Haha Janne överraskar och tar ut exakt de anfallarna jag hoppades på OCH tar ut Claesson som RW som jag ville OCH tar ut Samba bakom Forsberg som jag ville. Jag är lagom nöjd får jag säga.
Dock har han tagit ut 24man och jag ser att han tagit ut 3 RW.. Durmaz eller Sema som ryker efter träningarna? Helvetes massa centrala mittfältare med. Koffe, Ekdal, Svensson, Larsson, Johansson är alla med. 1 av Svensson och Larsson kan med strykas. Alternativt Johansson om han har känningarna tillbaka.
Sjukt kul för Isak och Andersson iaf och viktigt att Janne visar att man inte kan sitta på bänken nonstop och komma med endå.
Avsaknaden av vänsterbackar skriker nästan systemskifte. Antingen det eller så gamblar han att Ludde inte plockar på sig skada och kör 90x2. Vilket han fysiskt klarar utan som helst problem.
Citat:
Ursprungligen postat av
snillet_1
Det här med numerären, får man bara anmäla 23 spelare officiellt till den "slutgiltiga" kvaltruppen? Så en 24:e spelare kommer att kallas och sen "petas" under lägret?
Korrekt. Du kan kalla nån extra och träna med men sedan måste du raka av truppen ner till 23 inför match.