2019-03-12, 17:24
Medlem
Lakkajens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Halloween2
Gundogan verkar inte super sugen på att skriva på nytt kontrakt. Tycker han har varit riktigt bra sen skadorna har försvunnit. Ferna börjar bli till åren och det behövs en bjässe till defensiv mittfältare.
Gundogan kommer skriva på nytt eller gå till Real Madrid.
Citera
2019-03-12, 19:04
Avstängd
Halloween2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lakkajen
Gundogan kommer skriva på nytt eller gå till Real Madrid.

Gundogan är 28 och Real brukar icke vara sugna på att värva utespelare efter 25. Har aldrig ens hört något litet om att real skulle vara intresserade. Vart har du fått det från?
Citera
2019-03-12, 19:24
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Gundogan är 28 och Real brukar icke vara sugna på att värva utespelare efter 25. Har aldrig ens hört något litet om att real skulle vara intresserade. Vart har du fått det från?
Gundogan är lagat av glas han är ju skadad typ 90% av tiden.
Citera
2019-03-12, 19:29
Avstängd
Halloween2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Gundogan är lagat av glas han är ju skadad typ 90% av tiden.

Har du ens orkat titta på en city match eller är det bara något du säger ifrån dortmund tiden eller den allvarliga skadan han drog på sig första säsongen i england? Han spelade 30 matcher i PL förra säsongen, och 24 denna säsong so far.
Citera
2019-03-13, 12:46
Medlem
Il.Malizias avatar
Det slog mig just att Man City har chans på en fyrling (femling om man räknar in Community Shield); något som inte gjorts i engelsk fotboll. Senast någon var nära var Chelsea för ett tiotal år sedan.

Nu hoppas jag som italienälskare att Juventus tar Champions League, men skulle de inte kunna det så vore det onekligen häftigt om Man City tog det tillsammans med övriga titlar.
Citera
2019-03-13, 21:37
Avstängd
Halloween2s avatar
En utav PLs absolut bästa spelare denna säsong förnyar kontrakt till 2025. Bernardo Silva!
Citera
2019-03-14, 09:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av used66
nu får man hoppas på att City får United i kvarten! eller ännu bättre i finalen men det ser jag som osannolikt. kul för PL med 3 lag i kvarten. ser Atletico som favorit tillsammans med City.

OGS borde nu få ett "moyes-kontrakt", ja typ 7 år alltså.

Det blir 4 lag i kvarten! Atletico utslagna!
Citera
2019-03-14, 10:18
Medlem
asdfghjklzxcvbnms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av clevernickname
4 engelska lag i kvart i CL. Ikväll säkrar chelsea avancemang till kvart i EL. Arsenal? Ska vända ett 1-3 underläge men man har hemmaplan och man var klart bättre än rennes tills utvisningen. Tror dem klarar och vända det. Ordentlig framgång för england efter ett par magra år. Nu går dem på högvarv där borta att Premier league är "the best". Och för en gångs skull så kanske man har fog för det.

Gissar att vi får minst en helengelsk kvart i CL. Vilken? Själv hoppas jag på något rivalmöte isåfall. Manchester derby eller united-liverpool.
Citera
2019-03-14, 12:29
Medlem
used66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av clevernickname

jaa premier League har nog här varit underskattade. ganska betydligt. överraskande för mig att atletico åkte. väldigt svagt Bayern, det måste jag säga. sågade i tysk media efter noter! Liverpool behövde ju inte ens anfalla. Bayern skapade 0.

kan bli hatmatcher nu i kvarten! för egen del hoppas jag på Liverpool eller United för Citys del. i andra hand Liverpool - United.
Citera
2019-03-14, 21:40
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Har du ens orkat titta på en city match eller är det bara något du säger ifrån dortmund tiden eller den allvarliga skadan han drog på sig första säsongen i england? Han spelade 30 matcher i PL förra säsongen, och 24 denna säsong so far.
Jag har sett ett flertal Man City matcher denna säsong, och visst så är Gundogan en världsklasspelare när han väl är ok för spel, men Gundogan är verkligen skadebelägen och det ska inte mkt till för att han blir skadad. Det sägs att Gundogan`s skadeproblem var anledningen till att varför både Barca och Madrid skippade att köpa Gundogan.
Citera
2019-03-14, 22:50
Avstängd
Halloween2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Jag har sett ett flertal Man City matcher denna säsong, och visst så är Gundogan en världsklasspelare när han väl är ok för spel, men Gundogan är verkligen skadebelägen och det ska inte mkt till för att han blir skadad. Det sägs att Gundogan`s skadeproblem var anledningen till att varför både Barca och Madrid skippade att köpa Gundogan.

Klart de större klubbarna som du nämner inte går efter en sådan spelare med den historiken bakom sig. Kommer nog bli det samma med Benjamin Mendy om han framtid fortsätter som den är nu.
Citera
2019-03-16, 12:30
Medlem
bax88s avatar
Varför är vissa matcher uppskjutna idag?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in