2019-03-14, 12:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lukasnikita
Filen där man la in bild??
Ha fakta om terese hon ligger på sjukhuset hun blev på körd av en bil

Vilken otur! Svävar hon inte i livsfara bor hon ju kunna komma på rättegången iallafall, det måste ju vara bättre få den ur världen?
2019-03-14, 12:52
Bannlyst
terese hon opereras nu
Kolla hennes fb om ni inte tror mig
2019-03-14, 12:54
Medlem
GalenSkånings avatar
Citat:
terese hon opereras nu

Seriöst nu! Vad får du ut av att sprida lögner om detta? Helt fucking seriöst?
2019-03-14, 12:55
Medlem
hum.by.666s avatar
Det blir bara värre och värre... Hon klarar aldrig livhanken från denna "olycka". Märkligt bara att inte ens polisen har angivit någon så "hemsk olycka" på sin hemsida.
2019-03-14, 12:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Dammsugare95
Vilken otur! Svävar hon inte i livsfara bor hon ju kunna komma på rättegången iallafall, det måste ju vara bättre få den ur världen?
Klart terese kommer på rättegången
Hon ha inget att va rädd för hon är ju oskyldig
Bara tråkigt om. Hon bli oskyldig dömd
Men håller Jimmy sig till de att han ha erkänt så äre bra
2019-03-14, 12:59
Bannlyst
Terese går bara på toa 5mi.om hon behöv de Annas 30 min hon gå på toa då hon behöver även om rättegång få avbryta stup i ett
2019-03-14, 13:04
Medlem
hum.by.666s avatar
Citat:
Klart terese kommer på rättegången
Hon ha inget att va rädd för hon är ju oskyldig
Bara tråkigt om. Hon bli oskyldig dömd
Men håller Jimmy sig till de att han ha erkänt så äre bra
Är du inte lite taskig mot Jimmy nu - det är ju också en kompis till dig. Riktiga kompisar håller ihop i vått och torrt.
2019-03-14, 13:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GalenSkåning
Schangtilt av dig att lägga ut hennes fulla personnummer och allt! Sen tror jag att armbandet kommer från BB men det är en annan sak

Vad skulle hon göra på BB menar du? Är det en gammal bild från när hon låg på BB så hade det väl inte stått kvick? Armbandet måste väl vara någorlunda nytt.
2019-03-14, 13:07
Medlem
Citat:
terese hon opereras nu

Vi kommer aldrig tro dig eftersom du bara ljuger hela tiden. Du kanske kan lura någon av dina utvecklingstörda vänner, men inte oss som är någorlunda normalbegåvade.

Du borde inse dina begränsningar, när du tycker du är som absolut smartast är du inte ens i närheten av oss när vi är som mest korkad.

Du är så lätt att se igenom, försök börja om och prata sanning. Om du känner att det inte går och du bara inte kan hålla dig till sanningen måste du ju söka hjälp.
2019-03-14, 13:12
Medlem
Citat:
Terese går bara på toa 5mi.om hon behöv de Annas 30 min hon gå på toa då hon behöver även om rättegång få avbryta stup i ett

Tipsa Terese om att hon kan få gratis vuxenblöjor ifrån vården. Är så enkelt som bara promenixa till VC och få en kort utredning, vips så får hon hemleverans till dörren med ett gäng vuxenblöjor. Då klarar hon rättegången utan massa pauser.
2019-03-14, 13:15
Medlem
GalenSkånings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ilyndra
Vad skulle hon göra på BB menar du? Är det en gammal bild från när hon låg på BB så hade det väl inte stått kvick? Armbandet måste väl vara någorlunda nytt.

Aj, ja jag är inte mer människa än att jag erkänner mina misstag! Trodde det var en gammal bild!
2019-03-14, 13:48
Medlem
hum.by.666s avatar
Kan inte vara allt för komplicerad OP. Eller så tog sig "Frida" friheten att ändra Tessans profilbild 48 minuter efter att Tessan låg på OP-bordet.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in