Citat:
Ursprungligen postat av
Snowbear
Hej jag undrar om detta är Alprazolam eller inte? Säljaren påstår att det är 1mg Alp.
Den är rund 10mm beige/ljusgul märkt "100" baksidan är helt ren, ingen märkning.
Tabletten är lättlöslig i munnen mycket mjölig i konsistens ingen speciell smak bara en mjölig känsla.
Här är en bild.
https://drive.google.com/file/d/1U2LOfcHlYtKr52SY5eg7GDoIGBSXW7a8/view?usp=sharing
Alprazolam ska smaka bittert, gör det inte det är det förmodligen något annat. Har förövrigt aldrig sett ett sådant piller innan.
Citat:
Ursprungligen postat av
Enpenis
Shit vilken cooling som tar 50mg. Dina receptorer är fucked.
Din åsikt och den får jag respektera, men någon cooling är jag inte, tro mig

Läste du hela mitt inlägg? Läs slutet där jag skriver en varning och tips för andra användare. Blev bara förvånad över min tolerans på relativt kort tid, därav mitt inlägg.
Vad menar du med att mina receptorer är fucked förresten? Toleransen är temporär som jag förstått det men du får gärna informera mig om så inte är fallet, och om jag gjort några permanenta skador. Permanenta skador/biverkningar kommer som jag förstått det från långvarigt bruk där man kan ha bieffekter i år efteråt i vissa fall.
Kan tillägga att detta var ett engångs-tillfälle, även om stora doser konsumerats tidigare både under tolerans och icke-tolerans, då givetvis baserat på toleransen. Som jag sa i inlägget så kan 2mg göra mig märkbart påverkad om jag inte tagit någon benzo på länge, ibland ca 15mg med en del tolerans vilket också gjort mig extremt skev med minnesluckor.
edit:
För övrigt, en annan fråga. Benzo och alkohol ska ha korstolerans som jag förstått det, men tycker inte min alkoholtolerans påverkas av benzon, dvs jag tycker mig bli lika påverkad av x antal öl nu som när jag har 0 benzotolerans. Hur kommer detta sig?
Hoppas på en trevlig ton, mvh