Resultat: Tror du MJ är skyldig?
Ja
57,59%
827 röster
Nej
19,57%
281 röster
Är osäker
15,67%
225 röster
Bryr mig inte
7,17%
103 röster
2019-03-12, 23:17
Medlem
Världens största skitsnackare på fake news svt
herregud alltså
Citera
2019-03-12, 23:18
Medlem
sonofnatures avatar
om han nu inte va pedofil ?
Varför va han så besatt i små pojkar ?
För det finns ju bevis om att han älskade små pojkar .
Varför va alla i en viss ålder ?

Måste ju finnas i ett samband

Visst man kan jobba på dagis å gilla barn , men fan inte umgås med små pojkar dygnet runt som vuxen.

Inte ens föräldrar orkar umgås med sina barn på det sättet

Var fick han all energi ifrån att orka umgås med små pojkar så mycket ?
Citera
2019-03-12, 23:22
Medlem
BaronVonHelsings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ruskette
Det kanske han gjorde, varför läkaren kom på att ta livet av Michael. Ja, jag fick påstått i en annan tråd att Michael Jackson led av vitiligo men mördades av sin läkare, typ som om han varit sundheten själv innan sin död(Jag funderade på om han hade utvecklat AIDS.). Men jag finner det inte omöjligt att han kommit överens med sin läkare om avrättning när lidandet gått över en viss gräns.
Själv tycker jag det är helt uppenbart att han valt att ge upp sitt liv i det offentliga men att han fortfarande finns bland oss. Kalla mig en galning om du vill, jag tycker också det är galet, men han hade motiv till detta och det har varit helt uppenbart sen en viss intervju hölls på hans begravningsdag. Det är dock en annan femma.
Citera
2019-03-12, 23:22
Medlem
sonofnatures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ruskette
Det KAN ju även handla om förnekelse. Som det beskrevs i dokumentären, att han ville få till att han som barn haft ett sexuellt förhållande till Michael Jackson och därför absolut inte skulle ha blivit lurad(utnyttjad.). Macualay Culkin har väl dragits med rätt grava missbruksproblem, så kan det inte i hans fall bero på att han förnekar, eller ombetts att förneka?

Ja, jag vet att sådant kan vändas ut och in i dess oändlighet. Men det KAN ju även handla om att man skäms så mycket att man inte vill berätta eller att ens närmaste finner det så jobbigt så det är bäst att be ungen att hålla käften.

Cukkin e ju en rädisa typ
Han såg ut som en hemlös pundare i tidig ålder. Antagligen pundat sönder allt i sin närhet.
Självklart så bjöd ju MJ på vin osv . Utvecklat ett missbruk i tidig ålder.
Citera
2019-03-12, 23:23
Medlem
mr.demons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sonofnature

Visst man kan jobba på dagis å gilla barn , men fan inte umgås med små pojkar dygnet runt som vuxen.

Barnslig kanske?
Citera
2019-03-12, 23:23
Medlem
Som sagt, komiskt att folk kör samma försvar för MJ som på 90-talet. "Han fick aldrig vara ett barn när han växte upp, så därför drogs han till barn. Han var som ett barn själv" osv. osv.

Lägg ner! Fanskapet var ett superpeddo!
Citera
2019-03-12, 23:25
Medlem
Mikeyjamess avatar
Citat:

Barnen speglade en barndom som han aldrig fick uppleva så att umgås med barn, och främst pojkar som han själv var, levde han en barndom på nytt.

Hans farsa var ett psycho och den största anledningen till att Jackson plastikopererade sig för att distansera sig från honom.
Citera
2019-03-12, 23:25
Medlem
sonofnatures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mr.demon
Barnslig kanske?

Som barn orkade man fan inte leka med andra barn dygnet runt
Speciellt inte efter massa godis. Men MJ utan näsa å undernärd orkade visst ha den energin både morgon å natt.

Antagligen ett omänskligt sexuellt driv

Precis som seriemördare som e ute på nätterna när familjen sover
Citera
2019-03-12, 23:27
Medlem
mr.demons avatar
Citat:
Som barn orkade man fan inte leka med andra barn dygnet runt
Speciellt inte efter massa godis. Men MJ utan näsa å undernärd orkade visst ha den energin både morgon å natt.

Antagligen ett omänskligt sexuellt driv

Precis som seriemördare som e ute på nätterna när familjen sover

Möjligt. Jag bara gissade lite.
Citera
2019-03-12, 23:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LittleBabyNothing
Ville mest poängtera att Feldman ändrat åsikt efter dokumentären och den "nya" informationen.

Inte helt ändrat åsikt, utan rättare sagt så anser han att han inte kan avfärda det helt. Han säger fortfarande att MJ har aldrig rört honom.
Citera
2019-03-12, 23:36
Medlem
Jag har fram tills nu varit lite vacklande i vad jag trott om MJ, varken brytt mig eller studerat några detaljer, men efter dokumentären står det fast hur sjuk han var.
En vuxen man vill umgås i 5 dagar med en pojke på 7 år ensam på sitt gods, dag som natt och dessutom ha honom i samma säng .... den som inte ser några varningsklockor där är blind.
Citera
2019-03-12, 23:46
Medlem
dunias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zapio
För att?
https://www.youtube.com/watch?v=U4aQatsyz-Q

Därför.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera