2019-03-11, 13:30
Medlem
Enpeniss avatar
Beograd är staden där Ksalol blir tillverkade.
Citera
2019-03-13, 16:16
Medlem
Någon som testat alprazolam pcd 1mg från fra stada och kan säga om dom är av bra kvalite?
Citera
2019-03-13, 17:18
Medlem
Tja, jag jag en operation där jag ska bla ta ut visdomständerna den 19:de på tisdag. Är sugen på att ta alprazolam under helgen och undrar om det är en bra idé? Dels om det kommer att störa operationen om jag har benzo i kroppen och dels om de kan hitta det i mitt blod eller på nåt annat sätt?
Citera
2019-03-13, 17:42
Medlem
Ni som tar Xanor varje dag. Hur ofta får ni utskrivet? Mina kommer vara slut på ca 3v nu.. aldrig hänt tidigare men varit i en rejäl svacka. Vill inte sitta hemma utan att det finns om man behöver vid behov. Undrar om någon av er fått utskrivet så snabbt? Jag har annars fått utskrivet en gång i månaden. Men sa det att 0,5mgpacken är lite för lite och att jag kanske kommer att höra av mig snabbare om han skriver ut samma recept. Vet inte om läkaren snappade upp det men han skrev ut samma ändå.. Dvs jag kommer höra av mig snabbre och så blev det ju. Skulle vilja ha 1mg tabletter för att paketet håller längre utan att jag behöver be om mer efter så pass kort tid.
Citera
2019-03-13, 18:49
Medlem
KringExs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tr3triss
Tja, jag jag en operation där jag ska bla ta ut visdomständerna den 19:de på tisdag. Är sugen på att ta alprazolam under helgen och undrar om det är en bra idé? Dels om det kommer att störa operationen om jag har benzo i kroppen och dels om de kan hitta det i mitt blod eller på nåt annat sätt?

Har du stor tandläkarskräck så får du Diazepam eller Midazolam på plats. Dock ingen monsterdos. Så vet du av att du kommer att tycka att det är grymt obehagligt, grunda med lite Alprazolam.
Hur skulle dom hitta det i det i ditt blod? dom tar inga urinprover hos tandläkare
Citera
2019-03-14, 06:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lexialexi
Ni som tar Xanor varje dag. Hur ofta får ni utskrivet? Mina kommer vara slut på ca 3v nu.. aldrig hänt tidigare men varit i en rejäl svacka. Vill inte sitta hemma utan att det finns om man behöver vid behov. Undrar om någon av er fått utskrivet så snabbt? Jag har annars fått utskrivet en gång i månaden. Men sa det att 0,5mgpacken är lite för lite och att jag kanske kommer att höra av mig snabbare om han skriver ut samma recept. Vet inte om läkaren snappade upp det men han skrev ut samma ändå.. Dvs jag kommer höra av mig snabbre och så blev det ju. Skulle vilja ha 1mg tabletter för att paketet håller längre utan att jag behöver be om mer efter så pass kort tid.
Hämtar ut 1 gng per mån.

Har drivor med medicin, får waay mer än jag faktiskt äter. 😇
Citera
2019-03-14, 13:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GrovFissur
Hämtar ut 1 gng per mån.

Har drivor med medicin, får waay mer än jag faktiskt äter. 😇

Okej får hoppas jag får efter 3v istället för 4. Har ju iaf ingen dålig vana att behöva ta ut så ofta annars.
Fick lov att ta mer när jag mådde så dåligt att jag egentligen behövde åka in.
Citera
2019-03-14, 15:25
Medlem
Citat:
Okej får hoppas jag får efter 3v istället för 4. Har ju iaf ingen dålig vana att behöva ta ut så ofta annars.
Fick lov att ta mer när jag mådde så dåligt att jag egentligen behövde åka in.
Inte bra att börja slira med recept på såna här mediciner. Nån enstaka gång är säkert ok, men börjar de se ett mönster så är du illa ute.

Ta hand om dig
Citera
2019-03-14, 16:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GrovFissur
Inte bra att börja slira med recept på såna här mediciner. Nån enstaka gång är säkert ok, men börjar de se ett mönster så är du illa ute.

Ta hand om dig

Är första gången jag ber om det tidigare. Har heller inte tagit några höga doser.
Har alltid hållit mig inom tidsramen tidigare.
Så hoppas dem förstår att det är en enstaka.. får bara 0,5mg så är ju inga starka tabletter.
Blev antingen det eller åka in på slutenvård vilket jag verkligen inte vill
Förklarade det för dem också. Men är tillbaka igen där jag var innan utan utsättningsymtom så dem borde ju inte känna så.

Tack!
Citera
2019-03-14, 16:28
Medlem
Citat:
Är första gången jag ber om det tidigare. Har heller inte tagit några höga doser.
Har alltid hållit mig inom tidsramen tidigare.
Så hoppas dem förstår att det är en enstaka.. får bara 0,5mg så är ju inga starka tabletter.
Blev antingen det eller åka in på slutenvård vilket jag verkligen inte vill
Förklarade det för dem också. Men är tillbaka igen där jag var innan utan utsättningsymtom så dem borde ju inte känna så.

Tack!
Fast allt är ju relativt. 0.5mg alprazolam är inget att fnysa åt, oavsett vad missbrukarna säger. Alprazolam är den tyngsta bensodiazepinen. Personligen blir jag påverkad av den dosen. Men jag är rätt känslig också i och för sig
Citera
2019-03-14, 20:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KringEx
Har du stor tandläkarskräck så får du Diazepam eller Midazolam på plats. Dock ingen monsterdos. Så vet du av att du kommer att tycka att det är grymt obehagligt, grunda med lite Alprazolam.
Hur skulle dom hitta det i det i ditt blod? dom tar inga urinprover hos tandläkare
Är pisse rädd för tandläkare fick 15mg stesolid 30min innan jag gick in
Citera
2019-03-14, 22:32
Medlem
KringExs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flexarn30
Är pisse rädd för tandläkare fick 15mg stesolid 30min innan jag gick in

Tyckte du att det funkade då? är du tjej eller kille? vikt? van vid benso?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in