Resultat: Tror du MJ är skyldig?
Ja
57,62%
828 röster
Nej
19,55%
281 röster
Är osäker
15,66%
225 röster
Bryr mig inte
7,17%
103 röster
2019-03-13, 01:29
Medlem
Intervjuerna med Latoya Jackson där hon säger att brodern var pedofil får en annan tyngd nu.

https://youtu.be/EW2jCPOi0-4
Citera
2019-03-13, 01:30
Medlem
Gertrud1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KamratBlue
Möjligen får de pengar för att medverka i filmen men något skadestånd finns nog inte att hämta idag.
Är du dum i huvudet?

Du vet att han är skyldig genom att bara höra ena sidan.

Smart snubbe som skiter i Jackson md. Bryr sig om sanningen. It's the worst I've ever seen.
Om filmen alltså

Även han har läst på.

Jag delade en video häromdagen som berättade att wade hade en dröm att bli regissör. Fuckade upp två gånger. Den senaste handlade om att regissera circus de soleils film med Jackson tema.
Vad gör snubben? Stämmer Jacksons bolag på 700 millar för att rädda ekonomin. Wade är en kändis det går dåligt för.
Sticker kniven i ryggen på den man som hjälpt honom bli stjärna. Här är wade robson en hyllad koreograf. Åtta år sedan.

https://youtu.be/9RNQ_kl-gBk

Lyssna på denna kolumnist för fakta och nykter recenssion av filmen.
https://youtu.be/BoHWAOwvZoQ
Senast redigerad av Gertrud1 2019-03-13 kl. 01:32.
Citera
2019-03-13, 01:37
Medlem
Bob Luntas avatar
Det ska bli spännande att se dokumentären, efter att ha tagit del av diskussionen bl.a. här.

Ställer mig dock fortfarande samma fråga som när jag hörde hans försvarare på -90-talet. Varför kan det inte vara så enkelt som att en grym låtskapare och artist även gillade att.... Rulla garn? Ser inte motsättningen.

Intressant är också, precis som tidigare påpekats, vinstmotiven hos de deltagande.
Citera
2019-03-13, 01:40
Medlem
Gertrud1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flusen
Det är ju det som är hela poängen?
Att tjäna pengar på en död man som inte kan försvara sig, dessa människor kan sitta o säga precis vad som helst,
Desto intressantare saker, desto mer spridning på dokumentären,
Mer spridning resulterar i mer pengar på bankkontot,
Jag hade fan ljugit om exakt samma sak för dom pengarna kan jag lova, och många andra miljoner människor hade gjort samma sak.

Allt handlar bara om pengar.
Det verkar som dokumentären är dragkrok för stämningen. Eller han verkar ha stämt bolaget två gånger?

Från reddit. Jag minns honom från SYTYCD. Han fick inte vara med mer efter detta. Det har gått doligt för wade...

Citat:
r/sytycd

u/mikmehSep 2, 2014, 3:53 PM

Why isn't Wade Robson on the show anymore?

I think the last routine he did was in season 8? His were my absolute favorite. After nearly every episode the family and I re-watch his routines from past seasons. The season 7 opener to David Bowie's Fame is prob my favorite. The Zombie dance originally hooked me into watching the show.

Citera
2019-03-13, 01:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gertrud1
Är du dum i huvudet?

Du vet att han är skyldig genom att bara höra ena sidan.

Smart snubbe som skiter i Jackson md. Bryr sig om sanningen. It's the worst I've ever seen.
Om filmen alltså

Även han har läst på.

Jag delade en video häromdagen som berättade att wade hade en dröm att bli regissör. Fuckade upp två gånger. Den senaste handlade om att regissera circus de soleils film med Jackson tema.
Vad gör snubben? Stämmer Jacksons bolag på 700 millar för att rädda ekonomin. Wade är en kändis det går dåligt för.
Sticker kniven i ryggen på den man som hjälpt honom bli stjärna. Här är wade robson en hyllad koreograf. Åtta år sedan.

https://youtu.be/9RNQ_kl-gBk

Lyssna på denna kolumnist för fakta och nykter recenssion av filmen.
https://youtu.be/BoHWAOwvZoQ
Fast jag minns intervjuerna med MJ när allt började och pågick. Hur märkliga svar han gav och att han var oskyldig bara för att han var en bra artist. Hur pojkarna berättade hur MJ penis såg ut och speciella märken på den. Minns inte men det var väl en jury (av folket) som friade MJ? Med sådan jury har många klarat sig, speciellt kända personer!
Citera
2019-03-13, 01:45
Medlem
Gertrud1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KamratBlue
Fast jag minns intervjuerna med MJ när allt började och pågick. Hur märkliga svar han gav och att han var oskyldig bara för att han var en bra artist. Hur pojkarna berättade hur MJ penis såg ut och speciella märken på den. Minns inte men det var väl en jury (av folket) som friade MJ? Med sådan jury har många klarat sig, speciellt kända personer!
Du kan väl se de bevis som läggs fram för dig.
I min första video talas om penisen. Den sades vara fläckig. Hela michael var fläckig. Han hade vitiligo, det var bara en gissning.

Varje människa är oskyldig till motsatsen bevisats, men kändisar drar till sig hyenor. Karln var ju ett vrak tack vare sånt här. Sen får han inte ens vila i frid.

Vedervärdigt.

Filmen är en snaskfilm, och här sitter ni och snaskar som råttor.
Citera
2019-03-13, 02:07
Medlem
D4Cs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mzzo
Intervjuerna med Latoya Jackson där hon säger att brodern var pedofil får en annan tyngd nu.

När man beaktar den där intervjun är det här i stort sett case closed enligt mig. Helt otroligt att det inte kom ut på allvar tidigare. Man måste vara väldigt ignorant för att se både den intervjun och dokumentären och inte komma till den enda slutsatsen.
Senast redigerad av D4C 2019-03-13 kl. 02:53.
Citera
2019-03-13, 04:11
Medlem
Flusens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mzzo

Från intervjuen:
1:03 ”During the interview LaToya Said she has actully never seen or witness Michael interracting with young boys in a sexual manner, but she said she did see ”behaviour” that SHE CALLS impropriat.

Dessutom är dom ovänner när hon säger detta i intervjuen hon har dessutom haft en helt annan åsikt vid en tidigare intervju, där hon 100% backar MJ, känns som att något inte stämmer här
Citera
2019-03-13, 04:26
Medlem
Flusens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av D4C
När man beaktar den där intervjun är det här i stort sett case closed enligt mig. Helt otroligt att det inte kom ut på allvar tidigare. Man måste vara väldigt ignorant för att se både den intervjun och dokumentären och inte komma till den enda slutsatsen.

Från intervjuen:

1:03 ”During the interview LaToya Said she has actully never seen or witness Michael interracting with young boys in a sexual manner, but she said she did see ”behaviour” that SHE CALLS impropriate”.

Hur kallar du det där ett case close?
Det var ett tomt påstående utan substans från henne,
Är du medveten om att ifall man är världens största popstjärna så finns det måååånga människor som vill sabba för en/komma åt ens pengar, den intervjuen säger ingenting! Dessutom så är MJ och syrran ovänner när denna intervju görs, ha det i åtanke,
Hon kan lika gärna vara avundsjuk eller sitta i en pengar dispyt med MJ, vad vet du? Dom är iaf osams när hon säger det,
Vilket är intressant!

Hon sa i en annan intervju innan (när dom var vänner) att MJ ALDRIG skulle vara ett Peddo.... hmm... hon verkar ha svårt o bestämma sig! Inte direkt trovärdig i mina öron.

Dessutom finns det många miljoner kronor att tjäna på en dokumentär som denna, krydda på lite extra lögner och du får mer spridning på filmen, vilket också ger mer pengar på kontot, ha det i åtanke!

Desto snabbare man inser i livet hur lågt folk kan sjunka för o tjäna några kronor desto snabbare kommer du se igenom det här skådespeleriet 🙂
Citera
2019-03-13, 04:44
Medlem
yuptagets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flusen
Från intervjuen:

1:03 ”During the interview LaToya Said she has actully never seen or witness Michael interracting with young boys in a sexual manner, but she said she did see ”behaviour” that SHE CALLS impropriate”.

Hur kallar du det där ett case close?
Det var ett tomt påstående utan substans från henne,
Är du medveten om att ifall man är världens största popstjärna så finns det måååånga människor som vill sabba för en/komma åt ens pengar, den intervjuen säger ingenting! Dessutom så är MJ och syrran ovänner när denna intervju görs, ha det i åtanke,
Hon kan lika gärna vara avundsjuk eller sitta i en pengar dispyt med MJ, vad vet du? Dom är iaf osams när hon säger det,
Vilket är intressant!

Hon sa i en annan intervju innan (när dom var vänner) att MJ ALDRIG skulle vara ett Peddo.... hmm... hon verkar ha svårt o bestämma sig! Inte direkt trovärdig i mina öron.

Dessutom finns det många miljoner kronor att tjäna på en dokumentär som denna, krydda på lite extra lögner och du får mer spridning på filmen, vilket också ger mer pengar på kontot, ha det i åtanke!

Desto snabbare man inser i livet hur lågt folk kan sjunka för o tjäna några kronor desto snabbare kommer du se igenom det här skådespeleriet 🙂

Du inser att alla dina argument för att han är oskylig är att han är rik. Du vet mycket väll att om han inte var väldigt rik så hade han suttit inne för längesen
Citera
2019-03-13, 04:53
Medlem
Gertrud1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yuptaget
Du inser att alla dina argument för att han är oskylig är att han är rik. Du vet mycket väll att om han inte var väldigt rik så hade han suttit inne för längesen
Nej för folk döms inte till fängelse av en mob. Folk döms till fängelse av en domstol när och om det finns bevis för deras skuld.
Innan dess är man ansedd som oskyldig. Fattig som rik. Känd som okänd.
Citera
2019-03-13, 04:59
Medlem
Flusens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yuptaget

Väldigt väldigt många människor ville döda MJ.
Att vara svart, samtidigt som man är störst i världen, i ett vit-mans dominerat land, var inte populärt kan jag tala om för dig.

Inte lite märkligt att MJ blev ”sjuk” och förvandlades till vit helt plötsligt?
I toppen av sin karriär?

Mycket spekulationer om förgiftning,
Vilket också låter logiskt om man lyssnar på hans texter.

Citat ur lyrics från låten ”they dont really care about us”

Beat me, hate me
You can never break me
Will me, thrill me
You can never kill me
Sue me, Sue me
Everybody do me
Kick me, kick me
Don't you black or white me

Sue me, Sue me syftat till fejkade anklagelser,

Just precis, sista stycket, DONT YOU BLACK OR WHITE ME, upprepa det för dig själv några gånger så fattar du nog min poäng,

Mer lyrics från samma låt:
All I want to say is that
They don't really care about us,

Vilka är ”they” ?? Fundera över det, nu fick du lite substans i mina påståenden, det finns myyyyycket mer, titta på båda sidorna av kortet innan du bildar uppfattning.

Obs: enligt MJ’s näraståenden så var han extremt paranoid sin sista tid, varken åt eller drack vatten, han var rädd för att ”dom” skulle förgifta och döda honom.
(Finns intervjuer)

Jag är säker på att ”dom” fick död på han tillslut, igenom hans doktor.
Just pga detta det var så jäkla mkt utredningar angående denna doktor,
För MJ sa alltid att ”They want to kill me”

All I want to say is that
They don't really care about us!
Senast redigerad av Flusen 2019-03-13 kl. 05:28.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in