Citat:
Ursprungligen postat av
Tryckkokaren
Fast de gör ett oerhört trovärdigt intryck.
Visst, om man är lättlurad så är det enda som krävs att man "verkar" trovärdig. Det enda de har gjort är att hitta på sexbrott, hur jävla svårt tror du att det är att göra?
Citat:
Samtidigt så är det få män som skulle berätta för hela världen att de blivit rövknullade. Bokstavligen.
Det är väl du som är livrädd för homosexuella? De flesta män är inte homofober, så det stämmer inte. Motivet är uppenbarligen pengar med tanke på att de försöker få en stor summa från Michael Jacksons dödsbo just nu.
Citat:
Efterbliven eller ej, vittnesutsagor är tunga bevis rent rättsligt. Men jag är öppen för att tolka detta på ett annat sätt, dock tror jag inte att min uppfattning kommer att ändras.
Nej, det är de inte. Det är tunga bevis om man kan verifiera det med andra, oberoende vittnesmål vilket man naturligtvis inte kan i det här fallet. Man undvek detta i dokumentären, det finns inga intervjuer med andra närstående som kan bekräfta tidslinjen.
Jag har länkat en rätt lång och informativ videoserie som visar lögnerna och andra felaktigheter i dokumentären. Att du avfärdar det beror som sagt på att du inte klarar av att ta in fakta som säger emot din övertygelse.