Resultat: Tror du MJ är skyldig?
Ja
57,59%
827 röster
Nej
19,57%
281 röster
Är osäker
15,67%
225 röster
Bryr mig inte
7,17%
103 röster
2019-03-13, 00:59
Medlem
Flusens avatar
Kan lova att denna dokumentär drar in mååånga miljoner!

Hade jag haft en son som vistats med MJ när han levde hade jag fan också hittat på att han blivit antastad!
Att få medverka i denna dokumentär igenom lite falska anklagelser = BIG $$$

Bara haka på tåget med alla andra som försökt komma åt hans pengar med falska anklagelser!
Allt för att få smaska lite på dessa saftiga pengar från dokumentären! (jo, jag kan lova att alla deltagande i dokumentären tjänade en saftig peng!)

Helt perfekt ju! En död man kan heller inte försvara sig själv!
Bara ljuga på och skapa så bra dokumentärs content som möjligt!
Allt handlar bara om pengar 🙂
(Case Closed)
Citera
2019-03-13, 01:05
Medlem
Corey Feldman försvarar inte MJ längre. Han verkar tvivla och kunde inte ens se andra delen av dokumentären.
Citera
2019-03-13, 01:06
Medlem
Enmansdemos avatar
Finns det någon i den här tråden som kan någonting om MJ's produktioner, så
borde ni tycka som jag...att den största sensationen med den här filmen är hur skaparen
fått tillgång till video från Bad Tour Brisbane och närmre bestämt Bad där
Stevie Wonder irrar runt på scenen under någon sekund innan han faller av, nu får vi hoppas
att det segmentet läggs upp på youtube

Det måste betyda att gossen fick det som VHS kopia av Michaels crew
efteråt som memoribillia
Citera
2019-03-13, 01:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flusen

Hade jag haft en son som vistats med MJ när han levde hade jag fan också hittat på att han blivit antastad!

Bara haka på tåget med alla andra som försökt komma åt hans pengar med falska anklagelser!
Allt för att få smaska lite på dessa saftiga pengar från dokumentären! (jo, jag kan lova att alla deltagande i dokumentären tjänade en saftig peng!)

(Case Closed)
De medverkande i dokumentären fick inga pengar enligt producenten.
Citera
2019-03-13, 01:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gertrud1
Om man jämför med serien som går om R Kelly så verkar grabbarna ta det chill.
Sen hade vi sex här och där och där berättar de utan känslor.

R Kellys offer är alla upprivna.
De talar om det på helt annat sätt så jag lutar helt klart på bluff.

Filmen är vidrig.
I det ena fallet är det män som berättar och i det andra kvinnor. Kvinnor har lättare för att gråta och utgöra sig själv till offer. Visst är filmen vidrig men mest för att den troligen är sann!
Citera
2019-03-13, 01:08
Medlem
Gertrud1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SocialClay
Förstår inte vart Anton Glanzelius tagit vägen, medierna borde ju ligga på där, men ev är dagens "journalister" för unga för att minnas.
Jag tror han allmänt vill vara ifred.

Här ett proffs tankar om det hela. Don't asume. Det finns varningsklockor. Han lägger ansvaret där det hör hemma. Hos mammorna.

https://youtu.be/IRIknU6YxC0
Senast redigerad av Gertrud1 2019-03-13 kl. 01:15.
Citera
2019-03-13, 01:12
Medlem
Flusens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mzzo
De medverkande i dokumentären fick inga pengar enligt producenten.

Hahah, jadu, hade du förväntat dig något annat svar från producenten? Om han skulle erkänt att dom fått betalt skulle han skjuta sig i foten och karriären över! Givetvis berättar man inte sånt det är pengar under bordet som gäller.

Du tror väll ändå inte flera människor med glädje ställer upp på att visa hela världen i tv hur dom ”blivit sexuellt utnyttjade som barn”. Utan någon typ av kompensation?
Med lite logik blir saker lättare att lista ut!
Citera
2019-03-13, 01:12
Medlem
Gertrud1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KamratBlue
I det ena fallet är det män som berättar och i det andra kvinnor. Kvinnor har lättare för att gråta och utgöra sig själv till offer. Visst är filmen vidrig men mest för att den troligen är sann!
Ja det är skillnad. Men wade som menar sig inte palla att ens höra en Jackson sång klarar tydligen av att prata om det som det är en walk in the park.

Jag har tagit del av ett större matetial än dig. Jag hade kunnat låta mig görföras av dokumentären om det inte funnits monetära intressen och wade inte legat illa till pengamässigt.

Skillnaden mellan RKelly P Sjöberg och de här killarna är 700 miljoner.
Citera
2019-03-13, 01:14
Medlem
Citat:

(Case Closed)
Möjligen får de pengar för att medverka i filmen men något skadestånd finns nog inte att hämta idag.
Citera
2019-03-13, 01:15
Medlem
Gertrud1s avatar
Citat:
Hahah, jadu, hade du förväntat dig något annat svar från producenten? Om han skulle erkänt att dom fått betalt skulle han skjuta sig i foten och karriären över! Givetvis berättar man inte sånt det är pengar under bordet som gäller.

Du tror väll ändå inte flera människor med glädje ställer upp på att visa hela världen i tv hur dom ”blivit sexuellt utnyttjade som barn”. Utan någon typ av kompensation?
Med lite logik blir saker lättare att lista ut!

Man bör ha i åtanke Tommy Robinsons avslöjande av BBC och deras variant av uppdrag granskning, och de horribla arbetsmetoderna när man ser den här dokumentären.

Svin.
Citera
2019-03-13, 01:19
Medlem
Flusens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KamratBlue
Möjligen får de pengar för att medverka i filmen men något skadestånd finns nog inte att hämta idag.

Det är ju det som är hela poängen?
Att tjäna pengar på en död man som inte kan försvara sig, dessa människor kan sitta o säga precis vad som helst,
Desto intressantare saker, desto mer spridning på dokumentären,
Mer spridning resulterar i mer pengar på bankkontot,
Jag hade fan ljugit om exakt samma sak för dom pengarna kan jag lova, och många andra miljoner människor hade gjort samma sak.

Allt handlar bara om pengar.
Citera
2019-03-13, 01:26
Medlem
Tarstans avatar
Jag är så lång ifrån en expert man kan komma.
Men att så ingående och detaljerat förklara vad som hände utan att visa minsta känsla verkar inte troligt.
Att dem skulle kunna hålla tyst i princip hela livet, och de var 15 år gamla dessutom i slutet, verkar inte heller troligt. En 3 åring blir kanske skrämd av att alla får fängelse, men knappast en 15 åring.

Sedan har de mage att skylla allt på Jackson, inget eget ansvar, det var tom hans fel att familjen splittrades och de "tvingades" flytta till USA.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in