2019-03-11, 18:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VEMDÅJAG
Visst kanske programmet överlevet sig själv. En kompis frågade mig om de som medverkade verkligen var sig själva, eller om allt var ett skådespeleri. Nej, de som programmet brukar följa är nog sig själva, men det är klart att de inte visar alla de gånger som systrarna pratar normalt och snällt med varandra, det blir ju bättre TV att bara ta med när de skriker och svär. Åke är sig själv och har väl någon diagnos ska jag tro. Morgan och OC behöver knappast heller göra till sig för att verka udda, det är väl ingen tillfällighet att TV följer just dessa gossar. Är det bara idioter som är på Ullared undrade min kompis. Nej, knappast, det är väl mest vanligt vardagligt folk som är där, såna som får frågan om vad som var dagens bästa eller sämsta köp. Men för att det ska vara bra TV måste man väl följa de mest udda tjommarna.

Jag undrar det, om de är sig själva. I de första säsongerna kanske men nu känns det mest som de blir inbjudna för att få ihop programmet. Därmed har också programmet tappat sin charm, hur troligt är det att de hemska systrarna från Hofors är så ofta på Gekås och tillbringar stora delar av sommaren där, särskilt med tanke på att åtminstone Gunnel lever ihop med en man? Samma med Åke och hans märkliga fru o svägerska, Pierre som inte ens kan köpa ett par kalsonger utan att fråga mamma. Och att OC o Morgan skulle få lov att hoppa in o jobba överallt i varuhuset..Liite riggat om du frågar mig. Lägg sen till alla nyare ufon, t ex Helene som själv erkänt i nån tidning att hon är så mediakåt att hon inte kan motstå att vara med. Har t o m varit med i Lyxfällan, enligt principen all tv är bättre än ingen tv. Nej jag tror nog det är 90 % skådespel. Trots det kan man inte låta bli att titta. Suck
Citera
2019-03-12, 20:40
Medlem
XtraXs avatar
Vore intressant om de gjorde ett hembesök på dansbandsparets gruppboende.
Citera
2019-03-12, 20:59
Medlem
Ronilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
😂

Det var ett bra avsnitt idag. Gillade Marittas råd ”gå till skolsköterskan och få
en p-spruta så du inge bli med barn”
Citera
2019-03-13, 00:01
Medlem
KungPuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
Haha! Ja jäklar, det bor en del udda fåglar (milt uttryckt) i vårt avlånga land.
Citera
2019-03-13, 17:44
Medlem
swebarbs avatar
Jag som fick för mig att dom där systrarna levde ihop eller nåt? dom beter sig som om dom vore ihop och är lesbiska tycker ni inte det? men igår var det nåt om att hitta en man visst, känns som det tåget har gått haha

den enda som är rolig är Kjell och hans kossa till fru, fyfan tycker nästan synd om honom som har henne, hon verkar köra över honom med allt ska bestämma vad han ska köpa osv hela tiden... stackare

romanitco haha
Citera
2019-03-13, 20:49
Medlem
[quote=swebarb|67011276]Jag som fick för mig att dom där systrarna levde ihop eller nåt? dom beter sig som om dom vore ihop och är lesbiska tycker ni inte det? men igår var det nåt om att hitta en man visst, känns som det tåget har gått haha

Var dom inte 3 systrar från början har jag för mej? Vad har hänt med den 3e iså fall?
Hon kanske va lite smartare än dom andra å fatta att dom gör narr av dom!
Citera
2019-03-14, 07:11
Medlem
kostymnisses avatar
[quote=Forbattmanen|67013435]
Citat:
Ursprungligen postat av swebarb
Jag som fick för mig att dom där systrarna levde ihop eller nåt? dom beter sig som om dom vore ihop och är lesbiska tycker ni inte det? men igår var det nåt om att hitta en man visst, känns som det tåget har gått haha

Var dom inte 3 systrar från början har jag för mej? Vad har hänt med den 3e iså fall?
Hon kanske va lite smartare än dom andra å fatta att dom gör narr av dom!

Den tredje vägrade vara med mer vet jag. Det var förlöjligandet som gjorde att han gjorde sitt val tydligen.
Citera
2019-03-14, 20:13
Medlem
Ullared kanske var bättre förr och lever kvar på namnet! Som övriga Sverige ungefär.
Citera
2019-03-14, 20:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ronille
😂

Det var ett bra avsnitt idag. Gillade Marittas råd ”gå till skolsköterskan och få
en p-spruta så du inge bli med barn”

Gunnel och Maritta är legender numera! =)
Citera
2019-03-16, 01:04
Medlem
Vicious-Mackis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Endryt
Gunnel och Maritta är legender numera! =)

Hur fan kan Morgan och OC få välja ut priser till tävlingarna?
De verkar bara planlöst gå runt och bara plocka random saker.
Nu senast valde OC en trädgårdsslang som förstapris i spiktävlingen.
Citera
2019-03-19, 21:25
Medlem
Italos avatar
Härligt för Åke att han äntligen fick ett par nya glasögon som gav honom betydligt bättre syn. Morgans nya chips med dill och gräslök lär nog sälja bra.
Citera
2019-03-19, 21:29
Medlem
irrblosss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Italo
Härligt för Åke att han äntligen fick ett par nya glasögon som gav honom betydligt bättre syn. Morgans nya chips med dill och gräslök lär nog sälja bra.
Ja, en unik smak, precis som de övriga i sortimentet. Blev lite besviken. Hela det där smaktestet var ju ett spel för gallerierna. Chipsleverantören hade såklart redan dill och gräslök i sortimentet sedan tidigare. Sambal-chips hade varit något spännande, kanske med en touch av ananas.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in