2019-05-14, 21:15
Medlem
T och Kimpa, vilken duo ändå. är det kanske vad en "sanvän" är; att i ena stunden vara ett par, andra studen skylla på den andra i rättegång/anklaga den andra för att ha misshandlat dennes partner och bestämer tid och plats för att "göra upp", för att nästa stund vara på krogen tillsammans, för att i nästa stund polisanmäla varandra igen, för att nästa stund delta och bjuda in den andra till bröllop... ja har säkert missat flera vändningar men jag tror de flesta förstår, kontentan är iaf att det är kaoitiskt.

Som nån varit inne på här redan, så oroar även jag mig för att kimpa ska sporra på tessan och vise versa. 2 borderline-brudar utan minsta spärrar kan bara sluta illa...
2019-05-15, 08:40
Medlem
Jag är så oerhört tacksam över att ha hittat den mest underhållande tråden på FP sedan ”mardrömsdate”!

En sådan djupdykning i ett sjukt psykes vindlingar och vrår kan ju vara intressant men här är det mängden av dårar som fascinerar.

Tessan: Någon har förstört min moppe!
Mupp1: Vem?
Mupp2: Vem?
Tessan: jag säger inga namn.
Mupp1: Jag kan vara vittne!
Mupp2: Jag kan också vittna!

De verkar ha en alternativ syn på vittnesmål och rättsprocesser.
2019-05-15, 08:55
Medlem
SmygarBerits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hum.by.666
Jag väntar på att höra låten, som nu är inspelad. Det jag minns av texten var "folk gapar efter mig på stan" och "i mina inre rum", eller ja, något i den stilen. Texten hade ju gjorts om från Malins originaltext och det blev lite tjafs om det och inlägget försvann. Kompet var typ rytmbox på en gammal elorgel.

(Till min falsksjungande kompis Fredrik, det du sjöng in när det begav sig är sååå mycket bättre!)

Hahaha, så roligt
Jag vill också höra kommande hitlåten.

Cyklar förbi KissTessans port varje morgon, men sällan jag ser henne. Kimpa och hennes nyblivna fru däremot ser jag varje dag på stan...släpandes runt på varandra. Kimpas fru håller sig fast i henne likt en blodigel. Ser inte diekt sunt ut. Typ som en otrygg treåring som klamrar sig fats i ärmen. Kimpa är butchen och försöker se stolt ut med huvudet högt men man ser att hon hela tiden scannar av sin omgivning med osäker blick.
2019-05-15, 17:46
Medlem
Jaha såg att T har lagt ut på Instagram att hon är i väntans tider och hade bifogat en bild på den gravida magen. Jag hoppas för böveln att det bara är fett för även den femte ungen lär ju bli omhändertagen med all rätt så fort den ploppar ut i så fall.
2019-05-15, 17:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cajwar
Jaha såg att T har lagt ut på Instagram att hon är i väntans tider och hade bifogat en bild på den gravida magen. Jag hoppas för böveln att det bara är fett för även den femte ungen lär ju bli omhändertagen med all rätt så fort den ploppar ut i så fall.

Gravid nu igen?! Snart blir hon överkörd också o hamnar på sjukhus

Skulle hon nu vara gravid och verkligen ha mage så är det ju JA som är pappa och inte P Men, hon har ju varit ”gravid” här i tråden tidigare..
2019-05-15, 18:15
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av SmygarBerit
Hahaha, så roligt
Jag vill också höra ....

Den är på väg upp på utuben as we speak 😳
2019-05-15, 18:41
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Inexsa
Den är på väg upp på utuben as we speak 😳

http://forumbilder.se/I5CVU/e11274da-f1bd-4fa7-b018-be479e5b0939
2019-05-15, 18:46
Medlem
undercoverninjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cajwar

Få se en skärmbild tack!
2019-05-15, 18:47
Medlem
undercoverninjas avatar
Citat:
http://forumbilder.se/I5CVU/e11274da-f1bd-4fa7-b018-be479e5b0939

Men åh, vi måste leta reda på den!
2019-05-15, 18:51
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av undercoverninja
Men åh, vi måste leta reda på den!

Jag postar länken så snart jag fått nys på den.
2019-05-15, 18:52
Medlem
Citat:
Jag postar länken så snart jag fått nys på den.

Tack!!😀
2019-05-15, 18:59
Medlem
Kan ingen lägga upp en skärmdump från Instagram? 🙂

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in