2019-03-05, 20:46
Medlem
mr.demons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Petronius
Ja, naturligtvis, framgick inte det av inlägget du svarade på? Själva poängen med Ullared är ju att det är monokulturellt, en vit oas och tillflyktsort från Kaozsverige.

Lol! Det stället har nog inte varit vitt de senaste tjugo åren.😆
Citera
2019-03-05, 20:47
Medlem
XtraXs avatar
Arabmorsan är ju riktigt rolig.
Citera
2019-03-05, 20:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mr.demon
Lol! Det stället har nog inte varit vitt de senaste tjugo åren.😆

Märkligt. Jag är på Gekås 3-4 ggr om året och vitare plats finns inte någonstans i Sverige.
Citera
2019-03-05, 21:00
Medlem
mr.demons avatar
Citat:
Märkligt. Jag är på Gekås 3-4 ggr om året och vitare plats finns inte någonstans i Sverige.

Okej. Har aldrig varit där så du har säkert rätt.
Citera
2019-03-05, 21:49
Bannlyst
Vad är detta för meningslöst program?!? Beskåda när tanter och gubbar handlar på Ullared. Skitbutik är det också, inte billigare än t.ex. ÖoB.
Citera
2019-03-06, 08:51
Medlem
Visst kanske programmet överlevet sig själv. En kompis frågade mig om de som medverkade verkligen var sig själva, eller om allt var ett skådespeleri. Nej, de som programmet brukar följa är nog sig själva, men det är klart att de inte visar alla de gånger som systrarna pratar normalt och snällt med varandra, det blir ju bättre TV att bara ta med när de skriker och svär. Åke är sig själv och har väl någon diagnos ska jag tro. Morgan och OC behöver knappast heller göra till sig för att verka udda, det är väl ingen tillfällighet att TV följer just dessa gossar. Är det bara idioter som är på Ullared undrade min kompis. Nej, knappast, det är väl mest vanligt vardagligt folk som är där, såna som får frågan om vad som var dagens bästa eller sämsta köp. Men för att det ska vara bra TV måste man väl följa de mest udda tjommarna.
Citera
2019-03-06, 18:33
Medlem
Ronilles avatar
Citat:
Uppvuxen i inte alltför långt ifrån Gekås, håller helt med dig.

Om man ska uttrycka sig så, det är vitt.
Citera
2019-03-06, 18:49
Medlem
Citat:

Jag hoppade till i TV-soffan när programmet gick häromdagen, tyckte jag skymtade en kolsvart person! Såg jag rätt var det nog första mörka personen jag sett där. Har aldrig varit där så min erfarenhet av varuhuset är från TV-serien.
Senast redigerad av Dormouse 2019-03-06 kl. 19:47.
Citera
2019-03-07, 07:08
Medlem
Citat:

Det vet jag inte riktigt. Rätt mycke kludisar å annat bööz där.
Dom säljer ju adidas...
Citera
2019-03-07, 15:57
Medlem
Grandiosos avatar
Fantastiskt vilka smarta frågor man kan ställa från inspelningsteamets sida...

Två kunder tar igen sig en stund och sitter på en bänk inne i varuhuset:

Vad ska ni göra sedan?
Vi ska äta.
Varför då?
Därför att vi är hungriga!

Och på tal om käk: Väldigt vad Åke var rask med att fixa till den där kebabtårtan.
Där har nog restaurangbranschen gått miste om en utomordentlig medarbetare...

Skulle sävlige Morgan tagit sig an detta istället så hade han väl förmodligen hållit på ännu...

Om Hoforssystrarna kan sägas att de nog sjunger hellre än bra. Men sköna tanter är dom
i alla fall väl värda att få medverka i den långlivade serien om livet på GEKÅS.

Ägarna till det stället förresten måtte vara hyfsat rika vid det här laget...
Herrejävlar vad man säljer för per dag. Aldrig under 20 miljoner verkar det som.
Citera
2019-03-10, 13:42
Medlem
Undrar hur länge Åke får köra bil, synen verkar ju inte vara på topp längre?
Citera
2019-03-11, 12:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av shaftesbury
Undrar hur länge Åke får köra bil, synen verkar ju inte vara på topp längre?
Titt, titt, titt nu blinker lampa, jävlar, titt, titt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in