Citat:
Ursprungligen postat av
Cajwar
Jaha såg att T har lagt ut på Instagram att hon är i väntans tider och hade bifogat en bild på den gravida magen. Jag hoppas för böveln att det bara är fett för även den femte ungen lär ju bli omhändertagen med all rätt så fort den ploppar ut i så fall.
Gravid nu igen?! Snart blir hon överkörd också o hamnar på sjukhus
Skulle hon nu vara gravid och verkligen ha mage så är det ju JA som är pappa och inte P

Men, hon har ju varit ”gravid” här i tråden tidigare..