b5c80d018931f713
Den pappan - jag hoppas han hamnar i helvetet. Han borde kastrerats när han var 15.
Citera
2019-03-14, 17:55
Medlem
LaToya, MJ storasyster har skrivit en bok om deras uppväxt. Den förklarar mycket om vad som gjorde MJ till den han var. Vet inte hur man klistrar in länkar men här är citat ur boken

”Hon skrev även en bok om sin uppväxt i Jackson-familjen, i vilken hon anklagade sin far för att ha utsatt henne och hennes två systrar för sexuella övergrepp och slagit henne och resten av familjen. Bland annat ska hon och hennes syskon vid flera tillfällen väckts av att han bränt deras tår med tändstickor. Han ska även vid upprepade tillfällen hållit vapen emot deras huvuden. Michael sög på tummen, detta tyckte inte pappan om och därför stoppade han Michaels tumme i cayennepeppar och sade att nu kunde han suga på den hur mycket han ville.”
Citera
2019-03-14, 17:59
Medlem
Flashig78s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Illa2222
LaToya, MJ storasyster har skrivit en bok om deras uppväxt. Den förklarar mycket om vad som gjorde MJ till den han var. Vet inte hur man klistrar in länkar men här är citat ur boken

”Hon skrev även en bok om sin uppväxt i Jackson-familjen, i vilken hon anklagade sin far för att ha utsatt henne och hennes två systrar för sexuella övergrepp och slagit henne och resten av familjen. Bland annat ska hon och hennes syskon vid flera tillfällen väckts av att han bränt deras tår med tändstickor. Han ska även vid upprepade tillfällen hållit vapen emot deras huvuden. Michael sög på tummen, detta tyckte inte pappan om och därför stoppade han Michaels tumme i cayennepeppar och sade att nu kunde han suga på den hur mycket han ville.”

Läste det sista också. Om cayennepepparn. Otäckt. Och att pappan, en kväll, stack in huvudet genom ett fönster med otäck mask och bara vrålade åt MJ - som hade mardrömmar i många år efteråt. Det var ett straff för att han gjort något - jag minns inte vad, men det stod också i artikeln.

Det hade nog nästan varit konstigt om MJ INTE blivit störd. Men han hade kunnat ge fan i förstöra livet för dessa unga pojkar kan man tycka.

Den mannen borde åtalas, och sitta inne. Begriper inte att han kommit undan. Vidrigt.
Citera
2019-03-14, 18:53
Medlem
Amors avatar
Citat:
Tack! Precis! Visa mig en riktig pedofil, som är helt öppen med att han umgås med barn! Nej, de vet hur man döljer sina brott i det längsta. Michael var inte sådan, för han begick inte några brott.
Väldigt vanligt att pedofiler söker sig till yrken, idrottslag, församlingar där de vet att de får jobba med barn. Så faktiskt är det ganska standard att pedofiler är öppna med att umgås med barn.
Citera
2019-03-14, 19:36
Medlem
Flashig78s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amor
Väldigt vanligt att pedofiler söker sig till yrken, idrottslag, församlingar där de vet att de får jobba med barn. Så faktiskt är det ganska standard att pedofiler är öppna med att umgås med barn.
Ja, det finns en anledning att manliga lärare, förskollärare, fritidsledare idag måste lämna obligatoriskt brottsregisteruttdrag från polisen. Minsta anmälan ang sjukt intresse för barn så är man körd. Pedofiler söker sig aktivt till barn. Utan att gömma sig.
Citera
2019-03-14, 19:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flashig78
Ja, det finns en anledning att manliga lärare, förskollärare, fritidsledare idag måste lämna obligatoriskt brottsregisteruttdrag från polisen. Minsta anmälan ang sjukt intresse för barn så är man körd. Pedofiler söker sig aktivt till barn. Utan att gömma sig.

Det är inte bara män som ska lämna in utdrag ur polisens register det måste alla göra, män som kvinnor
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in