2018-08-04, 11:54
Medlem
KringExs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DEPRESSIV
Alprazolam är en av de mest dospotenta benso som finns, men naturligtvis finns det folk som inte tycker Alprazolam är speciellt bra, andra tycker den är bäst. osv.

Triazolam är aningen mer dospotent. Deras högst doserade tablett ligger på 0,25 mg
Citera
2018-08-04, 14:52
Medlem
KringExs avatar
Hur länge har ni klarat av att äta Alprazolam utan att åka på någon form av avtändning?
Jag var med om att få en vidrig avtändning i höstas efter bara 1 veckans bruk. Dock ganska höga doser; mellan 4-10 mg per dag.
Åkte in på avgiftning och kunde inte sova på 6 dygn så det slutade med att jag hamnade i en vidrig psykos och dom fick tvångs söva mig med 40 mg Stesolid. Sov i 12 timmar och mådde bra efter det.

Jag åt dom här Alprazolam Mylan A4 2 mg. Vet inte om nån känner till dom, men jag misstänker att dom är jävligt feldoserade eller innehåller nånting annat än bara Alprazolam.
Någon mer som ätit dom?
Och hur länge har ni ätit Alprazolam utan att åka på en avtändning?
Citera
2018-08-04, 21:25
Medlem
rebekks avatar
Väldigt grön på benso.

Tog 0.75 alprazolam vid 19. Nu +0.75 , 21:30.

Ska dricka 1st 7.0 0,5l nu också, är planen.

Störa frågan och stora farhågan!; Kommer jag inte komma ihåg denna kväll, imorgon? Känner mig skarp och skönt reko onykter, men vet att detta är en svettig mix

Vänligen
Citera
2018-08-04, 21:37
Medlem
hejsan jag undrar lite om hur pass mycket fejk ksalol det florerar runtomkring i svea rike? hur stor chans om man får dom lösa att de är fejk pressade? alltså inte från galenika eller vilka de nu är?
samt vilken benzo som är lik alprazolam men lite ännu mer muske avslappnande tack på förhand"
Citera
2018-08-05, 00:10
Medlem
Dennisdenkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av annakuwaso
hejsan jag undrar lite om hur pass mycket fejk ksalol det florerar runtomkring i svea rike? hur stor chans om man får dom lösa att de är fejk pressade? alltså inte från galenika eller vilka de nu är?
samt vilken benzo som är lik alprazolam men lite ännu mer muske avslappnande tack på förhand"
Väldigt vanligt med dessa hemmapressade att de är väldigt utbankat, man känner av dom men får slänga i sig flera för att få önskad dos. Men det finns samtidigt många som det är bra krut i. Jag köper aldrig i lösvikt pga risken för fejk skit. Oftast säger väl säljaren/shoppen om det är lösvikt eller blister.

Diazepam är en mildare ångestdämpande och muskelavslappnande benso. (Valium, stesolid, bensedin) kanske dessa du tänker på?
Citera
2018-08-05, 01:33
Medlem
wgets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av annakuwaso

Citat:
Ursprungligen postat av Dennisdenko
Väldigt vanligt med dessa hemmapressade att de är väldigt utbankat, man känner av dom men får slänga i sig flera för att få önskad dos. Men det finns samtidigt många som det är bra krut i. Jag köper aldrig i lösvikt pga risken för fejk skit. Oftast säger väl säljaren/shoppen om det är lösvikt eller blister.

Diazepam är en mildare ångestdämpande och muskelavslappnande benso. (Valium, stesolid, bensedin) kanske dessa du tänker på?

Klonazepam är ju annars ett alternativ, lång halveringstid, muskelavslappnande och dospotent i samma utsträckning som alprazolam ungefär.
Citera
2018-08-05, 02:45
Medlem
wgets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wget
Klonazepam är ju annars ett alternativ, lång halveringstid, muskelavslappnande och dospotent i samma utsträckning som alprazolam ungefär.

För övrigt;
Jävlar vad toleransen skjuter i taket efter en tids användande.
48mg alpra, 3 öl, lite rester av vad som låg kvar på fatet för ketamin från gårdagen och en dos av LSD måste varit extremt underdoserad då jag inte upplevde några särskilda effekter, därav mitt alprazolam-, ketamin- och alkoholintag.

Känner mig definitivt påverkad men inte "blackout" snefylla utan mer mysig och skön. Balanssinne påverkat.

Kan ju vara en liten varning för användare, ta åtminstone en vecka eller två mellan gångerna om du tar det för "nöjets" skull - även om benzo inte är at rekommendera för detta,

2mg kan få mig påverkad vanligtvis fall men pga semester i drogliberala land har de blivit en hel del benzo-knaprande.
Senast redigerad av wget 2018-08-05 kl. 02:47.
Citera
2018-08-05, 16:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dennisdenko

tack för svar! har också märkt skilldnad ibland på ksalolen men alltid trott att det varit pga att jag ätit mat eller annat som får det att inte slå på på samma sätt. men även när jag köpt i blister har det känts ungefär likadant. frågade i nån tråd någonstans om det var för mycket att ta tex 700mg tramadol och 5 mg ksalol och då fick jag berättat för mig att jag leker med döden? det kan väl inte stämma har tagit betydligt högre doser och andas fortfarande.
Citera
2018-08-05, 20:05
Medlem
Tryckte precis i mig 5mg utan tollerns plus vodka och gryyyym röka.
fan Xan och benzoz e min nya favvodrog stiter och noddar xD
Citera
2018-08-05, 22:13
Medlem
Enpeniss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wget
För övrigt;
Jävlar vad toleransen skjuter i taket efter en tids användande.
48mg alpra, 3 öl, lite rester av vad som låg kvar på fatet för ketamin från gårdagen och en dos av LSD måste varit extremt underdoserad då jag inte upplevde några särskilda effekter, därav mitt alprazolam-, ketamin- och alkoholintag.

Känner mig definitivt påverkad men inte "blackout" snefylla utan mer mysig och skön. Balanssinne påverkat.

Kan ju vara en liten varning för användare, ta åtminstone en vecka eller två mellan gångerna om du tar det för "nöjets" skull - även om benzo inte är at rekommendera för detta,

2mg kan få mig påverkad vanligtvis fall men pga semester i drogliberala land har de blivit en hel del benzo-knaprande.

Shit vilken cooling som tar 50mg. Dina receptorer är fucked.
Citera
2018-08-05, 22:35
Medlem
Hej jag undrar om detta är Alprazolam eller inte? Säljaren påstår att det är 1mg Alp.
Den är rund 10mm beige/ljusgul märkt "100" baksidan är helt ren, ingen märkning.
Tabletten är lättlöslig i munnen mycket mjölig i konsistens ingen speciell smak bara en mjölig känsla.

Här är en bild.
https://drive.google.com/file/d/1U2LOfcHlYtKr52SY5eg7GDoIGBSXW7a8/view?usp=sharing
Citera
2018-08-06, 01:31
Medlem
wgets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snowbear
Hej jag undrar om detta är Alprazolam eller inte? Säljaren påstår att det är 1mg Alp.
Den är rund 10mm beige/ljusgul märkt "100" baksidan är helt ren, ingen märkning.
Tabletten är lättlöslig i munnen mycket mjölig i konsistens ingen speciell smak bara en mjölig känsla.

Här är en bild.
https://drive.google.com/file/d/1U2LOfcHlYtKr52SY5eg7GDoIGBSXW7a8/view?usp=sharing

Alprazolam ska smaka bittert, gör det inte det är det förmodligen något annat. Har förövrigt aldrig sett ett sådant piller innan.

Citat:
Ursprungligen postat av Enpenis
Shit vilken cooling som tar 50mg. Dina receptorer är fucked.
Din åsikt och den får jag respektera, men någon cooling är jag inte, tro mig
Läste du hela mitt inlägg? Läs slutet där jag skriver en varning och tips för andra användare. Blev bara förvånad över min tolerans på relativt kort tid, därav mitt inlägg.

Vad menar du med att mina receptorer är fucked förresten? Toleransen är temporär som jag förstått det men du får gärna informera mig om så inte är fallet, och om jag gjort några permanenta skador. Permanenta skador/biverkningar kommer som jag förstått det från långvarigt bruk där man kan ha bieffekter i år efteråt i vissa fall.
Kan tillägga att detta var ett engångs-tillfälle, även om stora doser konsumerats tidigare både under tolerans och icke-tolerans, då givetvis baserat på toleransen. Som jag sa i inlägget så kan 2mg göra mig märkbart påverkad om jag inte tagit någon benzo på länge, ibland ca 15mg med en del tolerans vilket också gjort mig extremt skev med minnesluckor.

edit:
För övrigt, en annan fråga. Benzo och alkohol ska ha korstolerans som jag förstått det, men tycker inte min alkoholtolerans påverkas av benzon, dvs jag tycker mig bli lika påverkad av x antal öl nu som när jag har 0 benzotolerans. Hur kommer detta sig?

Hoppas på en trevlig ton, mvh
Senast redigerad av wget 2018-08-06 kl. 01:38.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in