2019-03-07, 21:29
Medlem
KringExs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lexialexi
Det är 1,5mg på morgonen/tidig fm och 1,5mg på sen fm/kvällen. Så då borde det vara "ok"?

Ja det är okej
Citera
2019-03-08, 01:02
Medlem
AntonChigurhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Notbert
För ett tags sen fick jag tag på Ksalol kartor med texten "Galenika a.d beograd" på baksidan och tyckte dom fungerade utmärkt men skaffade nya Ksalol igår och på dom står det bara "Galenika a.d". Min fråga är om dom förstnämnda är en ny produktion av Ksalol kartorna?
Mvh

Bump!

Ja, vad är det som gäller angående Ksalol i kartor? Kan texten variera och båda vara äkta?
Citera
2019-03-08, 01:16
Medlem
Om blåbären skulle vara "fake" trots att de är i bilister. Vad är innehållet i sådana fall, ungefär?
Citera
2019-03-08, 01:28
Medlem
AntonChigurhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raketforandringen
Om blåbären skulle vara "fake" trots att de är i bilister. Vad är innehållet i sådana fall, ungefär?

"Jag skulle gissa på det, och skulle säga att kopiorna är doserade helvetes ojämt, mellan 0.3-0.7mg per piller kändes ksasolen jag haft i kartor, men funkar gör dom då fan för sitter hemma med en hemsk AT just nu."

Citat från tidigare i tråden, själv gissa jag innehållet är kalk, gips, och krita, blandat med lite gammal blandad kastad benz från diverse öst apotek. I bästs fall. xD
Citera
2019-03-08, 04:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AntonChigurh
"Jag skulle gissa på det, och skulle säga att kopiorna är doserade helvetes ojämt, mellan 0.3-0.7mg per piller kändes ksasolen jag haft i kartor, men funkar gör dom då fan för sitter hemma med en hemsk AT just nu."

Citat från tidigare i tråden, själv gissa jag innehållet är kalk, gips, och krita, blandat med lite gammal blandad kastad benz från diverse öst apotek. I bästs fall. xD

Okok.. :P Fick höra att det kunde innehålla preparat med låång halveringstid. Käkar just ksalol pga urinprov nämligen, och den går ut ganska fort, om det nu är alprozolam som är i dvs.. :P
Citera
2019-03-08, 05:03
Medlem
Engelitzs avatar
Funkar det här att sova på? Mina imovane tar alltid slut i förtid
Citera
2019-03-08, 11:52
Medlem
mecca--villages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Engelitz

Inte den bästa men tar man 1-2mg som ovan och lägger sig så däckar man rätt gött, problemet dock, (och detta upplever jag även ibland på imovane) är att man ofta inte lyckats sova ut hela natten utan vaknar upp 4-5 timmar senare
Citera
2019-03-08, 12:01
Medlem
Engelitzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mecca--village
Inte den bästa men tar man 1-2mg som ovan och lägger sig så däckar man rätt gött, problemet dock, (och detta upplever jag även ibland på imovane) är att man ofta inte lyckats sova ut hela natten utan vaknar upp 4-5 timmar senare

Det är därför mina tar slut. Tar två innan jag somnar och sen ytterligare på natten när jag vaknar. Har haft helt grymt minne en gång i tiden, men senaste året är fan helt borta. Kommer inte ihåg mycket från dagen innan. Har problem med minnet i flera dagar till och med efter att jag slutat ta imovane. Tänkte självmedicinera med xanor, men det kanske också ger biverkningar.
Citera
2019-03-08, 20:01
Medlem
Pandarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mecca--village

Jag upplever verkligen inte detta, tar jag alpra så sover jag som en bebis, ofta mycket längre än vad jag brukar. Sover konstant hela natten utan att drömma, eller ens vakna och vänder på mig vilket jag brukar göra på morgontimmarna, sover vanligtvis väldigt lätt men på dessa så sover jag väldigt djupt.

Har väl medelmåttig tolerans, tar 2 mg ungefär var 3-4e dag och gjort i säkert 2 år.
Citera
2019-03-09, 11:14
Medlem
KringExs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Engelitz

Fungerar utmärt
Citera
2019-03-09, 11:17
Medlem
KringExs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raketforandringen

Det innehåller nog Alprazolam, det känns på smaken, men knappast 1 mg som det står på blistret. Det varierar nog mellan 0,1-1 mg i tabletterna. Allt annat är utfyllningsmedel, och vad det är har jag ingen aning om
Citera
2019-03-10, 00:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Fluson
Ni som får bra eller dåliga Ksalol, står det något i stil med "Galenika a.d Beograd" på kartorna?
Funkar prima
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in