2019-03-10, 13:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Internethuliganen
Tror du att T döms till fängelse eller dårhus?? Och blir hon av med barnen för gott nu
när hon blivit multikriminell?? Kommer hon få ha en kissepotta i rättssalen när hon har såna kisseriproblem?? Frågorna är många...
Tror hon få gå på toa varje gång hon behöv kissa för hon hade väl intyg ha jag för mig jag läst
2019-03-10, 13:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av LillaTE
Tyvärr har du fel nu. Joel är inte med Terese.

Välkommen som ny användare. Jag vill inte att du, precis som ALLA ANDRA "Sanna vänner" blir avstängd pga att du inte lyder forumets regler så var extra noga med att INTE bryta mot regel 1.06, vilket ett flertal blivit avstängda för. Dumt om du nu gör samma misstag.
Ha läst igonom regler
Jag tror inte de är terese som gör detta tror hon bli friad men om inte bli de nog frivården för henne igen ja kan va så Jimmy Joel samarbeta men de vet ju bara dom själva
2019-03-10, 14:40
Medlem
undercoverninjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lukasnikita
Ja Joel ha insett de fel han gjorde han ljög på förhören

Varför skulle han ljuga på förhören? Innebär det att alla andra runt omkring också ljuger i sina förhör? Alla utom T?

Citat:
Ja jag ha fått hot massor och är polisanmält

Vad är det för hot du har fått? Kan du inte lägga upp några här så att vi kan få se?

Citat:
Ha läst igonom regler
Jag tror inte de är terese som gör detta tror hon bli friad men om inte bli de nog frivården för henne igen ja kan va så Jimmy Joel samarbeta men de vet ju bara dom själva

Alltså va? Samarbetar J och J? Vad är dom ute efter? Är det en konspiration mot T?
Så J och J skickar hot från sina telefoner och mejl, bara för att sätta dit T?
Varför? Vad vinner de på det?
2019-03-10, 14:44
Medlem
GalenSkånings avatar
Känns som at T börjar bli duktigt desperat nu och slänger ur sig alla möjliga teorier vad som har hänt till sina sanvänner! Att det finns folk som tror på det är för mig en gåta!
2019-03-10, 15:43
Medlem
LillaTEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GalenSkåning
Känns som at T börjar bli duktigt desperat nu och slänger ur sig alla möjliga teorier vad som har hänt till sina sanvänner! Att det finns folk som tror på det är för mig en gåta!

Desperat ja! Som vi konstaterat tidigare i tråden så är det allt färre av hennes vänner som tror på henne. Jag skulle vilja göra ett studiebesök i hennes hjärna och se vad som pågår där nu. Fler och fler desperata lögner och allt färre som tror henne.
2019-03-10, 16:19
Medlem
hum.by.666s avatar
Nystädad fejja med många tänkvärda citat, och dagen D kommer allt närmre - nu är det 10 dagar kvar. Synd bara att T. inte städade de andra fejkkonton hon skapade på Facebook. Det hade sett bra ut för hennes del i den kommande rättegången och finalen i såpan Never ending story.

De nya teorierna som en vän nu kommit med kanske T ska ta upp under sitt förhör vid förhandlingen. Hon skulle vara kallad som vittne om hon på något vis är "friad" från åtalet och JA & JK ska sitta på samma sida. Att hon känner sig desperat är inte så konstigt, jag upprepar vad T och JK riskerar:

Både böter och fängelse finns i straffskalan för brottet olaga hot och olovlig Identitetsanvändning.

2019-03-10, 20:46
Medlem
LillaTEs avatar
Lukasnikita:
Tråden handlar om Terese, inte om A**ika som du påstår ta droger. Snart är du också avstängd om du håller på och slänger namn och rykten omkring dig. Håll dig till ämnet människa! Terese, JK och JA kan du tryggt hålla dig kring. Lämna resten utanför. Dumt som sagt om du också blir avstängd nu.
Och du, ett tips, använd rättstavningshjälp och sluta hoppa över ord som behövs för att begripa sammanhang, så minskar risken för missförstånd. Jag har dyslexi, men det märks inte så ofta eftersom att jag tar hjälp av rättstavning och tar det lugnt när jag skriver så att jag själv ibland märker att jag tappat ord
2019-03-10, 20:47
Medlem
LillaTEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tusen
...och JA är tillsammans (?) med en mytoman som hotar människor hej vilt och stjäl andras identitet på internet. Hon hotar sina barns familjehem samt en polis, bara det visar vilken dåre hon är. Men i din värld är T säkert världens finaste människa?

BRA sammanfattat! Det är T som är problemet här. Det är hon som ska upp i rätten. Alla vet att hon är "hjärnan" bakom
2019-03-10, 21:44
Medlem
Epimetheuss avatar
Citat:
känner Joel väl han är snäll men då han inte få som han vill är han farlig

Hur kan Joel Asplund va oskyldig då det kom från hans mail er aven då han var själv
Joel är expert på göms röja undan material och bevis för att han ska slippa åka dit
Jag ha själv bet Joel berätta sanningen men han vägrar stå för de han gjorde han är en pchykist knasboll som bara är ute efter jävlas och ha sex Joel Asplund bor hos t

Varför umgås du med honom och har sex med honom om du tycker att han är farlig?
2019-03-10, 23:29
Medlem
Mogna-Meloners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Epimetheus
Varför umgås du med honom och har sex med honom om du tycker att han är farlig?

För att T är en kåt kanin som jag har berättat förut. Och hon har enligt sina vänner i tråden bara sex i förhållanden. Så hennes 2 män får slå henne och våldta henne samt förstört hennes urinblåsa, bara hon får en härligt hård kuk i sig då hon behöver det.

Detta måste vara en av anledningarna till att hon inte får behålla barnen. Det förstår ju alla med en normal IQ att det är alldeles för hemskt för barnen att se eller höra sin mamma bli slagen och våldtagen för att nästa sekund stöna högljutt i en orgasm. Inget barn ska behöva växa upp i en sådan miljö.

Oturligt nog är det bara kvinnomisshandlare och våldtäktsmän som vill bli ihop med henne. Och så pedofiler. Höll på att glömma bort det sista. Men eftersom hon tycker att hon behöver kuk mer än vad hennes barn behöver trygghet, så blir hon ändå ihop med dessa män fastän en av dessa våldtagit deras gemensamma barn. Men han har tydligen en härlig kuk. Och kukar är viktigare än barns trygghet enligt T. Även om kuken då och då stoppas in i hennes barn.

Det är mina slutsatser efter att ha läst tråden och FUP. Något jag glömt eller missförstått?
Senast redigerad av Mogna-Meloner 2019-03-10 kl. 23:33.
2019-03-11, 10:47
Medlem
LillaTEs avatar
Ligger T Le-profilen på facebook nere igen? Verkar vara en vääääldigt instabil profil, eller kanske en väääldigt instabil ägare bakom profilen.

Jag överväger faktiskt lite att åka till Umeå och närvara i tingsrätten. Hur stor risk tror ni att det kan vara att den i sista stund blir bakom lykta dörrar, eller att huvudpersonen faktiskt inte kommer att dyka upp pga nån hittepåkrämpa som stukat revben eller galopperande hjärnvirus med tillhörande astma i öronen?
Dumt att förlora en semesterdag och betala för resan, ifall det ändå inte blir nån cirkus-Terese-föreställning att bevittna.
2019-03-11, 11:00
Medlem
CoupDeGraces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LillaTE
Ligger T Le-profilen på facebook nere igen? Verkar vara en vääääldigt instabil profil, eller kanske en väääldigt instabil ägare bakom profilen.

Jag överväger faktiskt lite att åka till Umeå och närvara i tingsrätten. Hur stor risk tror ni att det kan vara att den i sista stund blir bakom lykta dörrar, eller att huvudpersonen faktiskt inte kommer att dyka upp pga nån hittepåkrämpa som stukat revben eller galopperande hjärnvirus med tillhörande astma i öronen?
Dumt att förlora en semesterdag och betala för resan, ifall det ändå inte blir nån cirkus-Terese-föreställning att bevittna.

Fan, jag är ju för närvarande arbetslös och har inte långt dit. Ska fan bege mig dit och kika om jag kan, klagar ofta på att jag inte har tillräckligt med humor i mitt liv. Kan fara som FBs utsände!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in