Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2009-11-23, 20:28
  #1
Medlem
Walkers avatar
Eftersom det inte finns någon aktuell Ullared-tråd (undrar varför ), startar jag en ny. Vi kan väl försöka sköta oss den här gången och strikt enbart diskutera vad som sker i rutan. Inget chatt.

Rose-Marie kom med ett glädjande besked i programmets början. De brukar åka till Ullared för att Julshoppa också, det innebär att publikfavoriten Kjell återkommer till Julspecialen
Citera
2009-11-23, 20:34
  #2
Avstängd
spoozs avatar
Ska den ändå gå i papperskorgen så vill jag bara säga att efter dagens avsnitt så gillar jag Morgan ännu mer.
Låter nästan som att han hänger på Flashback
Citera
2009-11-23, 20:42
  #3
Medlem
Trumpeters avatar
Stackars Morgan som sitter helt ensammen i fika/lunchrummet idag igen. Undrar om han är utfryst? Fick känslan av att han kände sig lite utanför.
Citera
2009-11-23, 20:42
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 237
Japp. Alla sjukskrivna är lata.
Nu var det väl arbetslösa han snackade om.
Citera
2009-11-23, 20:44
  #5
Medlem
corpulentcowboys avatar
Jag kan inget annat än att älska produktionen. Vad sägs om Morgans matlåde-cliffhanger, fullkomligt briljant.

Har också noterat "påskägget" att det görs utrop efter Sara Goldensohn (som ju jobbar på kanal 5) i detta och även förra avsnittet.
Citera
2009-11-23, 20:56
  #6
Medlem
pundarfans avatar
han snubben som är med sin familj där å campar i tält varje år , såg ni då han skulle få på sig dojjorna med plast sko-hornet! stor humor! haha med hans mage e han ju knappt rörlig ens "plasta jävel vad e detta för skit" asg!
Citera
2009-11-23, 20:57
  #7
Medlem
Libres avatar
Har fan aldrig brytt mig om att kolla programmet, men det är ju bara för sjukt för å va sant.
Är de verkligen seriösa haha? Fan, det är ju som om grundkonceptet i programmet går ut på att förlöjliga skåne :P
Citera
2009-11-23, 20:59
  #8
Medlem
Walkers avatar
Uselt avsnitt. Kjells strid med skohornet var det enda som var kul.
Citera
2009-11-23, 21:01
  #9
Medlem
corpulentcowboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Libre
Har fan aldrig brytt mig om att kolla programmet, men det är ju bara för sjukt för å va sant.
Är de verkligen seriösa haha? Fan, det är ju som om grundkonceptet i programmet går ut på att förlöjliga skåne :P

Ullared ligger i Halland. Eller menar du att Ullaredkändisarna Rose-Marie och Kjell förlöjligar skåne. Ja, du har nog rätt.
Citera
2009-11-23, 21:04
  #10
Medlem
bowlingjockes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Walker
Uselt avsnitt. Kjells strid med skohornet var det enda som var kul.

- Jeevla plast

Låses området nattetid?
Tänkte det borde ju göra det i och med de stora parkeringsområdena
Citera
2009-11-23, 21:05
  #11
Medlem
237s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stiffupperlip
Nu var det väl arbetslösa han snackade om.

De är också lata. Klart ingen är arbetslös eller sjuk.
Citera
2009-11-23, 21:06
  #12
Medlem
Mr.Zebs avatar
Nu vet jag inte varför radio-kjell var där... han bara fjanta runt. Men det jag undrar... Var Paul hans pojkvän?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback