Citat:
Ursprungligen postat av
BaronVonHelsing
Lustigt nog har jag helt ändrat uppfattning nu. Såg dokumentären riktigt sent på natten och drabbades av upprördhet och ångest eftersom allt verkade så jäkla trovärdigt. Har sedan dess läst på om hela fallet samt de två herrarna som nu kommer med dessa anklagelser och är nu skeptisk till hela grejen. Har större tillgång till logiskt tänkande och nyansering nu. Det mesta tyder faktiskt på att MJ var oskyldig. Jag var inte där så jag kan inte avfärda att något någonsin hände, men när jag har hela historien nyanserad och i sitt sammanhang så har jag kommit till insikten att mycket av det påstådda helt enkelt inte stämmer.
Att Culkin, Barnes och Feldman bara blivit ännu hårdare gällande att poängtera Jacksons oskuld trots dokumentären och trots det faktum att Jackson är borta sedan tio år tillbaka tyder på hans oskuld. Och att FBI inte hittade ett enda belägg trots år av genomsökande av Jacksons privatliv och trots jämförelser mellan detaljerade anklagelser och Jacksons nakna kropp säger också en hel del.
Alla som kommit med anklagelser har haft motiv till detta. Pappan till ett av barnen påstod själv att han bara ville ha pengar för att han var bitter över Jacksons roll i familjen. Robson har sagt att pengarna är viktigare än ”sanningen” och blir ständigt ertappad med att ljuga. Både han och Safechuck är dessutom bittra över sina familjesituationer (som Jacksons närvaro påverkade mycket negativt) och sina misslyckade karriärer. De anställda som vittnat om övergrepp har alla visat sig vara arga för att de tidigare fått sparken. Osv osv.
Den cancer sjuka då ?
Å den andra pojken
Å varför umgås med olika pojkar under en viss tid för sen dumpa dem för någon annan ?
E Man sjysst person så fryser man inte ut folk till höger å vänster .
Sen att ha flera pojkar runt sej dygnet runt säger väl allt ?
Vi säger att jag hade tjej frisyr , sminkade mej. Pratade som en tant-flicka å umgicks med pojkar under 13 år i mitt hus, de sov även där . Vi hade pjymas party å alla fick massa godis varje kväll ! Vad hade du tänkt om mej då ?
Det e jag å massa pojkar
Vi har jätte mysigt , å jag älskar pojkar.
Om han gillade barn , va e då alla flickor ? Nä bara pojkar