Citat:
Ursprungligen postat av
echoesofglory
Lugna ner dig nu, vi har bara olika uppfattningar om en dokumentär, vet inte riktigt varför du tror jag är arg eller varför du behöver bunta ihop mig med andra. Varför skriver du själv i tråden?
Han är säkert deprimerad, men som sagt, är det pga traumatiska händelser i barndomen eller pga sin ekonomiska situation, han är skuldsatt och är säkert inte bekväm med att ljuga så här. Som andra påpekat i tråden så sitter han småflinar när han berättar om påstådda övergrepp, inte trovärdigt i mina ögon.
Jag är väldigt lugn och skrev som jag skrev eftersom jag tycker du uttryckt dig på ett sätt som säger att du verkar irriterad i tråden.
Det jag undrar är som sagt varför så många blir så otroligt upprörda över detta och HELT utesluter chanserna att de faktiskt talar sanning och har varit med om något hemskt. Folk skriver spaltmeter på spaltmeter då de smutskastar dessa 2 och ser det som "bevis", samtidigt som de kräver bevis som är helt omöjliga att få fram från den andra sidan. "FBI hittade inget så han är oskyldig" är en av de vanligaste argumenten. Vad hade de kunnat hitta? En massa sexvideos med MJ och pojkar i en garderob? Tror MJ var smartare än så oavsett om han är skyldig eller inte. Men om han inte var det så påstås R Kelly ha mutat folk inom polisen som varnade innan tillslag skulle ske. Att tro att en sån som MJ inte hade kunnat ha det också är naivt.
Sedan verkar alla uttalanden från släkten Jackson ses som "bevis" med. Seriöst? Jag tycker båda sidorna är rätt ruttna helt ärligt, men sidan som försvarar MJ går närmast in i trans och börjar ordbajsa saker som inte är bättre bevis än något de anklagade kommer med egentligen.
Citat:
Ursprungligen postat av
Guy86
Ja såg att jag läste fel. Om det nu är sant, varför skulle det inte vara möjligt att MJ förgrep sig på honom samtidigt som han hade en romans med Brandi? 🤔
Det är inte omöjligt alls. Wade påstod att han och MJ höll på då han var 7-14. Men det tog inte lång tid innan Wade byttes ut mot nya pojkar och det blev mindre frekvent om jag minns rätt. Vi bör anta att Wade och Brandis romans började närmare år 14 än 7 iaf, vilket det mesta pekar på eftersom ingen ålder nämns i artiklarna jag sett. Man kan även göra en sån som de som försvarar MJ gillar att göra och säga saker som att hon är bara sur för att han var otrogen och hon vill försvara sin släkting. Så, klart! Hon ljuger, nu är det bevisat