2019-03-13, 11:13
Medlem
Mclarengbgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svarta-Skatan
Brynäs kanske skulle ha tränat lite 3 mot 3 eller straffar så hade man tagit sista slutspelsplatsen, nu tror jag Örebro tar den, 14 förluster och bara två vinster är ju bedrövligt dålig, så man har ju bara sig själv att skylla..

Citat:
Ursprungligen postat av Pvt. Joker
På torsdag tar en plågsam säsong för Brynäs slut och sedan kan Andersén och Bertilsson ut och tjuvjaga varg som dom värmlänningar dom är.

Inför nästa säsong hoppas vi på att Rödin gör comeback i Brynäs (bara för det så går han väl till Växjö i stället...)

Brynäs kommer förmodligen att vinna mot Frölunda imorgon. I hockey vinner man inga matcher om man inte sticker in näsan ordentligt (Hjalmarsson sa mer eller mindre det i en intervju) i situationerna och det gjorde inte Frölunda mot Djurgården igår. Inte tillräckligt ofta i alla fall.
Citera
2019-03-13, 15:59
Medlem
Trollfeeders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mclarengbg
Brynäs kommer förmodligen att vinna mot Frölunda imorgon. I hockey vinner man inga matcher om man inte sticker in näsan ordentligt (Hjalmarsson sa mer eller mindre det i en intervju) i situationerna och det gjorde inte Frölunda mot Djurgården igår. Inte tillräckligt ofta i alla fall.

Jag skulle tro att dom har bättre inställning på hemmaplan. Men visst, Brynäs har allt att kriga för, Frölunda ingenting rent sportsligt.
Citera
2019-03-13, 17:10
Medlem
perry2s avatar
MalmösMaterialförvaltare kastade metallbit i ansiktet på Röglesupporter under matchen i går.....

https://www.expressen.se/kvallsposten/sport/hockey/shl/en-person-anmald-efter-skanederbyt/?fbclid=IwAR1qHGc2OuxvvN8CI2qRqkPrQ-e5JqeZKFhieEa65qbATcc0DOlelwa1lgk

Han har betett sig som en AdHd idiot på en annan match jag bevistat. Materialaren alltså
Citera
2019-03-13, 17:44
Medlem
Höjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av perry2
MalmösMaterialförvaltare kastade metallbit i ansiktet på Röglesupporter under matchen i går.....

https://www.expressen.se/kvallsposten/sport/hockey/shl/en-person-anmald-efter-skanederbyt/?fbclid=IwAR1qHGc2OuxvvN8CI2qRqkPrQ-e5JqeZKFhieEa65qbATcc0DOlelwa1lgk

Han har betett sig som en AdHd idiot på en annan match jag bevistat. Materialaren alltså
Egalt! Förrädare i Rögle BK kramade om sylvegård efter matchen! Värre brott.
Citera
2019-03-13, 17:47
Medlem
perry2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Höja

Inte bra
Men denne materialare gjorde fingret mot den läktare jag satt på en gång i Malmö efter Malmövinst för ett par år sedan.
Han måste ändra sig
Citera
2019-03-13, 18:39
Medlem
Bartman777s avatar
Citat:
Inte bra
Men denne materialare gjorde fingret mot den läktare jag satt på en gång i Malmö efter Malmövinst för ett par år sedan.
Han måste ändra sig

Med tanke på alla PK-regler som gäller för spelare på isen och hur straffade dom blir för minsta lilla av klubbar eller DN, så borde ju denna materialförvaltare få avgå direkt tycker jag.

För dom representerar ju också klubben och i sin tur SHL.

EDIT: Vill tillägga att jag älskar känslor och har inget alls emot om spelare eller materialförvaltare pekar finger eller skriker skällsord mot varandra eller publiken. Jag älskar sånt.,

Men med tanke på hur klimatet ändrats, och hur perfekt och fint allt ska vara, så borde han få avgå, om det nu ska vara något konsekvent tänk och agerande. Men konsekvent agerande har vi ju redan sett att det är för mycket begärt i SHL.

Så om jag sätter det åt sidan och utgår från vad jag egentligen tycker, så anser jag det är jättehärligt att han pekar finger åt publiken, det eldar ju bara upp känslorna.

Men att kasta något föremål är ju inte okej någonstans.
Senast redigerad av Bartman777 2019-03-13 kl. 18:44.
Citera
2019-03-13, 18:43
Medlem
Tvonds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Höja

Ska bara veta hur ofta spelarna lagen i mellan umgås på grillning, midsommar, golf etc så får du väl ett slaganfall där ute på åkern
Citera
2019-03-13, 18:43
Medlem
Tvonds avatar
Citat:
Inte bra
Han måste ändra sig

Håkan eller Andy ?
Citera
2019-03-13, 18:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tvond
Håkan eller Andy ?

Håkan har i och för sig dampat förut!

https://www.expressen.se/kvallsposten/sport/kanslorna-rann-over-for-redhawks-materialare-/
Citera
2019-03-13, 19:18
Medlem
Höjas avatar
Citat:
Ska bara veta hur ofta spelarna lagen i mellan umgås på grillning, midsommar, golf etc så får du väl ett slaganfall där ute på åkern
Är väl medveten om detta, bara i detta fallet det stör mig, då jag anser att nummer 72 aldrig skulle gå nära min klubb igen. Han är och förblir en hora och påvisar detta varje chans han får.
Citera
2019-03-13, 19:20
Medlem
Tvonds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Palkranen
Håkan har i och för sig dampat förut!

https://www.expressen.se/kvallsposten/sport/kanslorna-rann-over-for-redhawks-materialare-/

Lite skillnad och snacka till sig en utvisning och ge sig på borta följet

Vem det nu är som gjort sig skyldig så till detta övertramp hoppas jag man överväger att avsluta anställningen för vederbörande.
Citera
2019-03-13, 20:46
Medlem
perry2s avatar
Citat:
Håkan eller Andy ?

För ett par år sedan Håkan K.
Typiskt Dampbetende som sällan syns på vuxna inför 1000tals i Arenan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in